Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bigtasty is weer terug bij de mac....justsaiyin

Mijn 3 daagse splitschema heeft zo goed gewerkt dat ik sinds gister al overal spierpijn heb. Vrijdag had ik rug en borst gedaan. Dat sloeg de dag daarna goed aan qua spierpijn. Op die dag benen en biceps gedaan. Heb nu moeite met trap op en af lopen. En vandaag Schouder en triceps. Heb daar nog geen last van, maar dat zal morgen komen. Heb gister een nieuw bureau gekocht bij de ikea. Nu was de planning dat ik hem vandaag in elkaar zou zetten en mijn oude bureau zou verwijderen. Dat gaat dus niet door.

Weer een beetje een vage moeheid over me.. blugh.

Was dan ook hevig gisterennacht schatje.

Ga echt te hard op de Hard, lang geleden en gevoeligheid is flink omhoog gegaan. Voel me prima, maar crash is gonna be k*t jeej

Ja? Ik voel echt geen moer van Hard. Neem 3 scoops en nog niks. Gek genoeg doet Crack v3 t wel voor me :)

Apart, ik wil niet zeggen dat ik zit te stuiteren bij 3 scoops, maar ik voel 'm wel goed dan. Na een paar weken bijna dagelijks gebruik niet meer tho. Crack nog nooit geprobeerd. Noxi ga ik ook goed op. Noxplode is poep.

:roflol: Nee haha.

Ben vergeten om fakking eieren te gaan kopen.. kan ik morgen weer fijn kip eten bij 't ontbijt om half6.

kapot moe.

4cd's proberen te branden,telkens foutmelding en cd's verkloot :mad:

Terug
Naar boven