Guess
Huge Freak
- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 8%
neukertjes all the way
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De HyperFX wel ja.. Jezus. Hartkloppingen, ongeconcentreerd, zenuwachtig rot gevoel krijg ik er van. En daarna?Kotsmisselijk.
Ik had een ADHD x3 gevoel..
Ik heb besloten dat ik gewoon lekker goed blijf eten en niet moet zeiken als ik moe ben..maar gewoon moet gaan.heb ik met producten waar 1,3 dym in zit
dus maximize, noxipro
daarvan raak ik echt helemaal de weg kwijt ;p.

M'n ex is blijkbaar een telefonische wekdienst begonnen.
Gestoorde k*t.![]()

dit:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Klote man!
Je kan de pics trouwens alleen zien als je ingelogd bent.
Wie ben jij dan op audi forum btw?
---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 08:28 ----------
Lol!![]()
M'n ex is blijkbaar een telefonische wekdienst begonnen.
Gestoorde k*t.![]()

Ben zelf een VW liefhebber en ook super zuinig op mijn auto, dus ik weet hoe k*t het voelt als je jouw auto zo aantreft.. Wel goed verzekerd neem ik aan? Alleen jammer dat jij nu weer met extra werk en gedoe zit opgezadeldDie VW/Audi systemen zijn blijkbaar nog steeds erg gewild bij dat dievenvolk... Wordt tijd dat ze daar eens wat op verzinnen. Neemt niet weg dat mensen gewoon met hun poten moeten afblijven van andermans spullenBen zelf een VW liefhebber en ook super zuinig op mijn auto, dus ik weet hoe k*t het voelt als je jouw auto zo aantreft.. Wel goed verzekerd neem ik aan? Alleen jammer dat jij nu weer met extra werk en gedoe zit opgezadeld
ja is van de zaak dus het kost me geen cent. Maar net wat je zegt ik ben enorm zuinig op de wagen en het is echt ****ed up om em dan zo aan te treffen. Ik denk dat ik ook niet nog een keer een rns-e neem want dan is ie over 1 maand weer weg. Maar ja al die niet originele systemen werken niet net zo lekker als dat ding van audi.
2uur geleden hele DECA genomen omdat ik dacht dat ik vanaf nu wel een hele kon nemen. Resultaat: niet normaal misselijk,shaken,duizelig. Pff. Blijf maar aan de 2halve over de dag verdeeld..![]()