Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

neukertjes zijn wel een mind**** als je daarvoor alleen vaste relaties heb gehad:p

zit wat in :p..

net tijdens het squaten opeens een erge pijn gekregen in me hamstring, hopelijk is het niks ergs, valt nu nog mee.

M'n ex is blijkbaar een telefonische wekdienst begonnen.
Gestoorde k*t.:mad:

dit:

2pybbdw.jpg

15ntb1c.jpg

xge1qb.jpg

os52s0.jpg

Laatst bewerkt:
Die VW/Audi systemen zijn blijkbaar nog steeds erg gewild bij dat dievenvolk... Wordt tijd dat ze daar eens wat op verzinnen. Neemt niet weg dat mensen gewoon met hun poten moeten afblijven van andermans spullen :mad: Ben zelf een VW liefhebber en ook super zuinig op mijn auto, dus ik weet hoe k*t het voelt als je jouw auto zo aantreft.. Wel goed verzekerd neem ik aan? Alleen jammer dat jij nu weer met extra werk en gedoe zit opgezadeld

Het schiet me net in mijn rug terwijl ik mijn jas aan trek .. Godverdegodver....

Die VW/Audi systemen zijn blijkbaar nog steeds erg gewild bij dat dievenvolk... Wordt tijd dat ze daar eens wat op verzinnen. Neemt niet weg dat mensen gewoon met hun poten moeten afblijven van andermans spullen :mad: Ben zelf een VW liefhebber en ook super zuinig op mijn auto, dus ik weet hoe k*t het voelt als je jouw auto zo aantreft.. Wel goed verzekerd neem ik aan? Alleen jammer dat jij nu weer met extra werk en gedoe zit opgezadeld

ja is van de zaak dus het kost me geen cent. Maar net wat je zegt ik ben enorm zuinig op de wagen en het is echt ****ed up om em dan zo aan te treffen. Ik denk dat ik ook niet nog een keer een rns-e neem want dan is ie over 1 maand weer weg. Maar ja al die niet originele systemen werken niet net zo lekker als dat ding van audi.

ja is van de zaak dus het kost me geen cent. Maar net wat je zegt ik ben enorm zuinig op de wagen en het is echt ****ed up om em dan zo aan te treffen. Ik denk dat ik ook niet nog een keer een rns-e neem want dan is ie over 1 maand weer weg. Maar ja al die niet originele systemen werken niet net zo lekker als dat ding van audi.

True heb een pioneer gehad, doffe ellende!

2uur geleden hele dexa genomen omdat ik dacht dat ik vanaf nu wel een hele kon nemen. Resultaat: niet normaal misselijk,shaken,duizelig. Pff. Blijf maar aan de 2halve over de dag verdeeld.. :rolleyes:

2uur geleden hele DECA genomen omdat ik dacht dat ik vanaf nu wel een hele kon nemen. Resultaat: niet normaal misselijk,shaken,duizelig. Pff. Blijf maar aan de 2halve over de dag verdeeld.. :rolleyes:

Mietje.... Marcel dat kan toch niet, je chick die nog ineens wat deca kan hebben!!!

Terug
Naar boven