Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Zijn die nadelen van melanotan ook als je weinig doseert..

Dan las ik dat het tot 4 maanden kon duren tot je bruin was. En had ook ergens gelezen dat het zowieso niet zo geschikt is voor een 16 jarige. Dus lijkt me impossibruuu.

Note to readers: al die argumenten die ik geef heb ik gelezen op internet, kan heus verkeerd zijn.

4 maanden is erg goed te doen :) Dat wachten ben ik wel gewend met het trainen :)

Wil graag bruin worden maar aan alles zit nadelen.
Zonnebank = duur, kankerverwekkend, gaat langzaam, ...
Melanotan = sides (= erecties, sproeten die verschijnen en donker worden, ...) ook expensive en vertrouw het goedje niet helemaal.
En die zelfbruiner dingen slaan meestal helemaal nergens op

Zonnebank is toch juist goed voor je? Ja behalve als je 3 x per dag gaat natuurlijk. En het gaat toch vrij snel, of zie ik dat fout.

Anders spraytan n optie?:o

Zonnebank is toch juist goed voor je? Ja behalve als je 3 x per dag gaat natuurlijk. En het gaat toch vrij snel, of zie ik dat fout.

Anders spraytan n optie?:o

Zonnebank gaat aardig snel hoor.. Ben 6keer geweest (20minuten) en ben al een stuk bruiner.

Miss dat dat beetje pindaplukkers genen die ik heb ook wel helpen hoor. :D

al 2 weken rondlopen met een zwaar ontstoken dikke darm......de kilo's vliegen eraf. Zit nu aan de prednisolon voor minimaal een maand :mad:

Nieuw contract op de mat, hebben ze 7 cent van mn bruto uurloon afgehaald en 4 uur bij mn uren gedaan. Bitches kunnen ook niets goed doen daar bij hr. /mad

ben je nou een indiaan of niet

Nee.

lol wat een vraag :roflol:

'ben je nou een fockin indiaan ofniet?'

:( Ik wilde een roze sporttopje.. het kreng was er niet meer in mijn maat :(

Uit pure frustratie maar nieuwe pumps, lingerie en sportshorts gekocht :o

4 maanden is erg goed te doen :) Dat wachten ben ik wel gewend met het trainen :)

Voor trainen heb je idd geduld nodig maar om een tan te krijgen wil ik echt geen 4 maand wachten. De zomer is al gedaan als ik tanned ben dan :p

Zonnebank gaat aardig snel hoor.. Ben 6keer geweest (20minuten) en ben al een stuk bruiner.

Miss dat dat beetje pindaplukkers genen die ik heb ook wel helpen hoor. :D

Hoeveel zou dat dan ongeveer kosten?

Terug
Naar boven