Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Pff, loop ik hele avond te wachten op vriendin en blijf ik voor haar op,want ze wilde perse naar verjaardag van haar nieuwe 'crush' . Gaat ze nu whatsappen dat ze het adres nog steeds niet weet van hem (en ze hem niet kan bereiken) en dat we anders maar thuis moeten blijven. :mad:

baby-doll-drunk.jpg

vandaag verhuisd wat een k*t werk is dat zeg, En dit huis is zo fokking koud

Lig ik net te slapen gaat die schijttelefoon weer.:mad:

Cockblock door ex again...

Zo, opstaan even wat brood in de mik stoppen en dan een ochtendje stenen sjouwen :)

Dacht dat ik mn rug verrekt had ofzo, zag ik gister avond in de spiegel dat er een enorme knoepert van een puist zit waar ik niet bij kan komen. Kon vannacht niet eens op die kant van mn rug slapen :( Iemand die em voor me wilt uitknijpen? :D

Ik moet me gaan gedragen op dbb :(

De filmpjes van ibo en mij doen het zo goed dat mensen me gaan herkennen.
Op mijn werk en op school al meedere wild vreemde mensen op me af gehad om te vragen of ik die jongen van die bodylab filmpjes was.

Nu kan ik niet meer trollen :mad:

Ik moet me gaan gedragen op dbb :(

De filmpjes van ibo en mij doen het zo goed dat mensen me gaan herkennen.
Op mijn werk en op school al meedere wild vreemde mensen op me af gehad om te vragen of ik die jongen van die bodylab filmpjes was.

Nu kan ik niet meer trollen :mad:
Je lijkt veel op Dirk Kuijt alleen is die een stuk buffer.

Bish3000 got banned :roflol:

geen idee :trollface: Je kunt hem ook geen messages en meer sturen. Dat zegt mij genoeg.

Misschien deed hij wat illegale stuff op AAS gebied :) Tevens een waarschuwing voor mensen die mij erover berichten :)

Wow Marcel300 geband.

What the hell

Je kan hem nog karma geven dus hij is nog niet gebanned, hij heeft gewoon zelf ingesteld geen privé berichten ontvangen/karma verbergen.
OT: Hoofdpijn'/depressief/ xtc is one hell of a drug.

Terug
Naar boven