MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Voor trainen heb je idd geduld nodig maar om een tan te krijgen wil ik echt geen 4 maand wachten. De zomer is al gedaan als ik tanned ben dan :p

Hoeveel zou dat dan ongeveer kosten?
Hangt er vanaf. Als ik bij mij in de buurt naar zo'n zonnecenter ga ben je +-10€ kwijt voor 10-15min, maar er is ook een schoonheidszaak oid en daar betaal ik slechts 3.5€ voor 15min.
no homo

Eigen zonnebank:D

Voor trainen heb je idd geduld nodig maar om een tan te krijgen wil ik echt geen 4 maand wachten. De zomer is al gedaan als ik tanned ben dan :p

Hoeveel zou dat dan ongeveer kosten?

Zou het je niet kunnen vertellen man, heb thuis zelf een zonnebank namelijk..

Kijk anders rond of er zonnebank studio's bij jou in de buurt zijn, zal vast wel een prijs bij vermeld staan. ;)

Ik ga vanavond weer ff, lekker warm! :D

EDIT: zie dat je al een prijs indicatie heb.. Zag de posts over het hoofd.

Als je hem koopt heb je hem er in 5 jaar uit (excl elektriciteit) als je wekelijks 1x gaat.

True. Op marktplaats/gratisaftehalen.nl/speurders etc. Hebben ze vaak ook goedkope zonnehemels. Moet je wel buik/rug omstebeurten doen maar dat is opzich niet erg toch?

Maar maar maar huidkanker enzo???

Zou het je niet kunnen vertellen man, heb thuis zelf een zonnebank namelijk..

Kijk anders rond of er zonnebank studio's bij jou in de buurt zijn, zal vast wel een prijs bij vermeld staan. ;)

Ik ga vanavond weer ff, lekker warm! :D

EDIT: zie dat je al een prijs indicatie heb.. Zag de posts over het hoofd.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

care om zonnehemels, gewoon als een gaylord naar tan-salons gaan:o:o:o

Whaha die logica snap ik zelfs niet :o.

_57c8a1a431a592af806925e57258202f.png

Eh Marcel3k hoe kom jij aan je tan sexy c*nt?

fl**ker ik hier zojuist met mijn hele bord pasta tegen de grond voortand eruit rechterbeen kan ik niet meer deftig plooien bord pasta met saus over mijn nieuwe schoenen ( vandaag gehaald ) en merk nu ook dat het scherm van me blackberry naar de kloten is door die val , had die phone nog maar 3 dagen. :fuu:

buikgriep,zou #*@%$ naar de fibo geweest zijn anders:mad:

fl**ker ik hier zojuist met mijn hele bord pasta tegen de grond voortand eruit rechterbeen kan ik niet meer deftig plooien bord pasta met saus over mijn nieuwe schoenen ( vandaag gehaald ) en merk nu ook dat het scherm van me blackberry naar de kloten is door die val , had die phone nog maar 3 dagen. :fuu:

karma comes around
:trollface:

Pff, loop ik hele avond te wachten op vriendin en blijf ik voor haar op,want ze wilde perse naar verjaardag van haar nieuwe 'crush' . Gaat ze nu whatsappen dat ze het adres nog steeds niet weet van hem (en ze hem niet kan bereiken) en dat we anders maar thuis moeten blijven. :mad:

Typische first world problems.

:trollface:

truste

Terug
Naar boven