MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Nu al 3 weken depri omdat ik ben gedumpt door mijn bijna-vriendin/neukertje......

Heb je eens een leuke meid als ****buddy, word je verliefd en dumpt ze je 2 maanden later.....

I got ****-friend-zoned :(

k*t weer.

Na gisteren avond maar besloten om te gaan stoppen met alcohol drinken ...

Nu al 3 weken depri omdat ik ben gedumpt door mijn bijna-vriendin/neukertje......

Heb je eens een leuke meid als ****buddy, word je verliefd en dumpt ze je 2 maanden later.....

I got ****-friend-zoned :(

Aaww, talloze andere chicks die je gaat bangen binnenkort!

FML FML FML FML

Lekker leren op Koninginnedag.

arme wereld...

Newton dood, Einstein overleden, Hawking ALS, en nu krijg ik ook nog een keelontsteking.

FSM, have mercy on mankind.
i-know-that-feel.jpg

Hoofdpijn en ik blijf de heletijd mn water maar uitkotsen :( en ik heb allemaal wondjes in mn gezicht alsof ik met een duitse herder heb lopen zoenen. 1 groot mysterie wat er gisteravond heeft afgespeeld.

Hoofdpijn en ik blijf de heletijd mn water maar uitkotsen :( en ik heb allemaal wondjes in mn gezicht alsof ik met een duitse herder heb lopen zoenen. 1 groot mysterie wat er gisteravond heeft afgespeeld.

check je telefoon verzonden berichten

---------- Post toegevoegd Sat 28 Apr 2012 om 17:13 ----------

Na gisteren avond maar besloten om te gaan stoppen met alcohol drinken ...

ik stop gemiddeld ook 1x in de 4 weken

Water uitbraken is een teken van buikgriep. Neem kleine slokken per keer (zoals een baxter in het ziekenhuis), maar drink veel (water/thee/soep). Niet eten, want als je water niet eens binnen kan houden zal het eten daar ook niet blijven zitten.

Gouden raad van tante Kaat ;)

Water uitbraken is een teken van buikgriep. Neem kleine slokken per keer (zoals een baxter in het ziekenhuis), maar drink veel (water/thee/soep). Niet eten, want als je water niet eens binnen kan houden zal het eten daar ook niet blijven zitten.

Gouden raad van tante Kaat ;)

buikgriep ? die man heeft gewoon een dikke kater

mijn gouden raad, heb even geduld en baal als een stekker

Dat een meneer van PostNL hier met een pakketje komt, en voor m'n neus het pakketje terug in de auto legt en ziek hard wegrijdt...

Terug
Naar boven