Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ben wat zoete aardappels uit de oven aan het maken en ik denk ik doe mn oven alvast aan, duurt toch altijd ff voordat ik dat vlammetje kan aansteken (gasoven) kan ik even wat chilipoeder over mn aardappels droppen.
Doe ik de ovendeur open om de pit aan te steken, mijn intuïtie zei al dat ik de aansteker alvast moest aansteken voordat ik mn arm de oven in stak, WOEF mooie blauwe vlam van een halve kuub, nu heb ik geen haar meer op mn hand :(
Deed wel een mooi dansje

De realisatie dat het toch wat langer gaat duren dan ik hoopte om te herstellen van m'n verstuikte pols.

Ik heb al meer dan een week niet kunnen trainen :O.

Quads in machine, hamstrings in machine, calves in smith. Verder kan je weinig idd.

Net alsof je daar gaat leren :roflol:, school is wel wat belangrijker dan een week tussen allemaal van die opgeschoten k*t pubers te zitten, waar nog eens 90% man is ook.

Dit.. Naar lloret gaan kan je je hele leven nog, het is natuurlijk wel k*t van je geld maar precies of je je daar gaat amuseren terwijl je weet dat je die 7.5 moet halen.

+

Als ik in jouw situatie zou zijn , en naar lloret zou gaan en dan buizen zou ik constant met een k*t gevoel rondlopen omdat ik weet dat ik er meer voor zou kunnen gedaan hebben maar ik het vertikte..

Pakket met whey en oats al voor de 4e of 5e keer vertraagd :mad:

was daar net lekker aan het slapen , en ineens komt zon **** lul met zijn auto in de straat , aandacht aandacht wij verkopen ook oud ijzer koper lood & zink , man ik werd gek --' bye bye slaap.

Word helemaal waus van dat ongelijk groeien van m'n borst. Shirtjes zitten links helemaal strak om m'n tiet en rechts losjes. Voel me gehandicapt en schaam me voor m'n lichaam. Oke doei!

Vriendje dinsdag vrij genomen, ik leuk arrangement bij de sauna uitgezocht. Ga ik net reserveren, is het Damesbadkledingdag.
WTF :(

Die draagt geen damesbadkleding :D

net in een t*ring warme bus naast een oude stinkende vrouw..

Shiitttt, moet om 18:00 werken en om 16:00 mijn werkkleding in de droger gegooid, blijkt dat dat ding niet heeft gedroogd. Dus nu heb ik maar 30 minuten om de kleren te drogen. :(

Hopen dat ze straks niet super nat zijn lol.

Ben jarig maar heb de hele dag besteed om mn huis schoon te maken omdat er bezoek langs wilt komen, en nu ben ik al mn gains aan het wegdrinken en val ik terug in mn oude alcoholistische patroon :O /emo /wrist en het is nog eens veelste warm ook!!

Ben jarig maar heb de hele dag besteed om mn huis schoon te maken omdat er bezoek langs wilt komen, en nu ben ik al mn gains aan het wegdrinken en val ik terug in mn oude alcoholistische patroon :O /emo /wrist en het is nog eens veelste warm ook!!
Hmm minder, maar wel gefeliciteerd;)

Dat ik forever alone in mijn appartementje zit op vrijdag avond omdat ik perse morgen ochtend wil trainen ivbm Koninginnedag maandag.

arme wereld...

Newton dood, Einstein overleden, Hawking ALS, en nu krijg ik ook nog een keelontsteking.

FSM, have mercy on mankind.

Dat jij je uberhaupt met dat soort mensen durft te vergelijken, schaam je.

Calyptus mag dat.

Trouwens, ik vind het wel lachen dat Marcel3000 al bijna 1200 posts heeft in dit topic :roflol:

no hate, one love marcel3000

no homo
:orly:
:yarly:

Terug
Naar boven