AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Zou volgende week naar lloret gaan. Vriend van me had me overgehaald, maar had al weinig zin om te gaan.

Hoor ik net dat ik er k*t voor sta op school en voor m'n examen economie een 7.5 moet halen en m&o een 8.

Zit er over te denken om thuis te blijven om te leren, maar dan wel 230,- kwijt. :(

Zou volgende week naar lloret gaan. Vriend van me had me overgehaald, maar had al weinig zin om te gaan.

Hoor ik net dat ik er k*t voor sta op school en voor m'n examen economie een 7.5 moet halen en m&o een 8.

Zit er over te denken om thuis te blijven om te leren, maar dan wel 230,- kwijt. :(

Kan je het kaartje of de reservering niet doorverkopen?

Kan je het kaartje of de reservering niet doorverkopen?

Kreeg vandaag pas te horen wat m'n cijfers zijn en ze vertrekken morgen al.

En dan zit je natuurlijk met het probleem dat iedereen in groepen gaat en daarom alles ook in groepen koopt. Of je moet iemand hebben die het leuk vind om in z'n eentje tussen schreeuwende jongeren te zitten.

Maar ik dacht al bij mezelf: als ik niet ga geef ik daar ook geen geld uit. Als je het zo bekijkt kost het me niks dus.

Met pijn in mijn hart, ik hou van jullie

Volgens mij is er iemand jaloers. Killy is misschien dan wel stronteigenwijs, maar behaald prima progressie en heeft al decent krachtstats (wat hij tenminste wel op video bewijst).

Een jaar op 87kg staan vind jij goede progressie? bij 1.93m?
krachtstats zijn idd niet verkeerd maarja als je lichaam achterblijft..

En als je niet gaat, ga je de hele dag film kijken en op het forum zitten zeker? Je kan je ook daar elke dag 2 uur afzonderen en voor school bezig?

Kreeg vandaag pas te horen wat m'n cijfers zijn en ze vertrekken morgen al.

En dan zit je natuurlijk met het probleem dat iedereen in groepen gaat en daarom alles ook in groepen koopt. Of je moet iemand hebben die het leuk vind om in z'n eentje tussen schreeuwende jongeren te zitten.

Maar ik dacht al bij mezelf: als ik niet ga geef ik daar ook geen geld uit. Als je het zo bekijkt kost het me niks dus.
Zou gewoon lekker gaan en af en toe proberen wat te leren.

Me grip is slechter dan ik dacht :(

Metabolisme, Y U SO FAST

Gewoon gaan idioot, aanpakken die kans. Idd gewoon leren daar, als je zo'n vakantie af kan zeggen voor school kan je daar zeker tijd vrijmaken voor school.

Knetter kapot, gelukkig morgen vrij anders had ik om 4 uur eruit gemoeten, ondenkbare tijden ... haha zo nog een vergadering en dan slapen als een malle

Gewoon gaan idioot, aanpakken die kans. Idd gewoon leren daar, als je zo'n vakantie af kan zeggen voor school kan je daar zeker tijd vrijmaken voor school.

Net alsof je daar gaat leren :roflol:, school is wel wat belangrijker dan een week tussen allemaal van die opgeschoten k*t pubers te zitten, waar nog eens 90% man is ook.

En als je niet gaat, ga je de hele dag film kijken en op het forum zitten zeker? Je kan je ook daar elke dag 2 uur afzonderen en voor school bezig?
No way. :roflol: Als ik blijf dan ga ik ook echt leren. Weet niet of het daar nou echt geschikt is om te leren..

Zou gewoon lekker gaan en af en toe proberen wat te leren.
Probleem is dat als ik het niet haal ik van school af moet. Vind het nu best k*t om niet te gaan, maar ik denk dat school belangrijker is dan een weekje op vakantie. Ik ga vd zomer wel naar een feest extra, maak het wel goed met mezelf. :D

Terug
Naar boven