- Waardering
- 12.301
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
Aaaaah het is nog beter@PartyMarty vertel ons eens even wat je morgen gaat doen.![]()
Het zijn incontinentie luiers, dus vooral bejaardehuizen, zorggroepen en dergelijke
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aaaaah het is nog beter@PartyMarty vertel ons eens even wat je morgen gaat doen.![]()
Het zijn incontinentie luiers, dus vooral bejaardehuizen, zorggroepen en dergelijke
Kheb weer een gouden dag🥸Aaaaah het is nog beterHet zijn incontinentie luiers, dus vooral bejaardehuizen, zorggroepen en dergelijke
![]()
Ze hebben me last minute van die wagen afgehaald om de hele dag huisvuil GFT te rijden. Beetje 2 marrokaantjes de hele dag achter de wagen aan laten rennenKheb weer een gouden dag🥸
Allemaal buurtwerk, maar ben heel zuinig op mn werk dus maak er wel 1600uur van😁 Alsk door ga ben ik 1400klaar...
Word weer drukker bij de kolencentrale, hele veld ligt vol kolen, terwijl afgelopen jaar het veld bijna leeg was op een paar hoopjes na...
Ik heb m'n roeping gevonden denk ik.Dat ik vandaag zag dat een kilo kip nu rond de €9.50 is in de supermarkt heeft mijn dag wel aardig verpest vandaag.
(grote kans dat de kip bij online shops ook omhoog gaan)
Ik zet gewoon een koe en stuk of tig kippen in mn achtertuin.Gaat alleen maar duurder worden, vlees is straks alleen bestemd voor de elite. Bereid je voor op vegan gains only
Jij maakt ook alles zelf heIk zet gewoon een koe en stuk of tig kippen in mn achtertuin.
Bij Turks/Syrische winkel 6,50/8,-Dat ik vandaag zag dat een kilo kip nu rond de €9.50 is in de supermarkt heeft mijn dag wel aardig verpest vandaag.
Hij wel.Ik zet gewoon een koe en stuk of tig kippen in mn achtertuin.

Niet hier in Leiden helaas.
op de markt en de Turk 8,50/kg wilt u het ook in stukjes snijden? "ja hoor"Dat ik vandaag zag dat een kilo kip nu rond de €9.50 is in de supermarkt heeft mijn dag wel aardig verpest vandaag.

prima prijs
Oplossingsgericht
Bij de Lidl hebben ze in de diepvries kilozakken kipfilets voor 7,50 euro dacht ik
Het is 800g voor 9.50 toch?Dat ik vandaag zag dat een kilo kip nu rond de €9.50 is in de supermarkt heeft mijn dag wel aardig verpest vandaag.
Niet hier bij de Aldi. Maar goed in jou geval zou je dan iets goedkoper uit zijn als je normaal 9,50 zou betalen voor 800g.
Wij betaalden 10 voor 1kg en nu 9,50 voor 800gNiet hier bij de Aldi. Maar goed in jou geval zou je dan iets goedkoper uit zijn als je normaal 9,50 zou betalen voor 800g.

Veel succes als jij of je buurman nu een uitbouw, overkapping, schuurtje of tuinhuis willen bouwen: je komt helemaal in de knoei met de KDW! Je kan beter naast Tata Steel gaan wonen dan in zo'n commune hobbyboeren.
Heb je die olie nodig om die kip the fucken?