MuscleMeat

Wat is dan het maximale haalbare volgens JOU? (naturel) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tom_venuto_jeans.jpg

tom venuto
voor mij zal het hier ongeveer ophouden denk ik. ik weet alleen zijn exacte stats niet.
WTF is die kerel naturel? Heeft ie hard voor gewerkt dan..respect.

Zolang niemand mij kan laten zien wat hij zal gebruiken geloof ik dat Jay naturel is. Hij leeft er fulltime voor en kan trainen wanneer die wilt omdat het ze werk is.
Plus de mensen die gebruiken van mijn sportschool hebben acne op de rug en bij Cutler zie ik dat allemaal niet. En dit icm goede genen kun je blijkbaar zover komen.

Acne = persoonsgebonden en te voorkomen met de juiste middeltjes. Ook tijdens kuren.
Trainen is helemaal niet zijn "werk". Hij heeft ook nog een bouwbedrijf ofzoiets "ernaast".
Trainen wanneer je wilt? Iedereen kan wel 1-2 uur 3-4 keer in de week vrijmaken om te gaan trainen als je maar gedisciplineerd bent.

De grootste van dit forum zit die in de buurt van Cutler? En wie is dat?
Niemand hier zit ook maar in de buurt van Jay Cutler. Er zitten hier een paar flink grote beesten op het forum maar niets vergelijkbaars met Jay. Zo wel dan stonden ze allang op de olympia om ook kans te maken om nummer 1 te worden en die miljoen dollar in te cashen.

Kale wel trouwens ja! 260 deadlift doet Cutler niet eens. Op youtube zie ik `m niet al te zwaar trainen.

Its not the weight, its the way zei die tegen iemand die ik ken.

Kalte is echt een beest en respect voor zijn achievements(potverdomme, kan niet op het nederlandse woord komen:mad::mad:) maar nog lang niet vergelijkbaar met Jay.

ik spuit et recht in de spier... noob, je weet toch dat spieren opgebouwt worden door proeine? als je et eet gaat er maar 2,56% naar de spieren

Kip kan je toch helemaal niet inspuiten joh !!!
Zoals van kooten en de bie al zeiden: Goed kauwuh, zodat 't gelijkmatig in je bloed komp.
Met die wijze woorden moet je jezelf vooruit zien springen. Pas wel op de sides van kip. Libidoloosheid & chickenrage zijn geen uitzonderingen.
 
Laatst bewerkt:
Haha die dragao is maar al te grappig:p hoop dat ie voor kloon speelt anders heeft ie een serieus verkeerd beeld;)
 
Kalte is echt een beest en respect voor zijn achievements(potverdomme, kan niet op het nederlandse woord komen:mad::mad:) maar nog lang niet vergelijkbaar met Jay.
.

dat je er serieus op ingaat :eek:
 
Heeft de YBF geen regeltjes hoe groot een echte natural kan zijn?

Ander kan je terugvallen op de IFBB

MEN’S CLASSIC BODYBUILDING


Article 82 - Categories
In Classic Bodybuilding, there are three categories as follows:

1. Up to and including 170 cm
Maximum weight (in kg) = height (in cm) – 100 (maximum
+2 kg allowance)e.g. a competitor who is 170 cm in height may weight a
maximum of 72 kg

2. Up to and including 178 cm
Maximum weight (in kg) = height (in cm) – 100 (maximum
+4 kg allowance) e.g. a competitor who is 178 cm in height may weight a
maximum of 82 kg

3. Over 178 cm
Maximum weight (in kg) = height (in cm) – 100 (maximum
+6 kg allowance) e.g. a competitor who is 184 cm in height may weight a
maximum of 90 kg

*Note: If a competitor does not meet the height/weight
requirement, he is disqualified.



:( :( :(
 
Heeft de YBF geen regeltjes hoe groot een echte natural kan zijn?

Ander kan je terugvallen op de IFBB

MEN’S CLASSIC BODYBUILDING


Article 82 - Categories
In Classic Bodybuilding, there are three categories as follows:

1. Up to and including 170 cm
Maximum weight (in kg) = height (in cm) – 100 (maximum
+2 kg allowance)e.g. a competitor who is 170 cm in height may weight a
maximum of 72 kg

2. Up to and including 178 cm
Maximum weight (in kg) = height (in cm) – 100 (maximum
+4 kg allowance) e.g. a competitor who is 178 cm in height may weight a
maximum of 82 kg

3. Over 178 cm
Maximum weight (in kg) = height (in cm) – 100 (maximum
+6 kg allowance) e.g. a competitor who is 184 cm in height may weight a
maximum of 90 kg

*Note: If a competitor does not meet the height/weight
requirement, he is disqualified.



:( :( :(

WTF?? Meen je dit?
 
Kale wel trouwens ja! 260 deadlift doet Cutler niet eens. Op youtube zie ik `m niet al te zwaar trainen.

Its not the weight, its the way zei die tegen iemand die ik ken.

Cutler heeft nooit anabolen gebruikt, 1 kuurtje testo-sting en hij was 30kg zwaarder :roflol: :D :roflol:
 
Dus ik zou max 71kg mogen wegen op de YBF? Dat zou ik met mijn vetvrije massa, inclusief spiermassa verlies en vochtontrekking niet eens redden. Hoe doet g-men dit dan?? Die mag dan niet eens meedoen.
 
:roflol: Waarom leest men nooit eerst, voordat het bleren begint. :P

YBF heeft helemaal geen classic bodybuilding klasse. Classic bodybuilding is een hele aparte klasse op OPEN wedstrijd en misschien binnekort ook bij Ybf. Het doel van die klasse is het terug halen van de old school fysieken. Dit doen zij d.m.v regels die ervoor zorgen dat het wel classic bodybuilding blijft en geen freak show.
 
precies

trouwens ik vond dit topic
http://forum.dutchbodybuilding.com/f165/welk-gewicht-kun-meedoen-wedstijd-89843/

maar ik zit nog met een vraagje: ik zou graag willen weten welke klasse er precies na classic bodybuilding komt.

dus een klasse waarbij je bijv +/- max 10 kg boven je lengte - 100 mag zitten. Bestaat die?

of is de klasse classic bodybuilding de enige klasse waar lengte met gewicht gelinked worden?
 
YBF heeft helemaal geen classic bodybuilding klasse. Classic bodybuilding is een hele aparte klasse op OPEN wedstrijd en misschien binnekort ook bij Ybf. Het doel van die klasse is het terug halen van de old school fysieken. Dit doen zij d.m.v regels die ervoor zorgen dat het wel classic bodybuilding blijft en geen freak show.


Maw Kale is een freak, ik ben een freak en eigenlijk iedereen die hier niet aan voldoet

170 cm in height may weight a maximum of 72 kg

178 cm in height may weight a maximum of 82 kg

184 cm in height may weight a maximum of 90 kg


is een freak ? ?


En wat heeft het met classic bodybuilding (old School ? ) te maken? Wil je zeggen dat in het pre AAS tijdperk dit het maximale was wat mensen konden bereiken? ?


Ik vind het meer truc om meer mensen naar wedstrijden te krijgen en dus meer geld op te strijken. Je pakt op die manier groep mensen die

- eigenlijk nog niet zo groot zijn als ze zouden willen
- niet echt over groeipotentie beschikken (hardgainers)
- niet echt groot willen worden

Mij allemaal best, maar om het dan "classic" te noemen vind ik totale onzin en om iedereen die wel natural aan die punten kan of wil voldoen freaks te noemen erg kortzichtig

En wat te denken van het feit dat iemand van 1.85 net zoveel mag wegen als iemand 1.95, namenijk 90kg ? ? (184 cm in height may weight a maximum of 90 kg)

Plus het grote gevaar dat iemand die net iets boven z'n gewicht zit ( *Note: If a competitor does not meet the height/weight requirement, he is disqualified.) toch op de een of andere manier extreem vocht af gaat drijven met alle gevolgen van dien.


Ook vind ik het vreemd om wel een max. gewicht in te stellen maar niet te kijken naar een minimaal vetpercentage. Wat dat aangaat vind ik het meestal de scherpe die mij doen twijfelen of iemand wel natural is, dan de spiermassa (binnen redelike grenzen)


Maar even weer OT
Trouwens voor iedereen die een formule oid zoek om te kijken wat haalbaar is

The WeighTrainer - Maximum Drug-Free Bodybuilding Potential
The WeighTrainer - Your Maximum Muscular Bodyweight and Measurements

Ik hecht hier zelf trouwens heel weinig waarde aan, maar sommigen passen graag in een hokje




En volgens mij zijn alle pro's natural behalve Kenny :)
 
Haha ik mag max 99kg wegen, ik weeg nu 120Kg @ 25%bf ofzo en ik ben nog niet eens gespierd :D
 
Back
Naar boven