MuscleMeat

Wat is de effectiefste vechtsport voor op straat?

Leuk voorbeeldje: Fedor Emelianko tegen Choi Hong-man
Choi Hong-man is toevallig ook 2.18, maar hij werd gewoon afgemaakt door Fedor (1.83m) :)

Dan heb jij toch een andere wedstrijd gezien want dat was Fedor's slechtste partij in jaren.

Trouwens weegt HMC 150kg, niet echt vergelijkbaar met 83kg.

Dan heb jij toch een andere wedstrijd gezien want dat was Fedor's slechtste partij in jaren.

Trouwens weegt HMC 150kg, niet echt vergelijkbaar met 83kg.

Ik doelde er gewoon op dat lengte niks uitmaakt en dat iemand die korter dan een ander is toch kan winnen.

Met (volgens wikipedia) meer dan 160 kilo op je donder doe je niet bar veel denk ik :P

En LTE moet z'n mond is gaan houden, want het enigste wat hij timmert is een vogelhuisje volgens mij :o

kung fu

Goh, wat zijn we agressief.
Ik denk dat ik duidelijk ben er is géén éé vechtsport die je hachje kan redden als je op het punt staat om deze aardkloot te verlaten.
Tegenwoordig heb je niet ruzie in een 1 op 1 gevecht, maar ben je vaker 1 tegen ... en geloof mij als zij gelijktijdig aanvallen dan is er géén één sport die je hiermee red.
En als je op het punt staat om half dood geslagen te worden dan heb je ook niet erg je best gedaan om het te ontwijken.
En voordat ik reageerde heb ik alles gelezen hoor dus aan jou de boodschap om wat minder snel dingen te insinueren.

Normaal gezien kan je slechts door 4 man tegelijk aangevallen worden; dus als je tegen 4 man kan vechten kan je tegen 40 man vechten.

Ja of nie dan,

Hong man choi is ook 2,18m en weegt 160Kg!
1239360882.jpg

(Op deze foto lijkt ie wat kleiner omdat de dame hakken draagt)

Euhm ik quotte een stuk dat ik nodig was jij quote een regel en pakt halverwege nog ergens een paar worden gevolgd door een smilie die op het einde van mijn reply staat.

Misschien had jij je topictitel moeten veranderen want er staat toch echt "wat is de effectiefste vechtsport voor op straat"
En niet wat is de MEEST effectieve vechtsport voor op straat!

Op vechtsport gebied ben jij volgens mij een newbie want je leert het juist om niet te gebruiken op straat.
Maar ja dat kan in België misschien anders zijn hé???

Wat een bs! Dus als je aangevallen word op straat dan ga je het niet gebruiken.? Denk niet dat de persoon die jou in elkaar wil slaan een afspraak wil maken om het ergens binnen af te maken!
Vechtsporten gebruik je in meeste gevallen als laatste red middel om je eigen te redden tegen aanvallen.!

Brazilian jiu jitsu, kajukenbo,Wing Chun

Vechtsporten = regeltjes = verkeerde conditionering.

sumo worstelen

6a0120a5a5b442970c0120a74d7e88970b-800wi.jpg

hardlopen:D

haha ja kom op man, was een grapje
alhoewel een vermeden gevecht wel een gewonnen gevecht is......

maar als je er niet omheen kan denk ik dat krav magra of MMA wel effectief is, maar onthoud wel GEEN ENKEL straat gevect is asl een gevecht op de mat of in de ring. geen scheidsrechter en geen regels maakt een gevecht altijd anders

straat geen regels? Waar vechten jullie dan, op NATO-terrein?

Anders bestaat er nog altijd dit:

146219_1.jpg

Of de Nederlandse equivalent. Ms eens de relevante passages doorlezen. "Jamaar dat wist ik niet" telt niet voor de rechter.

Laatst bewerkt:
geen vechtsport, gewoon meteen beginnen met schieten.
als je dat niet durft/wil? ga dan gewoon geen ruzie maken.

Na het zien van een grote boze lieve Antiliaanse vrouw die een scheldende Marokkaan een portie klappen gaf met de vlakke hand lijkt dat me toch het meest effectief.

Terug
Naar boven