Fitness Seller

Wat is de effectiefste vechtsport voor op straat?

100% Chute Boxe

Geweld op straat? : Het mooiste zou zijn iemand, of groepen kalmeren. Lukt dat niet? Krav Maga (Israëlische geheime dienst) en Ninjitsu (Israëlische politie) in extreme situaties, anders Taekwondo of Aikido, Karate, Kung Fu alle vormen van boksen waarbij voeten worden gebruikt, om mensen weg te houden, anders MMA of Judo als het op grondvechten aan komt! Ook Jiu Jitsu en Hapkido zijn handig bij grondvechten. Capoeira moet je ook niet onderschatten! Bij vechten heb je lenigheid(soepelheid), snelheid, kracht en techniek nodig!

Geen vechtsporten, wel bodybuilder? misschien je shirtje uittrekken;)

Dat is toch die tak die Andy Souwer doet?

nee dat is wat Shogun en Ninja Rua doen, the axe murderer Silva trouwens ook. Dat is puristisch Muay Thai (kijk maar de filmpjes van Ninja en Shogun Rua) en puristisch BJJ. De meeste vechters die van deze school komen hebben dan ook vaak een zwarte band in BJJ.

Andy Souwer doet shoot boxing = japans en valt onder Shooto

Aha, ik dacht chute = shoot, vandaar.

nee dat is wat Shogun en Ninja Rua doen, the axe murderer Silva trouwens ook. Dat is puristisch Muay Thai (kijk maar de filmpjes van Ninja en Shogun Rua) en puristisch BJJ. De meeste vechters die van deze school komen hebben dan ook vaak een zwarte band in BJJ.

Dat heb ik ook altijd gehoord.

Wat ik me wel eens afvraag, is de Chute boxe van nu nog hetzelfde als de Chute boxe van Pride... Met zoveel goede wrestlers in de UFC kunnen ze die tak toch niet meer blijven negeren.

als je als uitsmijter werkt dan kan je pakweg iedereen aan, dus neem een vechtsport waarmee je uitsmijters aankan...

wat te denken wat overeem en badr hari doen? :)

als je als uitsmijter werkt dan kan je pakweg iedereen aan, dus neem een vechtsport waarmee je uitsmijters aankan...

wat te denken wat overeem en badr hari doen? :)

Draag gewoon een tapout shirt en je krijgt ook automatisch een Blowjobjitsu zwarte band!

Ik zie hier zo mooi allemaal gronddingen staan, maar in een kroeg ga ik echt liever niet over de grond rollen, vaak zat dat er kapotte glazen enzo liggen.. Als het echt moet heb ik gelukkig m'n gewicht mee, en is 't na 1 klap niet leuk meer :)

Boxen + gemeen zijn :D.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is taekwondo een beetje effectief?

Als goeie bokser zijnde kom je op straat ook al ver, 2 weken geleden nog iemand lekker bij elkaar gepeerd toen ie mijn vriendin lastig viel. Niet te veel show verkopen en als woesteling die vuisten hun werk laten doen is vaak voldoende.

De meeste hier onderschatten de bodybuilder met 2 dumbbells

Wing Tjun, zonder twijfel.
Vrijwel zonder inspanning iemand buiten westen krijgen lijkt me toch de beste tactiek tegen iemand (of een groepje) op straat.

Terug
Naar boven