- Waardering
- 138
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

nee dat is wat Shogun en Ninja Rua doen, the axe murderer Silva trouwens ook. Dat is puristisch Muay Thai (kijk maar de filmpjes van Ninja en Shogun Rua) en puristisch BJJ. De meeste vechters die van deze school komen hebben dan ook vaak een zwarte band in BJJ.
als je als uitsmijter werkt dan kan je pakweg iedereen aan, dus neem een vechtsport waarmee je uitsmijters aankan...
wat te denken wat overeem en badr hari doen?![]()

Ik zie hier zo mooi allemaal gronddingen staan, maar in een kroeg ga ik echt liever niet over de grond rollen, vaak zat dat er kapotte glazen enzo liggen.. Als het echt moet heb ik gelukkig m'n gewicht mee, en is 't na 1 klap niet leuk meer![]()

Boxen + gemeen zijn.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nee, want als jij je mooie moves aan het doen bent steek ik je neer, of slaan m'n vriendjes je in elkaar.
Oh ik dacht van wel, die gasten planten zo even een been op je hoofd. Maar blijkbaar niet dus. Lame, vond het wel een mooie sport.
Wing Tjun, zonder twijfel.
Vrijwel zonder inspanning iemand buiten westen krijgen lijkt me toch de beste tactiek tegen iemand (of een groepje) op straat.