LennyMclean
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 106
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"vs mes, gun 100 meter sprint" calypto ik geloof best dat je hard kunt renne, but you cant outrun a bullit.
Idd wat hier word gegeven is Systema (dit is wat ik hoorde van mijn maatje).
Krav Maga mag alleen aan elite militairen worden gegeven. Systema is een russische afgeleide hiervan.
Hij moet 3 uur per dag die shit trainen, doet het al vrij lang, en leert nog elke dag bij.
Hoop hem volgende week zondag te spreken, zodat ik het in de weekenden kan oppakken.
Het is calypTUS
Daar gaat het toch niet om? Als die kogel wordt afgevuurd van 2 meter afstand op een stilstaand doelwit raakt zelf het kleinste kind je
Als je maakt dat je zo snel mogelijk achter een muur proberen te geraken of tenminste al een eind verder weg bent, is die kans al aanzienlijk kleiner, en zal hij hopelijk zelf niet meer nodig achten je in de rug te moeten schieten omdat je toch al hebt opgegeven.
Wil je in plaats daarvan nog de ruige gangstabeer uithangen krijg er een door je kop en ben je zeker de klos.
war hebben jullie het toch over, een kogel vang je toch op met je tanden? Zo werd het mij toch aangeleerd door superman hoor!

Wing chun is gewoon de shit bijten, haren trekken, ogen prikken, trap in de lies of ballen, frituur vet op iemand gooien, koffie in het gezicht gooien.
.
en wie geeft die lessen? een mishandelde huisvrouw?

Hmm ga binnenkort misschien ook wat krav maga erbij doen.
Kennis krijgt het al een paar jaar en wil het mij misschien wel leren.
In zijn ogen meest effectieve wat er is om iemand uit te schakelen.

Heb het 1 keer moeten toepassen, op vakantie en 1 keer in België.

Er is geen 1 effectieve vechtsport voor op straat je kunt wel allerlei sporten gedaan hebben, maar tegen een kogel doe je toch niks.
En een situatie in![]()
Ik heb een zeer lange tijd gekickbokste en als ik op stap ging ( ik ben geen ruziezoeker ) waren het mn maten die rotzooi trapten met zn allen en ik kon het in mn eentje oplossen/goed praten, maar zij waren nergens te bekennen.
En je kunt wel veel kennis hebben maar als iemand jou met een baksteen op je pan ramt is je kennis gauw weg.
Trouwens Quote verkloter

Misschien had jij je topictitel moeten veranderen want er staat toch echt "wat is de effectiefste vechtsport voor op straat"
En niet wat is de MEEST effectieve vechtsport voor op straat!
Op ?
jij moet eens leren de hele thread door te lezen alvorens je zo beperkt reageert.Op vechtsport gebied ben jij volgens mij een newbie want je leert het juist om niet te gebruiken op straat.
Maar ja dat kan in België misschien anders zijn hé![]()