Fitness Seller

Wat is de effectiefste vechtsport voor op straat?

Bezoekers in dit topic

Gewoon deze op zak net als mij G..

[Link niet meer beschikbaar]



:P

Deze heb ik, twee laders met elk 15 patronen. De patronen zijn dan nog van het type dewelke openslijten bij impact = stopkracht.
En ik hoop dat ik hem nooit effectief nodig heb.
 
Muay Thai/mma

Lowkick, ipv slaan. Men grijpt gelijk naar t been. Tijd zat voor een nek klem.
En klaar... Sta je met je krav maga... Je doet niks meer. Geloof me!

zo heb ik toen een leuke demo in de dojo van gehad, sta je tegenover een of ander mager ventje die je finaal opknoopt:p wijze les.
 
:roflol:

het meest effectief "op straat " is het hebben van de juiste mindset ,dat je op een vechtsport zit wil niet zeggen dat je op straat ook kunt vechten,
is een totaal ander spelletje,hard ,vies en snel is hier het motto


p.s vermijd dit soort onzin op straat,ook bij "winst"verlies je altijd

a)je zet jezelf voor lul en met een beetje pech op Dumpert als de kneus van de week
b)vechten is voor tokkies
c)dag VOG
d)hallo werkstraf /boete
e)hallo gevangenisstraf indien je tegenstander ongelukkig valt en overlijd
f)hallo Denzel ,de grote neger die je vrouw gaat palen zolang je in de gevangenis zit
g)hallo Ali en Mehmet ,die je vrouw gaan palen als Denzel op haar is uitgekeken en meeneemt naar een gezellige garagebox in de Bijlmer
 
Laatst bewerkt:
f)hallo Denzel ,de grote neger die je vrouw gaat palen zolang je in de gevangenis zit
g)hallo Ali en Mehmet ,die je vrouw gaan palen als Denzel op haar is uitgekeken en meeneemt naar een gezellige garagebox in de Bijlmer
Multiculturele buurt, dat wel :)
 
:roflol:

het meest effectief "op straat " is het hebben van de juiste mindset ,dat je op een vechtsport zit wil niet zeggen dat je op straat ook kunt vechten,
is een totaal ander spelletje,hard ,vies en snel is hier het motto


p.s vermijd dit soort onzin op straat,ook bij "winst"verlies je altijd

a)je zet jezelf voor lul en met een beetje pech op Dumpert als de kneus van de week
b)vechten is voor tokkies
c)dag VOG
d)hallo werkstraf /boete
e)hallo gevangenisstraf indien je tegenstander ongelukkig valt en overlijd
f)hallo Denzel ,de grote neger die je vrouw gaat palen zolang je in de gevangenis zit
g)hallo Ali en Mehmet ,die je vrouw gaan palen als Denzel op haar is uitgekeken en meeneemt naar een gezellige garagebox in de Bijlmer
Moet f) niet zijn: hallo Denzel, de donkere meneer die jou gaat palen als je in de gevangenis zit?
 
Man dit topic didn't age well. Alles is nu veranderd doordat iedereen een smartphone op zak heeft en kan filmen/het op sociale media kan zetten.

Als ik nu terug zou portieren had ik binnen een maand een proces aan mijn broek. Een wurggreep of een knee on belly/rug wordt door de publieke perceptie als grof geweld aanzien, terwijl dat net de veiligste opties zijn ipv iemand zijn oogballen eruit knijpen.
 
Als ik nu terug zou portieren had ik binnen een maand een proces aan mijn broek. Een wurggreep of een knee on belly/rug wordt door de publieke perceptie als grof geweld aanzien, terwijl dat net de veiligste opties zijn ipv iemand zijn oogballen eruit knijpen.
Qft, hetzelfde geld voor de gewone handhaving of een simpel cafee gevechtje, alles kan leiden tot serieuze problemen en of een strafblad door al de cameras en omdat veel te veel mensen denken dat je dood gaat van eens een blauw oog te krijgen/geven
 
:roflol:

het meest effectief "op straat " is het hebben van de juiste mindset ,dat je op een vechtsport zit wil niet zeggen dat je op straat ook kunt vechten,
is een totaal ander spelletje,hard ,vies en snel is hier het motto


p.s vermijd dit soort onzin op straat,ook bij "winst"verlies je altijd

a)je zet jezelf voor lul en met een beetje pech op Dumpert als de kneus van de week
b)vechten is voor tokkies
c)dag VOG
d)hallo werkstraf /boete
e)hallo gevangenisstraf indien je tegenstander ongelukkig valt en overlijd
f)hallo Denzel ,de grote neger die je vrouw gaat palen zolang je in de gevangenis zit
g)hallo Ali en Mehmet ,die je vrouw gaan palen als Denzel op haar is uitgekeken en meeneemt naar een gezellige garagebox in de Bijlmer


Op straat liggen rollebollen haha dan moet er toch wel heel wat aan de hand zijn.

Ik denk dat als je niet wilt vechten, je ook nooit hoeft te vechten. Tenzij bizarre situaties met gestoorden, verkeerde tijd verkeerde plaats moment wat eens kan gebeuren.
 
Gewoon iedereen beginnen swaffelen, Het zal ze leren.
 
Op straat liggen rollebollen haha dan moet er toch wel heel wat aan de hand zijn.

Ik denk dat als je niet wilt vechten, je ook nooit hoeft te vechten. Tenzij bizarre situaties met gestoorden, verkeerde tijd verkeerde plaats moment wat eens kan gebeuren.

Was destijds mijn allereerst les Krav Maga: ren weg als je kunt. Kun je niet wegrennen? Trap hem dan in eerst zijn ballen en ren daarna weg.
 
Was destijds mijn allereerst les Krav Maga: ren weg als je kunt. Kun je niet wegrennen? Trap hem dan in eerst zijn ballen en ren daarna weg.
Heb hetzelfde geleerd bij krav maga :p
 
Gewoon iedereen beginnen swaffelen, Het zal ze leren.
Een golfclub... Want ze breken niet!

giphy.gif
 
Gewoon gemeen "straatvechten" maak gebruik van voorwerpen of de omgeving
 
srs note;

Er is wel verschil tussen straatvechten en straatvechten natuurlijk.
Als er een groep of iemand met een mes bij aanvalt (en ik kan niet weg) probeer ik met mn sleutels al hun ogen eruit te prikken, maar als het gewoon een dronkenmans ruzie in een café is probeer k diegene zo zacht mogelijk onder controlle te houden met mn grappling skills.
 
srs note;

Er is wel verschil tussen straatvechten en straatvechten natuurlijk.
Als er een groep of iemand met een mes bij aanvalt (en ik kan niet weg) probeer ik met mn sleutels al hun ogen eruit te prikken, maar als het gewoon een dronkenmans ruzie in een café is probeer k diegene zo zacht mogelijk onder controlle te houden met mn grappling skills.

Ah de sleutels tussen de vingers-mythe...
 
srs note;

Er is wel verschil tussen straatvechten en straatvechten natuurlijk.
Als er een groep of iemand met een mes bij aanvalt (en ik kan niet weg) probeer ik met mn sleutels al hun ogen eruit te prikken, maar als het gewoon een dronkenmans ruzie in een café is probeer k diegene zo zacht mogelijk onder controlle te houden met mn grappling skills.

blabla
 
Back
Naar boven