HardcoreMachine
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.698
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel sadistische rotventjes, die twee. Zelf heb ik een keer iemand die mijn motorjas gestolen had en die niet wilde teruggeven, hard in zijn gezicht geslagen. Had daar meteen spijt van.![]()
American football jock gets floored in bar fight
An American football player messed with the wrong person and nearly paid for it with an eye.www.news.com.au
Rwina man! Djoek ze allemaal.Wel sadistische rotventjes, die twee. Zelf heb ik een keer iemand die mijn motorjas gestolen had en die niet wilde teruggeven, hard in zijn gezicht geslagen. Had daar meteen spijt van.
Een speer werkt beterGewoon paar keer steken met een lang mes is het gevecht zo afgelopen![]()
Wel sadistische rotventjes, die twee. Zelf heb ik een keer iemand die mijn motorjas gestolen had en die niet wilde teruggeven, hard in zijn gezicht geslagen. Had daar meteen spijt van.
Ik bedoel dat die kleine mannen maar bleven doorslaan en rammen op die hoofden, met een grijns op hun gezicht. Daar moet je een flinke afwijking voor hebben. Ik hoop dat ze opgesloten zijn.Leek mij dat ze kregen waar ze voor kwamen.
Als iemand er zo relatief gelaten bijstaat zou dat toch al wel wat alarmbellen moeten laten afgaan.
En dat verhaaltje dat hij probeerde bemiddelen lijkt toch niet echt consistent met zijn handgebaren/houding en de weinige dingen die ik kon verstaan.
Gewoon een intimideerpoging die ws al 10x heeft gewerkt en deze keer niet. Alhoewel degene die dat duwtje gaf uiteraard de klappen meer verdiende.
Ik bedoel dat die kleine mannen maar bleven doorslaan en rammen op die hoofden, met een grijns op hun gezicht. Daar moet je een flinke afwijking voor hebben. Ik hoop dat ze opgesloten zijn.
Volgens mij kan je zien dat ze het leuk vinden. Ook dat ze weten dat ze het gaan winnen. Dat door blijven slaan is ziekelijk.Ik zie nergens gekke grijnzen.
Iedereen trekt rare smoelen als hij aan het knokken is.
Volgens mij kan je zien dat ze het leuk vinden. Ook dat ze weten dat ze het gaan winnen. Dat door blijven slaan is ziekelijk.
Daar heb je dan wel weer gelijk in. Ik heb zelf aan boksen gedaan en sla een enkele keer als praten niet helpt. Maar daar wordt ik niet vrolijk van.De tijd van op elkaars oog meppen en daarna een pint drinken is al wel even gedaan hoor.
Ik heb zelf ooit een fles tegen m'n gevel gekregen en een messteek door m'n kleren weten gaan.
Beter gewoon doorgaan tot er echt geen gevaar meer voor jezelf is. Want die poging tot steken kwam nadat ik iemand gewoon in bedwang had gehouden.
Kan je niet gewoon een AK-47 kopen?Wat is de effectiefste vechtsport voor op straat?
wat denken jullie?
Jezus wat een facking onzin, mensen die hun stembanden trainen daar weet ik al van dat ze bluffen, gewoon gelijk erop klappen, strike first. Simpel concept.Als ik op dit topic afga, lijkt 't alsof dit gaat om cafégevechten tussen heel belangrijke mensen. Zijn jullie drugsbaron of dergelijke?
Gewoon je 100m sprint verbeteren of de soepelheid van je stembanden trainen om zo gevechten te vermijden....
Simp concept?Jezus wat een facking onzin, mensen die hun stembanden trainen daar weet ik al van dat ze bluffen, gewoon gelijk erop klappen, strike first. Simpel concept.
Bibber, beefJezus wat een facking onzin, mensen die hun stembanden trainen daar weet ik al van dat ze bluffen, gewoon gelijk erop klappen, strike first. Simpel concept.
Moet best leuk zijn als de kerel die je wil kapotmaken met zijn kruis open staat.