Fitness Seller

wat is de grappigste film die jij ooit hebt gezien?

The Cable Guy (1996)
cableguyposter.jpg - 112754

Laatst bewerkt:
cable guy kan je toch niet menen :(

eerste wat bij mij binnen schiet is Mallrats

maar ja... don't be a menace, harold and kumar visit white castle, how high, scary movie 1,2 & 4, zoolander etc zijn ook te dik.. zou niet echt kunnen kiezen

cable guy kan je toch niet menen :(

eerste wat bij mij binnen schiet is Mallrats

maar ja... don't be a menace, harold and kumar visit white castle, how high, scary movie 1,2 & 4, zoolander etc zijn ook te dik.. zou niet echt kunnen kiezen

Ja bijna alles van Kevin smith is :thumb:
Maar ik vindt Cable guy ook echt lache.....jim carry ! :D

ik vind hem in cable guy echt oervervelend whehehe

Adam Sandler ownt Jim Carrey sowieso wel :D

dodgeball en starsky & Hutch kon ik ook zeker waarderen.

dodgeball.jpg - 112947

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dodgeball is heel kik inderdaad, die starsky & hutch ziet er ook vet uit, in zoolander waren ze ook al zo vet samen

dat ik deze trouwens vergeten ben:

napoleon-dynamite-8.jpg - 112954

Napoleon Dynamite, ****ing geniaal die film.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Skitterend! De humor is geen onderbroekenlol zoals Scary Movie, gewoon grappige slapstick.
Die ene scene vergeet ik nooit meer: die gast had onderweg diarree en moest hoognodig naar de WC. Hij had toen een dikke Lambo onder zijn kont.
Weet nog wat ik toen dacht: damn, wat heb jij een mazzel zeg! Komt goed van pas! :D

Een jaar of 15 terug zag ik eens een keer een 'coïtus'film op RTL+ waar ik zonet erg om moest lachen, heb geen flauw idee hoe die film heet, het enigste wat ik me kan herinneren is dat er een n*ger in speelde die aan het trainen en nken (je zag eigenlijk niks)tegelijk was.
Uiteraard waren die gewichten nep, maar heb me er wel kapot om gelachen toen, volgens mij was ie aan het benchen midden op de weg ofzo, terwijl een negerin op hem zat te rijden.
Eeuwige roem en karma voor diegene die de film kan herinneren :D

Weet het zo niet, Jim is one of a kind.

Adam Sandler, Ben Stiller, Jason Biggs... allemaal kloontjes :D

Scary Movie 1 en amerian pie: The naked Mile.
Dat vind ik 2 grappige films.

Terug
Naar boven