MuscleMeat

Wat is de Nederlandse cultuur?

Status
Niet open voor verdere reacties.
altijd de zelfde antwoorden. Maar net zoals geert lekker de echte vragen ontwijken en alleen maar kunnen wijzen naar de 'rotte moslims' die het zogenaamd veroorzaken. Dikke hypocriete bullshit komt altijd uit dezelfde hoeken. Rechts en links, jullie stinken allebei.

idd!!

Weinig inhoudelijk antwoorden.

Kan eigenlijk geen cultuurelementen bedenken op het eerste gezicht welke vatbaar zijn voor invloeden van buitenaf. Om toch wat te noemen. Nederlanders zijn direct in conversaties, blijven onverminderd klagen, ze fietsen, eten aardappels en drinken heineken...?

Dat kan eigenlijk niemand..

Kijk maar:

Als je in nederland leeft hoor je te weten wat het nederlandse cultuur is, heel nederland is een mooi cultuur, alleen op sommige plekken lijkt dit te veranderen, en die plekken moeten op een geweldadige manier van de kaart geveegd worden.

Sukkels komen hier op voor de allochtonen terwijl ze hun eigen cultuur niet kennen, toppunt van achterlijkheid :roflol:

:roflol:

Pietje: Welke kleur is deze schoen dan?
Jantje: Ik weet het wel, maar ik zeg het lekker niet!!!!

Het zijn gewoon de dagelijkse activiteiten en zaken waar we "allemaal" diezelfde gedachtegang op na houden.

Praten over het weer is bijv al typisch Nederlands (en daardoor dus een onderdeel van de Nederlandse cultuur). Net als koninginnedag, het vieren van de verjaardag, ontbijten, eten van drop, enz, enz.

Het zijn gewoon de dagelijkse activiteiten en zaken waar we "allemaal" diezelfde gedachtegang op na houden.

Praten over het weer is bijv al typisch Nederlands (en daardoor dus een onderdeel van de Nederlandse cultuur). Net als koninginnedag, het vieren van de verjaardag, ontbijten, eten van drop, enz, enz.

En iedereen die hier niet aan voldoet deporteren we?

Dat is allemaal typisch Nederlands?

Praten over het weer? Vieren verjaardag? Ontbijten?

:o

Wat hebben we toch een otnzettend rijke cultuur.. ontzettend uniek ook.. dat zie je helemaal nergens anders!!! Dat moeten we inderdaad met man en macht, wat zeg ik, met geweld beschermen!!!!

De laatste jaren wordt er gedaan alsof 'onze' cultuur overspoeld wordt door andere invloeden. Maar wat is nou precies die Nederlandse cultuur en als die bestaat wat dreigt er te verdwijnen?

Vraag me ook af hoe de zogenaamd bezorgden zelf bijdragen aan het in stand houden van die Nederlandse cultuur. Wordt er wel eens concert bezocht, een museum, een theater etc. Of zijn er deelnames op andere vlakken die er voor zorgen dat de Nederlandse cultuur wordt behouden?

Ga eens vakantie vieren!!

OT: ja wat is de Duitse cultuur, wat is de Algerijnse cultuur, wat is de Iranese cultuur? Wat is de Peruaanse cultuur?

Het feit dat je die niet in een paar zinnen kan samenvatten betekent niet dat hij er niet is, waar je waarschijnlijk op aanstuurt.

OT: ja wat is de Duitse cultuur, wat is de Algerijnse cultuur, wat is de Iranese cultuur? Wat is de Peruaanse cultuur?

Het feit dat je die niet in een paar zinnen kan samenvatten betekent niet dat hij er niet is, waar je waarschijnlijk op aanstuurt.

Duitse Cultuur = Braadworst, Bier ennnnnnnnnnnnnnnnn Schlägers.

Het kan dus wel.

Ik vind klusmier een typische nederlander.

Maar als niemand hem kan beschrijven? Hoe kan je dan ooooit bewijzen dat ie er is?

als de islamisering maar groot genoeg word zul je een cultuur missen die je niet kent, of misschien dan toch wel ?

Ik hoop dat de topicstarter en een aantal leden die hier posten een grapje maken :o

Wat mij betreft is de Nederlandse cultuur: irritante/rellende hangjongeren(vaak Marokkanen) ophangen op straat.

Dan ben je geen echte hollander.

Ik eet iedere dag een dropje, terwijl ik met mn klompen aan voor een foto van Beatrix sta... zo Hollands ben ik.

edit: Niet zomaar drop natuurlijk

lg_hollandse.jpg

Hollandse drop!

De Nederlandse cultuur is in ieder geval niet hetzelfde als die van Marokko!

Nog een leuke: vrijheid van meningsuiting. Niet echt uniek, maar het hoort wel bij Nederland.

Je moet het tegenwoordig alleen niet meer in het openbaar doen, zeker niet als het in negatieve zin over moslims gaat.

Als je aan buitenlanders ( europeanen, amerikanen, en misschien aziaten ook wel) vraagt wat het nederlandse cultuur is weten ze al antwoorden te geven, een paar belangrijke en derest zul je ontdekken als je hier gaat wonen.

Maar de linkse ontspoorde zwakzinnige mafkezen denken dat we de islamische wereld hierheen moeten halen om een cultuur te kunnen krijgen ?

Het heet niet voor niks multicultureel, dus jullie willen zeggen dat het multiculterele nederland veel culturen bevat maar nederland zelf (het land waar de mensen met een oooh zo mooi cultuur naartoe gaan) geen cultuur heeft ?

Ga eens een weekje ergens anders wonen, dan gaan de jongens bij mammie janken dat ze het eten niet lusten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven