XXL Nutrition

Wat is de reden dat je naar de gym ging.

jesse2010

Huge Freak
Waardering
395
Zoals de titel al zegt waarom ben je begonnen met fitness.Je hoort vaak dat mensen een blessure hebben opgelopen met een andere sport en zodoende in aanraking zijn gekomen met de ijzers.Er zijn mensen die gewoon wat spieren willen opbouwen om in een andere sport voordeel eruit te halen.

Mijn reden is heel simpel ik wil mezelf vestigen bij de Nederlandse top van het Bodybuilden ;)

om er beter uit te zien

het mooie meisje achter de balie. (waar ik niks durf tegen te zeggen ) :D

Ik probeerde wat lelijker te worden, is aardig gelukt met die mooie plofkop van me.

Muscle mass opbouwen

Liep vroeger bij de fysio wegens een zwakke rug en mijn hypermobiliteit. Ik moest toen 2x per week wat oefeningen gaan doen en uiteindelijk MOEST ik gaan squatten en deadliften. Dus naast het feit dat ik moet sporten omdat ik anders last ga krijgen van allemaal pijntjes ben ik het ook leuk gaan vinden en kan ik er me ei in kwijt :)

Omdat ik een supersaiyan wil worden.

standaard shit toooo ecto

Liep vroeger bij de fysio wegens een zwakke rug en mijn hypermobiliteit. Ik moest toen 2x per week wat oefeningen gaan doen en uiteindelijk MOEST ik gaan squatten en deadliften. Dus naast het feit dat ik moet sporten omdat ik anders last ga krijgen van allemaal pijntjes ben ik het ook leuk gaan vinden en kan ik er me ei in kwijt :)

hoe moet het dan verder wanneer je te oud wordt voor krachttraining?

Jezelf vestigen bij de Nederlandse top van bodybuilden? Je zag een plaatje van een Nederlandse topper en dacht daar moet ik tussen staan dus ga je naar de gym?

• Topic Starter Topic Starter
Jezelf vestigen bij de Nederlandse top van bodybuilden? Je zag een plaatje van een Nederlandse topper en dacht daar moet ik tussen staan dus ga je naar de gym?

De eerste die ik zag was sjaak van der steen hier uit Helmond en zo wil ik worden ;)

1287002414677.jpg
http://i124.photobucket.com/albums/p3/Squall_019/1287002414677.jpg

- Had geen hobby's,
- Heb een aantal buffe collega's en toen ik dat zag dacht ik dat wil ik ook!
- Wou sowieso al gaan sporten maar deze sport is ideaal, zelf de tijden bepalen en altijd binnen lekker droog en ooit te koud/warm.

Ik woog amper 50kg en wou graag 60kg wegen.

Da's een beetje uit de hand gelopen :D

• Topic Starter Topic Starter
Zo zie je maar dat veel verschillende reden je naar BB kunnen leiden

Ik moest van me ouders sporten en ik kon niet voetballen en eigelijk geen sport toen moest ik maar naar de gym:D

Terug
Naar boven