XXL Nutrition

Wat is de reden dat je naar de gym ging.

Mijn vader was vroeger bodybuilder en ik wou ook spieren kweken.

Door het feit dat ik vroegaah een klein guppetje was lees tot mn 16 de 48 kilo!
Dus onzekerheid

Had geen hobby dus zocht wat om te doen. Werd altijd mager/kleintje genoemd en daar wou ik eens vanaf:D. Ook voelde ik me ecto als ik bijvoorbeeld op vakantie was of over het strand liep. Nu is het eigenlijk uit de hand gelopen en is het gewoon m'n lifestyle en wil ik alleen maar groter worden en droger, begon bij kleine doelen en gaat naar steeds grotere doelen toe. Denk dat meerdere dit verschijnsel herkennen.

60kg wegen @ 1,81cm was de reden.

Zyzz.

• Topic Starter Topic Starter
Tot nu toe uiteenlopende redenen

om een buffe symmetrie op te bouwen, net zoals de meesten die tegenwoordig in het PL hok posten terwijl ze nu de BB sport afzeiken.

Na een knieblessure gestopt met taekwondo en kon daardoor ook geen andere sporten doen en wilde wel blijven bewegen. En nu vind ik 't echt leuk.

omdat ik een klein k*tventje was die 55 kg woog en er altijd mee gepest werd::D

48kg @175 :D

Omdat ik klaar ben met het overgewicht. Overigens is het trainen 1 van de vele dingen die ik ben gaan doen om mn leven om te gooien.

ik vond voetbal niet meer leuk maar ik wou wel graag iets aan sport doen.... dus toen ging ik naar de sportschool...

Om sterk te worden natuurlijk :)

Mijn lul was te groot in verhouding met me lichaam. Nu is alles beter in verhouding en lijk ik geen freak of nature meer.

ik wou 100kg benchen en grote dumbbells curls (dead srs)

door knie blessure kon ik niks anders doen behalve fitness en ik begon het echt leuk te vinden :)

omdat ik als klein ventje op de basisschool altijd al geintreseerd was in de gym en atletisch was begon ik op de middelbare school steeds meer op te vallen.
Ik had ongeveer zo fysiek als ik post 15 maar trainde toen helemaal niet.
Toen had een klasgenoot mij eens meegenomen voor het eerst na een sportschool, was in begin wel eng moet ik zeggen maar later kreeg ik veel contacten en had ik erg naar me zin.

nu 10 jaar later heb ik zoveel geleerd en succes opgebouwd dat ik nu zelf training geef en artikels schrijf in de plaatselijke sportkrant over diëten en gezondheid. Niks speciaals ofzo.

Ik wilde een vriendin hebben met mooie billen, dus werd ik maar lid van een sportschool.

Terug
Naar boven