XXL Nutrition

Wat is de reden dat je naar de gym ging.

Deed niks aan sport en begon toch een beetje vatsig te worden, toen thuis begonnen met sit ups en push ups. Maatje van me vroeg of ik keertje mee ging naar de gym. Beviel gelijk goed en toen bleek dat ik nog een redelijke aanleg had ook was ik helemaal verkocht.

rug, schouder- en nekklachten > fitness op toestellen > langzamerhand kennis opgedaan

was altijd ecto en door de toegepaste kennis nu iets minder

jarenlang muziek gemaakt op de computer, dus altijd maar op een stoel met een jonko in m'n muil naar een schermpje staren, tussendoor pizza's etend en bier drinkend. en toen had ik opeens een rsi schouder, last van m'n onderrug en een hele dikke buik... :)

toen ik me realiseerde dat ik aan de slag moest gaan ging ik me er in verdiepen en ontstond de wens om op een dag facking gespierd te zijn. en die wens heeft me nooit verlaten...

bij meerdere sportscholen ingeschreven gestaan. daar niks geleerd. toen al m'n thuis equipment gescoord, lid geworden van dit forum, wijzer geworden en begonnen met stronglifts.

Toen ik begon voor de looks en zelfvertrouwen

Verveel me, en must have more aesthetics. Zonder wordt ik nu depri.

Heb alleen genoeg geld voor grote maten kleding :( dus dan maar groter worden :D

ik werd jarenlang seksueelmisbruikt door alle mannelijke members in de familie, en toen ik 28 werd, moest dat maar eens afgelopen zijn,.....

nog ff en dan sla ik ze helemaal in elkaar:(

familie....:(:(:(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

athens_2494.jpg

me....
randymarshjizznqfdt.jpg

Wou gespierd worden :)

owjah en ik woog 142 kilo :D:sad:

Om uit te zoeken hoeveel mijn lichaam aankan :)

Sterker worden voor roeien en om er ook sterker uit te zien. Verder zie signature.

Heb best lang op aardig hoog niveau een sport beoefent. Hierna 1,5 jaar niks gedaan en het begon toch wel een beetje te kriebelen. Daarom maar gekozen voor de sportschool :)

Mijn reden was afvallen en spieren krijgen,Uiteindelijk verslaafd aan trainen geworden ;)
Mooi doorgaan en uiteindelijk bodybuilder lijkt mij mooi

Mijn voornaamste vorm van transportatie was rollen.

Training voor defensie... Where did it go wrong...

Ik had een vriend die al een eind krachttrainde en toen kwam ik in contact via defensie met GHL die hier op het forum zat en die fokking sterk is/was, ik geloof een 300kg squat op een moment, maar dat ben ik niet zeker meer, dus dat wilde ik ook wel kunnen, ik denk niet dat een 300kg squat er ooit gaat inzitten, maar voor mijn laatste blessure zat ik net tegen de 200 aan, dus dat is oa het doel momenteel met het terugwinnen van verloren gegane hip flexibility. De toename in massa vind ik achteraf gezien ook wel fijn

Terug
Naar boven