MuscleMeat

wat is het beste creatine momenteel van wel merk??

Toch tof dat je het toegeeft, das wel sportief. Heb je toch iets gemeen met de bodybuilding-sport. Dat je dan speciaal een account aanmaakt en alleen maar haatzaaiende post zet, kan ik wel waarderen. :) Dat mensen op deze manier nooit twijfelen aan de eerlijkheid en oprechtheid van een bedrijf als XXL. Ik snap niet dat zo'n gewaardeerd bedrijf als hun hierin aandeel willen hebben. Zoiets hebben ze helemaal niet nodig. Dat mag toch helemaal niet de insteek zijn van zo'n forum? Want ik zit hier wel voor mijn lol dus doe me een plezier en stop met die onzin :)

Stop nou eens gewoon met die rommel van bodyenfit aan te raden. Uit ALLE onafhankelijke testen blijkt dat ze rommel verkopen. Er is dus geen enkele reden voor jou als consument om leden hier die troep aan te smeren. Tenzij je er een aandeel in hebt.

Je kan dus iedere shop hier aanbevelen BEHALVE bodyenfit. Da's troep.

Stop nou eens gewoon met die rommel van bodyenfit aan te raden. Uit ALLE onafhankelijke testen blijkt dat ze rommel verkopen. Er is dus geen enkele reden voor jou als consument om leden hier die troep aan te smeren. Tenzij je er een aandeel in hebt.

Je kan dus iedere shop hier aanbevelen BEHALVE bodyenfit. Da's troep.
En leer toch eens mensen respecteren, je schiet er niets mee op het overal opnieuw en opnieuw te roepen. :) Je schiet er niets mee op met al die nep-accountjes.

Creature, beast sports nutrition. M'n all-time favourite, uitstekende blend.

lol, triestig hoe sommigen toch blijven vastklampen aan B&F, stelletje oplichters zijn het, niet meer of niet minder

OT, creatine mono van XXL

Laatst bewerkt:
Ik heb gewoon creatine monohydraat van XXL. Erg tevreden over, praktisch smaakloos en lost goed op ook.

lol, triestig hoe sommigen toch blijven vastklampen aan B&F, stelletje oplichters zijn het, niet meer of niet minder

OT, creatine mono van XXL
Ik snap niet dat mensen nog steeds en altijd blijven haten, helemaal nergens voor nodig. Het is gebeurd, Body & Fit geeft het toe en ze hebben hun producten aangepast. Als het niet je voorkeur is prima, dat begrijp ik volkomen. Als je voor anderen gaat bepalen wat wel of niet mag is wat nutteloos. Het kost zoveel energie om druk te maken over wat anderen vinden, waarop je toch geen invloed hebt. Dus doe het niet en het bespaart je een hoop ergernis :) Als je je niet druk maakt over dingen waarop je geen invloed hebt, is het leven een stuk aangenamer :)

Ik snap niet dat mensen nog steeds en altijd blijven haten, helemaal nergens voor nodig. Het is gebeurd, Body & Fit geeft het toe en ze hebben hun producten aangepast. Als het niet je voorkeur is prima, dat begrijp ik volkomen. Als je voor anderen gaat bepalen wat wel of niet mag is wat nutteloos. Het kost zoveel energie om druk te maken over wat anderen vinden, waarop je toch geen invloed hebt. Dus doe het niet en het bespaart je een hoop ergernis :) Als je je niet druk maakt over dingen waarop je geen invloed hebt, is het leven een stuk aangenamer :)

Sanca is een beetje de Anthony/Sniezel/Stefanovich van XXL :trollface:

Met Creapure is niet te sjoemelen omdat dit daar bij Alzchem intern gevuld wordt en gevuld aangeleverd wordt bij de eindklant. En daarbij zullen zij zelf de controle houden op de productie aangezien zij zelf erg trots zijn op het label Creapure®

Met Creapure is niet te sjoemelen omdat dit daar bij Alzchem intern gevuld wordt en gevuld aangeleverd wordt bij de eindklant. En daarbij zullen zij zelf de controle houden op de productie aangezien zij zelf erg trots zijn op het label Creapure®
En 500 gram Creapure voor 9,90 vind ik geen gekke prijs.

Terug
Naar boven