XXL Nutrition

wat is het beste creatine momenteel van wel merk??

Waarom claim je dat zonder bewijs? Body & Fit claimen namelijk wel dat ze het op orde hebben dmv analyses. Het ziet er allemaal betrouwbaar uit en denk niet dat ze nogsteeds blijven sjoemelen. Je zit alleen maar geruchten te verspreiden, gebasseerd op niets.

Bewijs dat ik niets gezien heb, hahaha, gtfo pls ! Voor de schandalen zag het er ook betrouwbaar uit dus je praat gewoon onzin, in zowat elke post van je die ik tegenkom speel je white knight voor b&f, seems legit kerel, seems legit

Wat ik wilde zeggen, met die acties etc is dat ze nu wel 2x zo hard moeten werken. Ze voelen het echt wel wat er gebeurd is. Je bent niet de enige die er zo over denkt. Ik snap je punt ook wel. Het was ook klote en heb een tijdje elders besteld, wat me niet echt beviel kwa service en levering. Ookal is het misschien placebo, maar wilde gewoon ook een goed gevoel hebben waar ik mijn spullen bestelde. Dat had ik niet meer. Ik heb voor de zomer contact opgenomen met B&F en mijn situatie uitgelegd, zeker als vaste klant en al jaren gebruiken van hun producten. Ze hebben me het eea vriendelijk uitgelegd en daarom nogmaals een kans gegeven. Zeker omdat ze nu wel willen laten zien dat ze hun producten op orde hebben. Dat in combinatie met snelle levering, goede service en uitgebreide assortiment (er is meer dan alleen Whey ;) ) heb ik besloten er weer te bestellen.

Is het niet heel donker ? Zo diep in b&f's hol

Misschien heb je daar wel een punt, in plaats van zeuren en zeiken met zijn allen kunnen we beter de vraag stellen wat moet Body & Fit doen om het vertrouwen terug te winnen. De stap naar het plaatsten van een eigen analyse is er in elk geval al 1 in de goede richting in mijn ogen.
Compensatie is helaas geen manier om vertrouwen terug te winnen en dat is ook al gedaan volgens mij.
We kunnen beter constuctief bezig zijn op dit forum dan alles altijd maar afkraken.
Dus een nieuwe anoniem test...

Verder..?
Moest ik geld teveel hebben, zou ik begin volgend jaar nog eens alle huismerken testen en dit elk jaar ofzo herhalen. Gewoon om te weten of de kwaliteit goed blijft.
Probleem is dat ik mijn geld liever aan een huis en eten uitgeef dan hieraan. De tijd dat ik meerdere producten kocht en 3 shakes per dag dronk omdat ik dacht dat je daarmee 'groot' werd is al lang voorbij :D Ook is gewoon eten veel lekkerder, een shake gebruik ik nu enkel als ontbijt als ik moet gaan werken.

Bewijs dat ik niets gezien heb, hahaha, gtfo pls ! Voor de schandalen zag het er ook betrouwbaar uit dus je praat gewoon onzin, in zowat elke post van je die ik tegenkom speel je white knight voor b&f, seems legit kerel, seems legit
Voel je je een beetje aangevallen sanca. Sorry mrXXL :) Niet iedereen laat zich zo makkelijk beinvloeden en volgt de grote 'xxl kudde' hier op DBB

En weer een topic ontspoort..

Agree to disagree toch? Ik vind wel dat Robke een goed punt heeft dat B&F met DBB onderzoek verder vertrouwen kan opbouwen. Maar het is kortzichtig om alles van B&F nu standaard te gaan afzeiken zonder onderbouwing.

Creatine monohydraat is en blijft in vele ogen het beste, gevolgd door hcl. Iedereen heeft een eigen voorkeur dus het beste is vaak om verschillende merken te proberen. Zelf gebruik ik Beast Creature.

Het kan ook handig zijn om even te googlen op beste creatine en dan de top x lijstjes door te nemen
Bijv:
top 5 beste creatine
de beste creatine van 2015

Creatine is niet te vergelijken met whey, qua inkoop.
Sjoemelen met creatine levert bijna niks op.
Zeker niet omdat de meesten+/- 3 maanden met 500 gr creatine doen en met 500 gr whey +/- 17 dagen.

Ps: ik bestel alleen visoliecapsules en multivitamine bij B&F.
Vitamine D3 is ook het goedkoopste van het goedkoopste. En zelfs daar kopen ze afgekeurde partijen van op. Zie labtest dbb/supplementlabtest.

Dus waarom zouden ze je met goedkope creatine mono niet naaien?

Precies! Ik geloof best dat bf maatregelen heeft genomen, maar ik zal nooit meer iets bij hun kopen. Puur uit principe en omdat ze het vertrouwen van vele klanten hebben verloren. Denk dat dit ook de mening is van veel mede forumleden.

Terug
Naar boven