Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik snap niet dat mensen nog steeds en altijd blijven haten, helemaal nergens voor nodig. Het is gebeurd, Body & Fit geeft het toe en ze hebben hun producten aangepast. Als het niet je voorkeur is prima, dat begrijp ik volkomen. Als je voor anderen gaat bepalen wat wel of niet mag is wat nutteloos. Het kost zoveel energie om druk te maken over wat anderen vinden, waarop je toch geen invloed hebt. Dus doe het niet en het bespaart je een hoop ergernisAls je je niet druk maakt over dingen waarop je geen invloed hebt, is het leven een stuk aangenamer
![]()
Waarom claim je dat zonder bewijs? Body & Fit claimen namelijk wel dat ze het op orde hebben dmv analyses. Het ziet er allemaal betrouwbaar uit en denk niet dat ze nogsteeds blijven sjoemelen. Je zit alleen maar geruchten te verspreiden, gebasseerd op niets.@Robke78
Ik heb nog altijd geen onafhankelijke test gezien van b&f dat er goed uitkomt. Waarom ? Omdat ze blijven sjoemelen
Je hebt je mond wel vol over het wel niet mogen verbieden door personen.. Maar het staat dan toch ook iedereen vrij om dingen af te raden? Ik zelf raad ook b&f af in verband met de zweem van oplichting die ze om zich heen hebben hangen.Waarom claim je dat zonder bewijs? Body & Fit claimen namelijk wel dat ze het op orde hebben dmv analyses. Het ziet er allemaal betrouwbaar uit en denk niet dat ze nogsteeds blijven sjoemelen. Je zit alleen maar geruchten te verspreiden, gebasseerd op niets.
Waarom claim je dat zonder bewijs? Body & Fit claimen namelijk wel dat ze het op orde hebben dmv analyses. Het ziet er allemaal betrouwbaar uit en denk niet dat ze nogsteeds blijven sjoemelen. Je zit alleen maar geruchten te verspreiden, gebasseerd op niets.
Waarom claim je dat zonder bewijs? Body & Fit claimen namelijk wel dat ze het op orde hebben dmv analyses. Het ziet er allemaal betrouwbaar uit en denk niet dat ze nogsteeds blijven sjoemelen. Je zit alleen maar geruchten te verspreiden, gebasseerd op niets.
Jullie weten zelf ook wel dat B&F hun spullen nu wel op orde moet hebben. Het is in het verleden gebeurd en onderhand al bijna jaar verder. Daar hebben ze echt wel van geleerd, dat zie je wel aan die maandelijke analyse updates en vele acties met hun Whey. Puur om het te compenseren van wat er gebeurd is en nu wel zekerheid te bieden. Get over it 
Wat ik wilde zeggen, met die acties etc is dat ze nu wel 2x zo hard moeten werken. Ze voelen het echt wel wat er gebeurd is. Je bent niet de enige die er zo over denkt. Ik snap je punt ook wel. Het was ook klote en heb een tijdje elders besteld, wat me niet echt beviel kwa service en levering. Ookal is het misschien placebo, maar wilde gewoon ook een goed gevoel hebben waar ik mijn spullen bestelde. Dat had ik niet meer. Ik heb voor de zomer contact opgenomen met B&F en mijn situatie uitgelegd, zeker als vaste klant en al jaren gebruiken van hun producten. Ze hebben me het eea vriendelijk uitgelegd en daarom nogmaals een kans gegeven. Zeker omdat ze nu wel willen laten zien dat ze hun producten op orde hebben. Dat in combinatie met snelle levering, goede service en uitgebreide assortiment (er is meer dan alleen WheyAls je sorry moet zeggen ben je te laat, nu acties en aanbiedingen om te compenseren werkt bij mij niet, ook hun manier van afhandelen niet.
Als zouden hun producten nu beter zijn dan van wie dan okk, noch zou ik het niet kopen. Die paar euro verschil vs principes is een verloren zaak voor body en shit.
En dat ze het volgens jou nu op orde hebben is alleen omdat mem erachter is gekomen anders was er niks veranderd.
) heb ik besloten er weer te bestellen.Water onder de brug..
Ik denk dat stiekem mensen nog steeds wel in hun Volkswagen rijden en ook wel weer een Volkwagen zullen kopen. Alleen zullen ze dat nooit toegeven natuurlijk.
Wait for it...
Ik vind de chocoladesmaak van whey delicious wel goed meevallen, ook de smaak aardbei-banaan.Het huismerk van B&F te zoet, van BSN lekker maar duur, optimum nutrition sommige smaken ook wel lekker maar weer die prijs. Bulkpowders vind ik ook te zoet/sterk smaken (de smaken die ik heb gehad tot nu toe). De perfect whey van xxl vind ik enkel lekker met melk maar drink deze enkel 's morgens met melk en havermout dus dan is dit de beste keuzeTja. Wat moet je kopen. Whey van XXL smaakt naar schotelwater imo. Snap niet wat mensen er zo geweldig aan vinden. Maar bon, je
hebt dan wel een 'betrouwbare' shake met Belgisch NUT nummer. Betekend toch wel dat het beter als dan de overgrote meerderheid
van alle merken.
voor de rest van supps neem ik crea, omega3, zink en vit d. soms beta-alanine en dit zijn allemaal dingen zonder smaak/caps/tabs dus dan maakt enkel de prijs per hoeveelheid uit. Maar uit gemakzucht bestel ik dan bij xxl als ik whey nodig heb en anders bij bulkpowders, deze zijn het goedkoopst met hun acties regelmatig danTja. Als je een kilo kip koopt van merk x in de supermarkt, en je hebt nog maar 600gr over na het bakken, koop je dat merk niet meer.
Aanbod genoeg. En al zeker niet gezien er opties zijn waarvan je 800gr kip over hebt na het bakken.
Het mooiste vind ik dat na alle aantijgingen B&F is blijven ontkennen. Zelfs na het leveren van bewijs. En hoe ze de situatie hebben
afgehandeld hier op DBB vond ik helemaal niet kunnen. Maar goed, mij niet gelaten. Ik heb zelden tot nooit B&F merk producten gekocht.
Omdat ik wel wist dat ermee gesjoemeld werd op één of andere manier. Als je een beetje logisch nadenkt, weet je dat zelf ook.
Neemt daarom niet weg dat ik nog steeds bij B&F bestel. Want qua shop zijn ze gewoon top op het gebied van klantenservice en
vind je zowat elk product bij hun.
Ik heb hun klantenservice toen gebeld en alles is aan mij uitgelegd. Dus ontkennen is niet waar. Ik vind dat mensen een tweede kans verdienen, en ook bedrijven die altijd goede service hebben geleverd. Noem me naïef, so be it.
Misschien heb je daar wel een punt, in plaats van zeuren en zeiken met zijn allen kunnen we beter de vraag stellen wat moet Body & Fit doen om het vertrouwen terug te winnen. De stap naar het plaatsten van een eigen analyse is er in elk geval al 1 in de goede richting in mijn ogen.Het enige wat B&F kan doen is geld doneren aan de DBB analyses, het lab iemand anoniem laten bestellen en dan de resultaten afwachten.