MuscleMeat

wat is het beste creatine momenteel van wel merk??

Kun wel andere creatine met fancy namen nemen maar uiteindelijk maakt het geen verschil met monohydraat. Die zogenaamde "verbeterde soorten creatine" zijn gewoon marketing trucjes.

Groot gelijk in. Mensen lopen zich aan te stellen over bepaalde merken, terwijl dit allemaal gewoon dezelfde werking heeft.

latest?cb=20120921164818.jpg

CreaPure. Van B&F. Sorry. Haat me.

Vind persoonlijk creatine monohydraat van XXL Nutrition het beste. Die heeft volgens mij toch net nog een klein beetje kleinere korrel dan CreaPure.

Creapure is altijd goed. Ook Epic is een goede, ben er heel erg tevreden mee en gebruik hem ook regelmatig als pre-workout :) Beide absoluut een aanrader

Gewoon monohydraat. Ben zelf altijd een fan van Creapure Creatine bij b&f vandaan, die is ook niet zo duur.
Creapure is veel te grof, kreeg hiervan altijd last van mijn maag. De mono van xxl huismerk die ik nu gebruik is veel fijner van korrel en lost beter op. Vergelijk de structuur met kristalsuiker (creapure) en bloemsuiker (xxl huismerk).

Creapure is veel te grof, kreeg hiervan altijd last van mijn maag. De mono van xxl huismerk die ik nu gebruik is veel fijner van korrel en lost beter op. Vergelijk de structuur met kristalsuiker (creapure) en bloemsuiker (xxl huismerk).
Ik ben blij dat jij één gevonden hebt diwe wel voor jou werkt :) Beide zijn creatine, dus met beide zit je goed. Met Creapure ben je tenslotte zeker van kwaliteit :)

Ik ben blij dat jij één gevonden hebt diwe wel voor jou werkt :) Beide zijn creatine, dus met beide zit je goed. Met Creapure ben je tenslotte zeker van kwaliteit :)
In principe denk ik niet dat bedrijven met creatine gaan sjoemelen, dit is al fucking cheap dusjah :D En als ze het doen kan het evengoed met creapure gebeuren als met eender ander merk.
Enkel de structuur maakt (voor mij) uit, een met grovere korrel heb ik meer last van. Ik had vroeger de creatine van onze gym (maximum nutrition denk ik) en deze was met grove korrels en had ik ook last van. Weet niet of er het creapure logo erop stondmaar dit is eerlijk gezegd voor mij geen vereiste, creatine mono=creatine mono. Denk dat die van xxl geen creapure is, maar het effect is hetzelfde als alle andere crea mono's die ik al gehad heb.

In principe denk ik niet dat bedrijven met creatine gaan sjoemelen, dit is al fucking cheap dusjah :D En als ze het doen kan het evengoed met creapure gebeuren als met eender ander merk.
Enkel de structuur maakt (voor mij) uit, een met grovere korrel heb ik meer last van. Ik had vroeger de creatine van onze gym (maximum nutrition denk ik) en deze was met grove korrels en had ik ook last van. Weet niet of er het creapure logo erop stondmaar dit is eerlijk gezegd voor mij geen vereiste, creatine mono=creatine mono. Denk dat die van xxl geen creapure is, maar het effect is hetzelfde als alle andere crea mono's die ik al gehad heb.

Hier staan anders wel een paar crea's tussen die niet zo puur zijn...

[Link niet meer beschikbaar]

Vind persoonlijk creatine monohydraat van XXL Nutrition het beste. Die heeft volgens mij toch net nog een klein beetje kleinere korrel dan CreaPure.
Gooi Creapure in een blender en je hebt hetzelfde effect..:D
Creapure halen, mag iedereen zelf google gebruiken en de goedkoopste aanbieder kiezen.

Hier staan anders wel een paar crea's tussen die niet zo puur zijn...

[Link niet meer beschikbaar]
Krijg de link niet open op het werk maar de slechte resultaten zullen wel 'hype'merken zin, of fancy blends met toevoegingen etc. Ik denk dat je een belgisch/nederlands huismerk wel 'redelijk' mag vertrouwen voor creatine dan, niet nader genoemde bedrijven nemen het niet altijd even nauw met bvb whey, stom schandaal en ik kan niet geloven dat het nu wel in orde is ;) Uiteindelijk koop ik toch enkel bij xxl, goede producten en goede service; En goed getest ;)

Gooi Creapure in een blender en je hebt hetzelfde effect..:D
Creapure halen, mag iedereen zelf google gebruiken en de goedkoopste aanbieder kiezen.

Kun je creatine nog kleiner maken door het te blenden dan? Dan heb je volgens mij wel een goede blender nodig ;)
En zou dat überhaupt al te veel moeite vinden.

Krijg de link niet open op het werk maar de slechte resultaten zullen wel 'hype'merken zin, of fancy blends met toevoegingen etc. Ik denk dat je een belgisch/nederlands huismerk wel 'redelijk' mag vertrouwen voor creatine dan, niet nader genoemde bedrijven nemen het niet altijd even nauw met bvb whey, stom schandaal en ik kan niet geloven dat het nu wel in orde is ;) Uiteindelijk koop ik toch enkel bij xxl, goede producten en goede service; En goed getest ;)

1 van die niet ander te noemen bedrijven had voorheen ook slechte kwaliteit creatine.
Bij iedereen die aangaf dat creatine niet werkte bij ze heb ik de vraag gesteld welk merk en telkens hetzelfde antwoord ....dat ene bedrijf. Misschien toeval maar waren tientallen sporters die dat hadden.

1 van die niet ander te noemen bedrijven had voorheen ook slechte kwaliteit creatine.
Bij iedereen die aangaf dat creatine niet werkte bij ze heb ik de vraag gesteld welk merk en telkens hetzelfde antwoord ....dat ene bedrijf. Misschien toeval maar waren tientallen sporters die dat hadden.
Kan zijn, ik weet eigenlijk niet of ik crea van hen gebruikt heb. Wel van dymatize, universal en diegene van in mijn gym. Werkten allemaal even goed volgens mij. Heb ook een tijd creatine van de apotheek gebruikt, normaal zou ik die nooit kopen want de prijs is schandalig maar we kregen het gesponsord van de voetbal

Daar heb je een goed punt hoor :) De ene reageert net weer wat anders op creatine dan ander. De een moet bloed poepen, de ander wordt er slapper door :P No joke, het is natuurlijk creatine, ik ben zelf niet dat ik een voorkeur heb. Vandaar ik eigenlijk altijd voor Creapure kies. Je weet waar het vandaan komt en ze nemen het nauw met kwaliteit zoals je op hun website ziet. Dusja, we kunnen wel subtiel bedrijven kapot gaan maken, maar creatine is creatine :) Dan is het zonde al die woorden daarover te typen.

Volac :P

Ik neem Creatine monythraat van myprotein en ben er dik tevreden van :)

Creapure is puur marketing. Daarom heet het ook creapure ;)

Probeer die van XXL Nutrition eens. Zie je direct dat het poeder veel fijner is.

En bij bodyenfit moet je nooit iets kopen. Waarschijnlijk kopen ze 1000kg creapure, 2000kg chinese rommel, mengen alles en vullen vervolgens hun potten af.

Eens oplichters altijd oplichters.

Creapure is puur marketing. Daarom heet het ook creapure ;)

Probeer die van XXL Nutrition eens. Zie je direct dat het poeder veel fijner is.

En bij bodyenfit moet je nooit iets kopen. Waarschijnlijk kopen ze 1000kg creapure, 2000kg chinese rommel, mengen alles en vullen vervolgens hun potten af.

Eens oplichters altijd oplichters.
XXL medewerker, wees eens professioneel man ;)

Terug
Naar boven