- Waardering
- 796
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zo een magneetding die je gratis bij wasmiddel kreeg en een chimeid haar hart
ooooh so suaveinb4 smooth operatorinb4 el guapoinb4 black cassanova![]()
nou in principe is het pas gratis als je wasmiddel koopt...dus tot die tijd is het eigendom van de winkel

nou in principe is het pas gratis als je wasmiddel koopt...dus tot die tijd is het eigendom van de winkel
ik heb het wederrechtelijk weggenomen want ik heb niet voor wasmiddel betaald...wat dus diefstal is![]()
Levenslang een bodybuldingforum onderhouden waar 90% niet traint.Oeee en wat was de straf die je toen kreeg op 13 jarige leeftijd?
1. Je belt naar de Free Recordshop met het verhaal dat je bij een ander filiaal van hun werkt, en dat een grote klant een grote lading cd-bonnen komt ophalen.
2. Je vertelt vervolgens dat je eigen filiaal niet genoeg bonnen heeft liggen, en het hoofdkantoor zei dat je het restant bij hem mag komen halen.
3. Uurtje later loop je bij de Free Recordshop binnen, met het verhaal dat jou baas je heeft gestuurd om cd-bonnen op te halen.
4. Op de vraag hoeveel het er moeten zijn zeg je: minimaal 20 bonnen van 50 gulden en ook een aantal kleinere.
5. Neem de bonnen in ontvangst en zodra je de winkel uit bent fiets je snel naar huis!
6. 1350 gulden aan cd-bonnen, half stelen half slimmigheidje.
1. Je belt naar de Free Recordshop met het verhaal dat je bij een ander filiaal van hun werkt, en dat een grote klant een grote lading cd-bonnen komt ophalen.
2. Je vertelt vervolgens dat je eigen filiaal niet genoeg bonnen heeft liggen, en het hoofdkantoor zei dat je het restant bij hem mag komen halen.
3. Uurtje later loop je bij de Free Recordshop binnen, met het verhaal dat jou baas je heeft gestuurd om cd-bonnen op te halen.
4. Op de vraag hoeveel het er moeten zijn zeg je: minimaal 20 bonnen van 50 gulden en ook een aantal kleinere.
5. Neem de bonnen in ontvangst en zodra je de winkel uit bent fiets je snel naar huis!
Niet echt, ik heb iets gekregen.
Iemand enig idee hoe je dit juridisch noemt?

Niet echt, ik heb iets gekregen.
Iemand enig idee hoe je dit juridisch noemt?

Soms denk ik wel eens als ik skeere tijden heb 'als ik die auto nu zou stelen zouden al mijn problemen opgelost zijn'. Zou het niet doen, heb ook geen auto steel skills maar snap opzich wel waar de daad vandaan komt bij sommige gevallen.

Hmm... effe goed nadenken... volgens mij 1 keer wat gejat en dat was toen ik 9 ofzo was. Ik liep op straat en zag een man een gloednieuwe kraan uit zijn huis halen en die gooide hij op straat neer en liep vervolgens terug naar binnen. Ik pakte de kraan en rende voor me vaderland.
Heb je hulp nodig? Je moet vooraf wel even wat ondertekenen, waarop staat dat alle verantwoordelijkheid van jou is.
Leuke Porsche op het oog?