AndroidHealthClinic

Wat is het duurste of ergste object wat je ooit gestolen hebt?

zo een magneetding die je gratis bij wasmiddel kreeg en een chimeid haar hart
ooooh so suave
inb4 smooth operator
inb4 el guapo
inb4 black cassanova
:o

welke gedeelte was gestolen dan?
nou in principe is het pas gratis als je wasmiddel koopt...dus tot die tijd is het eigendom van de winkel

ik heb het wederrechtelijk weggenomen want ik heb niet voor wasmiddel betaald...wat dus diefstal is :)

jwz
3b2.jpg

1. Je belt naar de Free Recordshop met het verhaal dat je bij een ander filiaal van hun werkt, en dat een grote klant een grote lading cd-bonnen komt ophalen.
2. Je vertelt vervolgens dat je eigen filiaal niet genoeg bonnen heeft liggen, en het hoofdkantoor zei dat je het restant bij hem mag komen halen.
3. Uurtje later loop je bij de Free Recordshop binnen, met het verhaal dat jou baas je heeft gestuurd om cd-bonnen op te halen.
4. Op de vraag hoeveel het er moeten zijn zeg je: minimaal 20 bonnen van 50 gulden en ook een aantal kleinere.
5. Neem de bonnen in ontvangst en zodra je de winkel uit bent fiets je snel naar huis!
6. 1350 gulden aan cd-bonnen, half stelen half slimmigheidje.

1. Je belt naar de Free Recordshop met het verhaal dat je bij een ander filiaal van hun werkt, en dat een grote klant een grote lading cd-bonnen komt ophalen.
2. Je vertelt vervolgens dat je eigen filiaal niet genoeg bonnen heeft liggen, en het hoofdkantoor zei dat je het restant bij hem mag komen halen.
3. Uurtje later loop je bij de Free Recordshop binnen, met het verhaal dat jou baas je heeft gestuurd om cd-bonnen op te halen.
4. Op de vraag hoeveel het er moeten zijn zeg je: minimaal 20 bonnen van 50 gulden en ook een aantal kleinere.
5. Neem de bonnen in ontvangst en zodra je de winkel uit bent fiets je snel naar huis!

dat is best slim

Gulden en cd's...

oké

Dat is volledig stelen hoor...

Niet echt, ik heb iets gekregen.
Iemand enig idee hoe je dit juridisch noemt?

Je steelt 1350 euro aan store-credit.. Misschien niet te gebruiken bij een concurrent, maar dit is hoe dan ook gewoon diefstal....

Daarnaast heb je je voorgedaan als medewerker van het bedrijf, wat dus fraude...

Jij gaat gewoon een stapje verder in het criminele circuit :P

Een mountainbike die nog paar honderd euro waard was ofzo.

PS ben er niet trots op, is van vele jaren geleden toen ik regelmatig oude fietsen stal om mee naar huis te fietsen. Heb nu zoiezo een hekel aan mensen die stelen.

1. Installeer skimming apparatuur bij een pinautomaat.
2. Wacht tot mensen hebben gepind, je hebt nu hun pinpas en hun pincode.
3. Koop allemaal spullen van hun geld, half stelen half slimmigheidje.

Soms denk ik wel eens als ik skeere tijden heb 'als ik die auto nu zou stelen zouden al mijn problemen opgelost zijn'. Zou het niet doen, heb ook geen auto steel skills maar snap opzich wel waar de daad vandaan komt bij sommige gevallen.

Hmm... effe goed nadenken... volgens mij 1 keer wat gejat en dat was toen ik 9 ofzo was. Ik liep op straat en zag een man een gloednieuwe kraan uit zijn huis halen en die gooide hij op straat neer en liep vervolgens terug naar binnen. Ik pakte de kraan en rende voor me vaderland. :roflol:

Soms denk ik wel eens als ik skeere tijden heb 'als ik die auto nu zou stelen zouden al mijn problemen opgelost zijn'. Zou het niet doen, heb ook geen auto steel skills maar snap opzich wel waar de daad vandaan komt bij sommige gevallen.

Heb je hulp nodig? Je moet vooraf wel even wat ondertekenen, waarop staat dat alle verantwoordelijkheid van jou is. :p

Leuke Porsche op het oog?

Hmm... effe goed nadenken... volgens mij 1 keer wat gejat en dat was toen ik 9 ofzo was. Ik liep op straat en zag een man een gloednieuwe kraan uit zijn huis halen en die gooide hij op straat neer en liep vervolgens terug naar binnen. Ik pakte de kraan en rende voor me vaderland. :roflol:

Heb je hulp nodig? Je moet vooraf wel even wat ondertekenen, waarop staat dat alle verantwoordelijkheid van jou is. :p

Leuke Porsche op het oog?

haha ja niet dat ik echt financiële problemen heb, maar soms gewoon geen geld om alles te kopen wat ik zou willen en dan ga ik zo denken. Heb het soms ook al bij fietsen. Maar nee geen hulp nodig, als ik al het criminele pad op zou gaan zou dat ik alleen doen denk ik :cool:

Terug
Naar boven