Fitness Seller

Wat is het duurste of ergste object wat je ooit gestolen hebt?

Zelf nooit iets gestolen ofzo...

1:zoek op mp een advertentie van iets...
Vraag of het opgestuurd kan worden zeg dat je een oud vrouwtje bent en vraag om een kopie vam het paspoort dan heb je houvast als ze het niet opsturen.
2: ontvang het kopietje schrijf het burgers service nummer op en vraag om t rekeningnummer.
3: bestel alles wat je wilt mp zal niet je e-mail geven/laten zien aan diegene dus ontraceerbaar.

Marktplaats geeft in sommige gevallen wel gegevens, ik heb een tijdje geleden aangifte gedaan toen iemand een beetje heel raar ging doen.

Ironisch genoeg verkocht ik toen mijn gevonden/gestolen iphone dus het was vast karma

Goed om dit soort dingen toe te geven op internet in deze tijden.

Zucht .. teveel maar maakte mezelf wijs dat grote bedrijven het niet voelen. En ook al voelden zij het niet, ik werd toch vervolgd tot het einde der wetgeving... en in sommige gevallen nog verder.

Kruimeldief zijn met een inbraakje bij shell hier en daar mag dan geen echt persoon benadelen, toen ik eenmaal gepakt was, heeft het me flink gekost. Dus om mezelf uit de problemen te houden zou ik het nooit meer doen.
Had ik ooit een miljoenenheist gehad, dan had ik het vast nog eens geprobeerd

Een paar fietsen. Waren wezen stappen met een paar man, komen we bij onze fietsen, alle banden lek gestoken. Wij richting huis lopen, ongeveer 7/8km onderweg bij elk huis kijken of we fietsen konden vinden die niet op slot stonden. Uiteindelijk een gewone fiets, een mountainbike en een kinderfietsje gevonden :roflol: Hoefden we niet te lopen gelukkig.

Was wel eng :o

2 jaar als afwasser gewerkt in een best moderne taverne

ik was 17 maar zag eruit als een 12jarige met mijn baby face

alles was er slecht geregeld maar de baas had wel nog 2 hotels en hier en daar nog wat automaten. het was wel een ongelooflijke a**hole

na elke werkdag wandelde ik altijd buiten met paar flessen dure drank in mijn tas, om ze vervolgens te verpatsen aan paki's nachtwinkels hehe. hij bestelde om de 2 weken keiveel flessen voor de verdeling van zijn andere resto's en hotels en tevens hield hij niets bij, dus nooit iets opgemerkt.

goeie tijden, verdiende soms meer aan die flessen dan aan een shift te werken.

RVS werktafel

Ring van 13000, maar ik ben eigenlijk niet zo van het stelen. Was ook beetje per ongeluk

• Like
Waarderingen: mat
Hoe kun je dan in hemelsnaam 'per ongeluk' een ring van 13 k stelen?

Haha, ja klinkt wel apart.

Ik had wat een stuk of 11 ringen die ik weg ging brengen, ik had een lijst met wat voor soort ringen etc en ook de (winkel)prijs.
Deze lijst had dus 10 stuks eropstaan ipv 11.

Dus ik heb 10 betaald en 11 gekregen soort van.

fles cola bij iemand thuis, ging dronken weg van feestje en had wat te drinken voor onderweg nodig

Ikea potloden stelen was echt de shit vroeger

Snoepjes stelen bij de kruidvat gaf een dikke kick vroeger :o

Volgens mij kan je ook best wel wat geld maken met het jatten van velgen.... Nog nooit geprobeerd! Iemand ervaring? :p:p:p

Volgens mij kan je ook best wel wat geld maken met het jatten van velgen.... Nog nooit geprobeerd! Iemand ervaring? :p:p:p

Ja wel eens gedaan, maar toen ik ze wilde verkopen aan de fietsenmaker hoefde die ze niet. Hij zei het is niet eens een heel wiel, wat moet ik hier mee?

Ken guys die voor 200e elke velg fixen, zetten een krik onder de auto en schroefen ze er van af.Moet je wel een weekje wachten.

Ik steel niet, ik betaal gewoon netjes voor me spulletjes. Ik zou het ook niet waarderen als mensen van mij zouden stelen.....

Terug
Naar boven