Fitness Seller

Wat is het ENGSTE wat je ooit hebt meegemaakt?

trench is eigenlijk een hele lieve jongen, wij begrijpen hem gewoon verkeerd

Het engste wat ik heb meegemaakt was gedurende mijn studententijd. Wij woonden met 5 man in een studentenhuis, waarvan één gast altijd een knoopjesonderbroek had. Elke dag zaten we in angst omdat elk moment zo'n knoopje open kon springen :(

Sorry hoor, maar wat een idioot ben jij. Je blijft volhouden dat we allemaal ''zelfde materie, rottende shit bla bla'' zijn. So ****ing be it, als we dood gaan zijn we inderdaad niks meer. Zo mooi is het leven inderdaad niet, maar tot het zover is ga ik er gvd wel van genieten. Zou jij ook eens moeten doen ipv hele dagen de manisch gestoorde gek uit te hangen op een internet forum.

Like I said, zo mooi is het leven niet, maar het is een stuk mooier dan jij het doet voorkomen.

Trench verdiend zijn eigen thread.

trench is echt zo'n iemand die zich aftrekt op manga en hentai

Sorry hoor, maar wat een idioot ben jij. Je blijft volhouden dat we allemaal ''zelfde materie, rottende shit bla bla'' zijn. So ****ing be it, als we dood gaan zijn we inderdaad niks meer. Zo mooi is het leven inderdaad niet, maar tot het zover is ga ik er gvd wel van genieten. Zou jij ook eens moeten doen ipv hele dagen de manisch gestoorde gek uit te hangen op een internet forum.

Like I said, zo mooi is het leven niet, maar het is een stuk mooier dan jij het doet voorkomen.

Dit.

engste ooit voor mij;
ivm enkel operatie, ruggenprik gekregen die omhoog ging ipv omlaag,
alles raakte verdoofd, ook mijn hart.
ineens begon de verpeegsters te schreewen, ik zag het donker worden terwijl ik zeker weten m`n ogen open had...
niet chill..

Aaah wat een p*ssy's zitten er weer tussen. p*ssy's die niet boven het maaiveld uit durven te steken. De dbb kuddedieren die alles wat anders is proberen te verdrukken en de grond in te trappen. Jullie associëren mijn posts over vergankelijkheid en de dood met depressief geleuter van iemand die een of meerdere steekjes los heeft.

Dat is niet het hele verhaal. Het klopt dat ik een instabiel persoon ben. Ik heb positieve en depressieve episoden in mijn leven. Kijk maar eens in Boeddhistische bronnen om te zien dat je ook positief met zaken als vergankelijkheid en de dood om kunt gaan. Deze zaken nemen een centrale rol in, in het Boeddhisme. Boeddha gaf nieuwe leerlingen vaak het advies om 3 maanden lang naar crematiegronden te gaan en te zien hoe er elke dag lijken in de ovens werden verbrand. De Dalai Lama heeft vanaf zeer jonge leeftijd over dit soort zaken gemediteerd. En je kunt nou niet zeggen dat die man erg depressief overkomt.

Aaah wat een p*ssy's zitten er weer tussen. p*ssy's die niet boven het maaiveld uit durven te steken. De dbb kuddedieren die alles wat anders is proberen te verdrukken en de grond in te trappen. Jullie associëren mijn posts over vergankelijkheid en de dood met depressief geleuter van iemand die een of meerdere steekjes los heeft.

Dat is niet het hele verhaal. Het klopt dat ik een instabiel persoon ben. Ik heb positieve en depressieve episoden in mijn leven. Kijk maar eens in Boeddhistische bronnen om te zien dat je ook positief met zaken als vergankelijkheid en de dood om kunt gaan. Deze zaken nemen een centrale rol in, in het Boeddhisme. Boeddha gaf nieuwe leerlingen vaak het advies om 3 maanden lang naar crematiegronden te gaan en te zien hoe er elke dag lijken in de ovens werden verbrand. De Dalai Lama heeft vanaf zeer jonge leeftijd over dit soort zaken gemediteerd. En je kunt nou niet zeggen dat die man erg depressief overkomt.

ja man, allemaal pussies zijn het hier. Geen nood om het ons verder uit te leggen dus

Awesome%2520smilies%2520-%2520046.jpg

[Link niet meer beschikbaar]

https://www.youtube.com/watch?v=Scvb8mYTMrA

Raar he? Heel bizar dat wij dat denken eigenlijk... Wat ben je toch misunderstood :o

Het lijkt wel alsof de dood het enige waar jij positief mee om gaat. Lijkt me niet helemaal de bedoeling.

Dat ik bijna werd betrapt op trekken. Er ging een gevoel door me lichaam die ik niet snel zou vergetten
Dit

Toen ik een jaar of 13 was had ik geprobeerd om enkele filmpjes te branden op een dvd zodat ik die met mijn ps2 kon afspelen op mijn kamer :wanker:
Helaas was het een dvd+rw en dat kon een ps2 niet afspelen. Later die dag (of een dag later fzo) had mijn vader een dvd nodig om foto's op te branden en hij nam net die dvd :eek: ik had dit gezien en ik wou die foto's op die dvd branden zodat hij die filmpjes niet zou zien, natuurlijk mocht dit niet. Hij steekt die dvd in zijn pc en de dvd begint te laden. Op dat moment brak het koud zweet uit, had ik een epic hoge hartslag en kreeg ik zo'n raar gevoel in mijn maag (dat gevoel dat je weet dat je betrapt bent).
Al een geluk had mijn vader geen codec geïnstalleerd dus kon hij dat niet afspelen. Ik deed alsof mijn neus bloedde en zei dat hij dat mocht wissen :o

---------- Post toegevoegd Sat 1 Dec 2012 om 22:51 ----------

Op vakantie in Rome, Italië. De 1e dag op de camping, zonder enige aanleiding, met een honkbalknuppel in elkaar geslagen. Meer dood dan levend weggekropen om hulp te zoeken. De precieze aanleiding is me nooit duidelijk geworden. Er waren wel wat ooggetuigen, maar niemand durfde iets te zeggen.

Na jaren lange psychische problemen heb ik het toch wel redelijk goed naast me neer kunnen leggen. Toch heb ik er nog steeds wel last van. Hoe groot of sterk ik dan ook ben, zodra ik mensen zie vechten, iemand heel boos word o.i.d. wordt ik nog steeds verschrikkelijk bang.
Damn bro, heftig verhaal

Terug
Naar boven