originele naam
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 815
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tot mijn scha en schande ging ik hier eerst niet op reageren, maar here goes... Raar maar waar, ik kan een precieze datum plakken op mijn meest enge ervaring ooit. Op 29 november 2003 ging ik na een intense leg workout een ritje rijden met de fiets, jwz om de doorbloeding wat te stimuleren. Langs het huis van mijn ouders ligt een groot bos dat door de overheid beschermd wordt met een hele hoop bunkers erin van in de oorlog. Op een dag in mijn kindertijd wanneer ik gaan spelen was in het bos, was ik zo al eens overvallen geweest door een onbehaaglijk gevoel. Later ben ik erachter gekomen dat het rond deze tijd van het jaar moest geweest zijn ook. Op 29 november 2003 dus ging ik in de schermering rijden in het bos.
Tussen licht en duisternis ben ik vertrokken, maar je weet hoe dat gaat in de latere dagen van het jaar, ik bevond me plots in het bos en het was bijna compleet duister. Rammelend met mijn oude fiets over de oude bospaden die met stenen belegd waren reed ik verder. Omdat ik mijn hele kindertijd daar gewoond had, wist ik de weg maar al te goed. Langzaam, dat wel... Opeens moet ik passeren aan één van de bankjes die langs die dreef staan. Langs dat bankje en dan nog een kleine kilometer dreef voor de boeg en dan knus in mijn zeteltje. Onbewust wist ik al dat er iets ging gebeuren, denk ik, want het hele bos voelde zo zwaar aan, eerst dacht ik dat het van mijn leg workout kwam, dat ik een beetje verdwaasd was, maar alles was de hele tijd al zo stil geweest.
Uilen, kauwen, kraaien, lijster, ... geen van die dingen aanwezig. Maar dus wel die stilte, maar goed ik ben rond de pot aan het draaien. Aan dat bankje zat dus iemand. Door het gebrekkige licht kon ik eigenlijk enkel een silhouet zien.
![]()
Op deze manier zat hij zo een beetje. Raar maar waar, ik voelde de drang om erbij te gaan zitten. Lange minuten gingen voorbij, zonder een woord gezegd te hebben; twee silhouetten op een bankje zwijgend terwijl het licht zich steeds verder en verder terugtrok; plots hoorde ik hem ademhalen en zijn keel schrapen; hij zou iets gaan zeggen: "You know, every single year...". "Yes" heb ik geantwoordhet was het enige waarop ik kon komen eigenlijk. Anders ben ik goed in engels, maar nu was ik wat geshockt. Rond die tijd moet het al helemaal duister geweest zijn, hij stond op en wandelde weg. Langs het bos dus en niet langs een paadje; door de bomen verdween hij. "Yes" Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik zo belachelijk geantwoord had.
De dag erop stond er een engelse autobus aan het bos met een hoop schoolleerlingen. Als dat gebeurt, dan ga ik altijd eens kijken, dus dat deed ik nu ook en ik vroeg waarom ze hier waren:
"Nine years ago, someone of our school fell into a bunker here and he broke his neck and died, since then we come here every year to pay our respects."
Klang! brix were shat... ik weet dus nog altijd niet wat er die avond gebeurd is, misschien was er wel iemand die me probeerde te foppen of zo, maar op het moment dat dat meisje zei waarom ze er waren voelde ik me toch licht worden in mijn hoofd... brrrr ik krijg nog altijd de rillingen als ik eraan denk
het klinkt een raar verhaal, maar geen woord is gelogen of overdreven, ik ben zelf een scepticus, maar dit was toch wel echt eng
chico out
We waren met een hele groep op wintersport, op een middag maakten we de laatste afdaling, t werd al schemerig en dus ik had er lekker de vaart in.
Door t slechte zicht maakte ik een stuurfout, ik was toen nog zo "stoer" om geen helm te dragen en ik klap met een rotgang op m'n achterhoofd.
Wat ik t engste vond was de bons die ik in m'n hoofd voelde, ik lag plat op m'n rug en hoorde alleen maar keihard suizen en m'n eigen ademhaling die heel moeilijk ging.
Op de een of andere manier kon ik me niet meer bewegen maar ik was wel bij bewustzijn.
Een vriend die achter me zat zag ik wel tegen me praten maar durfde me niet aan te raken en ik hoorde hem ook niet.
Uiteindelijk was ik weer bij en kon ik ook gewoon alles weer bewegen d'r leek helemaal niks aan de hand behalve onwijze koppijn.
Ben zelf naar (langzaam) naar beneden gekomen maar toch ff een dokter opgezocht.
Had een zware hersenschudding waar ik echt idioot lang last van heb gehouden.
K draag nu voortaan maar een helm tijdens t boarden.
of anders kun je eens elke hoofdletter apart lezen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dat je in de zak van zwarte piet mee naar Spanje moet.
oh lekker piet, ja jaaa, en neem dat randje ook even mee.
ooit als onwetend k*tkind van 12 te ver de rivier op gezwommen vlakbij een krib en er kwam een grote duwboot langs.. liep gelukkig goed af.. herinner het nog als de dag van vandaag

ooit als onwetend k*tkind van 12 te ver de rivier op gezwommen vlakbij een krib en er kwam een grote duwboot langs.. liep gelukkig goed af.. herinner het nog als de dag van vandaag