AndroidHealthClinic

Wat is het ENGSTE wat je ooit hebt meegemaakt?

Ja leuk man

het is weer die tijd van de maand voor trench :roflol:

Kom je nog wel eens buiten trench

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wut?

Trench :roflol:

Kan iemand even het Pieter Baan bellen voor Trench ?

Wat een slechte film zeg, jezus

hahaha mafketel, tijd voor je pilletjes trench?

engste was gister na de training toen ik besefte dat mn emmer whey op was :mad:

Het is overduidelijk da trench een kloon is, alleen van wie is me nog niet helemaal duidelijk

het engste wat ik meegemaakt heb was een vriend die dacht dat zijn vriendin overspel aant plegen was. wij zijn naar hun caravan gereden , deur stond op een kiertje. mijn vriend wachtte buiten en ik ben naar binnen gegaan. Waar ik haar dood heb aangetroffen met een overdosis aan medicijnen. en de houding dat ze lag , heeft ze serieus liggen stuiptrekken. wit schuim op de mond en haar gezicht was geen prettig zicht.

paar dagen niet van kunnen slapen

het engste wat ik meegemaakt heb was een vriend die dacht dat zijn vriendin overspel aant plegen was. wij zijn naar hun caravan gereden , deur stond op een kiertje. mijn vriend wachtte buiten en ik ben naar binnen gegaan. Waar ik haar dood heb aangetroffen met een overdosis aan medicijnen. en de houding dat ze lag , heeft ze serieus liggen stuiptrekken. wit schuim op de mond en haar gezicht was geen prettig zicht.

paar dagen niet van kunnen slapen

damm! dat is wel erg naar om mee te maken

haha moet wel zeggen, is een ubergeile clip! hoorde hem vandaag op de radio en zag de clip alweer voor me ogen flitsen! Maar rukken doen we toch liever op blote dames hahaa

Zoiets lijkt me ernstig om mee te maken, waar was dit precies? Heb je na de tijd ook niets meer van een mogelijke aanleiding gehoord?

Op vakantie in Rome, Italië. De 1e dag op de camping, zonder enige aanleiding, met een honkbalknuppel in elkaar geslagen. Meer dood dan levend weggekropen om hulp te zoeken. De precieze aanleiding is me nooit duidelijk geworden. Er waren wel wat ooggetuigen, maar niemand durfde iets te zeggen.

Na jaren lange psychische problemen heb ik het toch wel redelijk goed naast me neer kunnen leggen. Toch heb ik er nog steeds wel last van. Hoe groot of sterk ik dan ook ben, zodra ik mensen zie vechten, iemand heel boos word o.i.d. wordt ik nog steeds verschrikkelijk bang.

Terug
Naar boven