- Waardering
- 1.066
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jawel hoor! Ik ben een daywalker. Een klein beetje zonlicht is echter al wel voldoende om brandwonden te veroorzaken, dus ik moet altijd voorzichtig zijn.
Dat ik bijna werd betrapt op trekken. Er ging een gevoel door me lichaam die ik niet snel zou vergetten
het engste wat ik meegemaakt heb was een vriend die dacht dat zijn vriendin overspel aant plegen was. wij zijn naar hun caravan gereden , deur stond op een kiertje. mijn vriend wachtte buiten en ik ben naar binnen gegaan. Waar ik haar dood heb aangetroffen met een overdosis aan medicijnen. en de houding dat ze lag , heeft ze serieus liggen stuiptrekken. wit schuim op de mond en haar gezicht was geen prettig zicht.
paar dagen niet van kunnen slapen

Zoiets lijkt me ernstig om mee te maken, waar was dit precies? Heb je na de tijd ook niets meer van een mogelijke aanleiding gehoord?
klussemierHet is overduidelijk da trench een kloon is, alleen van wie is me nog niet helemaal duidelijk
Het is overduidelijk da trench een kloon is, alleen van wie is me nog niet helemaal duidelijk