AndroidHealthClinic

Wat is het ENGSTE wat je ooit hebt meegemaakt?

Kom ik net terug van Aachen, onderweg moest ik heftig pissen. Ik nam de eerste beste afrit op de grens van Nederland en Duitsland. Ik parkeerde mijn auto aan de kant en ik zeikte de grens onder. Ik stapte weer in en reed verder en kwam op een k*t industrieterrein terecht op de grens genaamd Trilandis Avantis of zoiets. Ik zocht wegwijzers naar de autosnelweg. Nergens te bespeuren. Ik reed verder, kwam in een strontdorp genaamd Bocholtz waar allemaal enge Hollanders wonen. Ik zag een dame met haar dochter wandelen met de hond en ik vroeg de weg naar de autosnelweg richting Antwerpen/Eindhoven. Die vrouw draaide haar hoofd en had de grootste k*tkop die ik ooit in mijn leven gezien had, maar ik wist de weg weer. Ik nam de autosnelweg richting Luik, en ik reed met een grote boog om Nederland heen. Jezus wat een k*tland he. Nog nooit van wegwijzers gehoord jullie.

Rofl een belg die klaagt over de wegen in NL, moet niet veel gekker worden met die pauper derde wereld land wegen van jullie!

De Python.

Kan ook alleen maar een belg overkomen he..

Over het algemeen meisjes inderdaad, althans de zaken waar hij ook nog van verdacht wordt. Echter in die tijd zijn er ook nog jongetjes vermist, ook al was dat verder buiten de regio. Weet nog wel dat zeker in Den Haag er aardig wat angst heerstte toen er weer een verdwijning bekend werd. Vermoedens van een groter netwerk hebben ook altijd rond die zaak gehangen. O.a. een kinderprostitutienetwerk dat al veel langer bestond rond het Groenewegje, een buurt waar tot in de jaren 70 prostitutie nog steeds voorkwam en daarna geconcentreerd werd in de Doubletstraat.

Ja die buurman was zo te horen sowieso wel iets van plan, vooral dat doorrijden nadat je je moeder al had gezien... Dit soort mensen hebben vaak wel een netwerk idd denk ik.

Op vakantie met mijn ouders: Zat voorin, we rijden om 3 uur 'ssnachts over een onverlichte weg, heel erg donker, we reden ongeveer 130km/u

Plotseling doemt er een auto voor ons op, op zn kop! Iemand die achterin zat zag het en gaf een brul, dus mijn pa stuurt naar rechts en ontwijkt die auto nog net. Ik zag nog iemand uit het raam hangen. Zijn we meteen gestopt en 112 gebeld (was nog niemand bij). We vernamen later dat hij/zij overleden was.

Die auto lag op zijn kop en had geen lichten, op een onverlichte weg nog wel. Toen schhrok ik wel erg or :eek:

Niet het engste op dat moment maar achteraf gezien wel.

Als klein ventje (8 of 9jaar) mijn broer en moeder kwijtgeraakt op straat. Althans dat dacht ik, maar ze hadden zich oh zo grappig ergens verstopt. Zelf maar naar huis gelopen en daar gewacht tot er iemand kwam. De enige die ik de eerste 10 minuten tegen kwam was de buurman. Buurman mij aanbieden om met de auto langs de weg te rijden waar ik vandaan kwam. Vrij hard rijdend zag ik mijn broer en moeder langs de weg lopen en ik riep naar de buurman dat ik ze gezien had. Hij reed nog even door, net doen alsof hij mij niet hoorde. Ik dus nog maar een keer geroepen en toen stopte hij alsnog.

Het enge kwam pas achteraf. De buurman bleek een grote vriend te zijn van Koos H. de kindermoordenaar en nog steeds heb ik het idee dat de buurman mij naar die gek wilde brengen. De moorden zijn namelijk ook precies in die tijd gepleegd en de buurman had ook een aardige historie van gewelddadig gedrag. (een kat van ons vermoorden omdat hij op het dak liep, een andere duivenmelker in elkaar slaan omdat een duif op zijn duivenstill landde, zijn vrouw in elkaar meppen etc).

Opvallende was ook dat de buurman op een goede dag opeens vertrokken was, precies op het moment dat Koos H. gepakt werd.

Over Koos H. :

http://nl.wikipedia.org/wiki/Koos_Hertogs
Zo dat is behoorlijk leip man, blij dat je er nog bent.

Ik ging een aantal jaar terug stappen met een paar matties in een of ander boerendorp.
Midden op het dorpsplein komt een of andere kollosale boer tof doen tegen ons, uitdagen.
Dus 1 van m'n maatjes geeft die gast een beuk, wij meteen ook d'r op aangezien het een beer was van 2 meter. Die gast kreeg 30 klappen binnen 5 seconden.
Anyway; het hele plein liep uit om ons te pakken. Wij keihard wegrennen.
M'n matties gingen allemaal richting de parkeerplaats om de auto te pakken.
Ik als enige ezel dacht dat we het niet zouden halen om in de auto te springen en weg te rijden, dus ik besloot door te rennen; een soort dijk over en een weiland in.
Ik heb dat hele weiland doorgerend, toen ben ik ergens in het donker op m'n hurken gaan zitten. Toen was ik ook zwaar bang; hartslag 300.
Uiteindelijk niks aan de hand ben later weer naar de weg gelopen en de auto in gestapt.

Was met me ouwe op vakantie in Brazil. We hadden een auto gehuurd en reden van São Paolo richting Rio langs de kust(wat overigens een hele mooie route is).

Een bepaald stuk was allemaal 1baans weg door tunnels en gekke bochten. We reden de zoveelste tunnel in en toen zagen we tot ons schrik, dat een vrachtwagen een andere vrachtwagen aan het inhalen was op de andere weghelft in die ****ing tunnel. Dus wij op de rem en uitwijken naar rechts en die gestoorde kanker trucker raakte ons toen net niet frontaal met zijn vrachtwagen.

Ik scheet in me broek. Mensen daar zijn helemaal de weg kwijt, vooral truckers. Bleek dat meer dan 30% aan de amfetamine zit en sommige meer dan 40 uur rijden. Helemaal ziek.

Nou Eric, best een heftig verhaal, was het de verkeerde richting uit gegaan had je misschien wel onder een kei gelegen. Of aan een mes, of een ketting... vage zielen lopen er rond.

Maar goed, Houston boft ook effe, zonder jou zou die een permanent verblijf hebben gehad op Mars.

Niet het engste op dat moment maar achteraf gezien wel.

Als klein ventje (8 of 9jaar) mijn broer en moeder kwijtgeraakt op straat. Althans dat dacht ik, maar ze hadden zich oh zo grappig ergens verstopt. Zelf maar naar huis gelopen en daar gewacht tot er iemand kwam. De enige die ik de eerste 10 minuten tegen kwam was de buurman. Buurman mij aanbieden om met de auto langs de weg te rijden waar ik vandaan kwam. Vrij hard rijdend zag ik mijn broer en moeder langs de weg lopen en ik riep naar de buurman dat ik ze gezien had. Hij reed nog even door, net doen alsof hij mij niet hoorde. Ik dus nog maar een keer geroepen en toen stopte hij alsnog.

Het enge kwam pas achteraf. De buurman bleek een grote vriend te zijn van Koos H. de kindermoordenaar en nog steeds heb ik het idee dat de buurman mij naar die gek wilde brengen. De moorden zijn namelijk ook precies in die tijd gepleegd en de buurman had ook een aardige historie van gewelddadig gedrag. (een kat van ons vermoorden omdat hij op het dak liep, een andere duivenmelker in elkaar slaan omdat een duif op zijn duivenstill landde, zijn vrouw in elkaar meppen etc).

Opvallende was ook dat de buurman op een goede dag opeens vertrokken was, precies op het moment dat Koos H. gepakt werd.

Over Koos H. :

http://nl.wikipedia.org/wiki/Koos_Hertogs
Damn man :eek: Als die buurman al niet spoorde en jullie wisten het, dan verbaast het me dat je ouders niet gezegd hebben dat hij niet te vertrouwen is. Voor hetzelfde geld bracht hij je inderdaad naar die man toe

Damn man :eek: Als die buurman al niet spoorde en jullie wisten het, dan verbaast het me dat je ouders niet gezegd hebben dat hij niet te vertrouwen is. Voor hetzelfde geld bracht hij je inderdaad naar die man toe

Dat hij bevriend was met Koos H. wisten we pas later. Dat Koos H. een psychopaat was werd ook pas zo'n 1 1/2 jaar later duidelijk. Daarna kwam mijn oom met het verhaal dat hij die Koos H. bijna dagelijks tegen kwam omdat hij in de winkel onder de woning van Koos H. werkte. Daar zag hij ook regelmatig onze buurman langskomen.

Dat de buurman gewelddadig was wisten we al langer. Ook al vermoordde hij onze kat na deze gebeurtenis. Het in elkaar meppen van een andere duivenmelker hebben tig mensen mogen aanschouwen, gevechten op straat waren vrij normaal in de wijk waar ik toen woonde. Heb ook wel eens een echtpaar gezien waarbij de man al schietend zijn vrouw voor zich uitjoeg. Vrouw gillen en die man maar knallen, gezellig wijkje.

Misschien wilde de buurman me inderdaad alleen maar meenemen om mijn moeder en broer te zoeken maar dat hij eerst niet reageerde toen ik ze langs de weg zag lopen blijft een vreemd gevoel geven.

zou wel heel dom zijn om je buurjongetje te kidnappen hè

Als kind mss ook bijna ontvoerd geweest, net in die periode waar veel kinderen werden ontvoerd in belgië. Was te voet op weg naar mijn grootouders, waarna een auto met 3 of 4 inzittenden naast mij stopten, de passagier zijn ruit opendraaide en een enorm vies woord zei tegen mij (kan mij het woord echter niet meer herinneren), weet wel dat ik er hevig van schrok omdat het zo grof en smerig was. Daarna deed ie z'n deur open, waarop ik vlug begon weg te lopen en hij achter mij begon aan begon te lopen.

Ben toen zo'n 40/50 meter terug naar 2 arbeiders gelopen die een gevel aan het schilderen waren ofzo.. Toen hij dit zag rende hij terug naar z'n auto en reden ze vlug een zijstraat in.. Was totaal in schok en was toen wss ook aan het huilen, nadat die arbeiders me enigszins gerust gesteld hadden ben ik al lopend terug naar huis gegaan totaal in paniek.

Herinner me de inzittenden nog steeds als een soort rocker figuren, met lang zwart haar, een baard, soort lederen zwarte kledij en de ene had ook een zonnebril op.

Was toen 5 jaar ofzo, en had toen wel sterk het gevoel dat ze mij wel degelijk in hun auto trachtten te krijgen. Mss was het gewoon voor de grap, maar zo kwam het in ieder geval niet over. :mad:

Dat hij bevriend was met Koos H. wisten we pas later. Dat Koos H. een psychopaat was werd ook pas zo'n 1 1/2 jaar later duidelijk. Daarna kwam mijn oom met het verhaal dat hij die Koos H. bijna dagelijks tegen kwam omdat hij in de winkel onder de woning van Koos H. werkte. Daar zag hij ook regelmatig onze buurman langskomen.

Dat de buurman gewelddadig was wisten we al langer. Ook al vermoordde hij onze kat na deze gebeurtenis. Het in elkaar meppen van een andere duivenmelker hebben tig mensen mogen aanschouwen, gevechten op straat waren vrij normaal in de wijk waar ik toen woonde. Heb ook wel eens een echtpaar gezien waarbij de man al schietend zijn vrouw voor zich uitjoeg. Vrouw gillen en die man maar knallen, gezellig wijkje.

Misschien wilde de buurman me inderdaad alleen maar meenemen om mijn moeder en broer te zoeken maar dat hij eerst niet reageerde toen ik ze langs de weg zag lopen blijft een vreemd gevoel geven.

EricR een jongen van de straat

langs een roedel wilde honden in Turkije fietsen ergens in de ****ing bergen. Ben nog nooit zo bang geweest voor mijn leven.

Terug
Naar boven