AndroidHealthClinic

Wat is het ENGSTE wat je ooit hebt meegemaakt?

Niet het engste, maar wel goed geschrokken.

Gister tijdens boksen met sparren wat meegemaakt.
Eerste ronde sparren in de ring, waren net een minuut bezig en ging allemaal wel lekker soepel enzo. Ik merkte dat me tegenstander op een gegeven moment ze handen wat ver naar voren hield en iets wat laag dus gaf een een geplaatste rechterhoek, niet eens hard (dit in niet de bedoeling tijdens wat vriendschappelijk sparren).

Maargoed, rechterhoek precies op ze kin waarna ze ogen wegdraaide en als een plank naar achter viel met ze achterhoofd vol op de vloer. Hij was al ko na mijn hoek, en toen nog die klap van de vloer erachteraan.

Vervolgens is hij zo'n 45 seconden weggeweest en begon ook nog te snurken?!. Op dat moment voelde ik me echt k*t, maar kon er niks aan doen natuurlijk. Al met al alles goed gekomen, hij wist er alleen niks meer van:o

Niet het engste, maar wel goed geschrokken.

Gister tijdens boksen met sparren wat meegemaakt.
Eerste ronde sparren in de ring, waren net een minuut bezig en ging allemaal wel lekker soepel enzo. Ik merkte dat me tegenstander op een gegeven moment ze handen wat ver naar voren hield en iets wat laag dus gaf een een geplaatste rechterhoek, niet eens hard (dit in niet de bedoeling tijdens wat vriendschappelijk sparren).

Maargoed, rechterhoek precies op ze kin waarna ze ogen wegdraaide en als een plank naar achter viel met ze achterhoofd vol op de vloer. Hij was al ko na mijn hoek, en toen nog die klap van de vloer erachteraan.

Vervolgens is hij zo'n 45 seconden weggeweest en begon ook nog te snurken?!. Op dat moment voelde ik me echt k*t, maar kon er niks aan doen natuurlijk. Al met al alles goed gekomen, hij wist er alleen niks meer van:o

Kan begrijpen dat het 'eng' is. De laatste die ik hoekte ging ook KO en bleef ook een minuut liggen als een natte dweil, op dat moment is het vet, maar bij bokstraining is het ook vriendschappelijk en training en ben je daar niet op uit. De ander schade toebrengen is dan niet echt je doel :roflol:
Heeft hij geen last van zijn hoofd nu?(hersenschudding)

Kan begrijpen dat het 'eng' is. De laatste die ik hoekte ging ook KO en bleef ook een minuut liggen als een natte dweil, op dat moment is het vet, maar bij bokstraining is het ook vriendschappelijk en training en ben je daar niet op uit. De ander schade toebrengen is dan niet echt je doel :roflol:
Heeft hij geen last van zijn hoofd nu?(hersenschudding)

Nee precies, en het is ook nog eens een vriend. Hij is niet mad, en weet dat het niet me bedoeling was:)

Hij heeft nu een wat "zwaar" hoofd had ie het over en ze kaak doet wat pijn. Nadat ie weer bij kwam van die KO heb ik nog staan praten, daar wist ie vandaag niks meer van. Niet goed?!

Nee precies, en het is ook nog eens een vriend. Hij is niet mad, en weet dat het niet me bedoeling was:)

Hij heeft nu een wat "zwaar" hoofd had ie het over en ze kaak doet wat pijn. Nadat ie weer bij kwam van die KO heb ik nog staan praten, daar wist ie vandaag niks meer van. Niet goed?!

Nee das niet goed. Ik zou hem adviseren rust te houden en mogelijk dat hij een hersenschudding heeft. Ik weet nog dat die gast een gekneusde kaak had en een zware hersenschudding toen ik hem sloeg en die was even lang out als je vriend. Lijkt me wel dat je vriend even rust moet houden en sowieso een week of 2-3 niet gaan boksen

Nee das niet goed. Ik zou hem adviseren rust te houden en mogelijk dat hij een hersenschudding heeft. Ik weet nog dat die gast een gekneusde kaak had en een zware hersenschudding toen ik hem sloeg en die was even lang out als je vriend. Lijkt me wel dat je vriend even rust moet houden en sowieso een week of 2-3 niet gaan boksen

Ok, hij is nogal eigenwijs. Had gister ook al gezegd dat ie rust moest nemen, en dat ik hem wel naar huis zou rijden. Is toch zelf met de auto naar huis gereden, ben er maar ff achteraan gereden:o

Zal het nog maar een keer zeggen.

Vroeger toen in.een jaar of 8 was, werd ik door een gozer gepest.
Aangezien ik nog erg klein was, en van thuis uit meekreeg van mijn moeder dat ik niet mocht vechten, deed ik dat ook niet.
Daarom gingen ze mij als een makkelijk object zien.
Toen ik naar tentekamp ging, kwamen even later die gozer op me af rennen met een paar gasten.
Die gooiden mij op de grond, en daarna kwam die gozer op me af, met een plank met lange spijkers erin.
Hij sloeg op me in, en ik kon niks doen.
Veel klappen kon ik afweren, waarna ik diepe wonden in mijn armen had.
Wonderbaarlijk heeft hij niet mijn hoofd geraakt, terwijl het zijn mikpunt was.
200 kinderen keken toe, ook gasten van een.jaar of 14.

Afgelopen zomer... Ik heb een Yamaha R1, ouder type dus zonder allerlei elektronica. Ik reed samen met wat maten van me en we kwamen bij een mooi stel bochten aan. Paar kneedowns gemaakt en bij de laatste bocht wil ik uit accelereren en ik krijg me toch een highsider. Volgens de maten achter me vloog ik een meter de lucht in :D Damn, ben toen wel ff gestopt en in het gras gaan liggen. Thuis maar een schone onderbroek aan gedaan.

Slaapverlamming... Echt mega griezelige shit.
[Link niet meer beschikbaar]

Ik zag links in de hoek van mijn kamer een of ander wezen (zonder duidelijk gezicht) in mijn kamer staan. Ondertussen lig je echt stijf in je bed en kan je niet bewegen.

vanmorgen ook voor de eerste keer meegemaakt.

Word wakker, kan mn ogen maar half open doen, zie zwarte schim boven me staan, die me ineens met een hand bij mn keel pakt en met de andere bij mn ballen en me in mn matras drukt.
Begon me te verzetten, maar kon niet bewegen en toen schoot het in mn hoofd dat mijn deur altijd gesloten is, er dus onmogelijk iemand in mijn kamer kan komen zonder dat ik dit gehoord heb en dat dit bijgevolg gewoon een droom/slaapverlamming moest zijn.
Gewoon me niet bewogen en werd meteen weer wakker, waarna ik weer gewoon kon ademen.
Gezichtsveld was wel ****ed want had nog lichte hallucinaties de eerste 10 seconden nadat ik echt wakker was geworden.

Conclusie: slaapverlamming = scaryrating van 2/10
[afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar]

Vroeger toen in.een jaar of 8 was, werd ik door een gozer gepest.
Aangezien ik nog erg klein was, en van thuis uit meekreeg van mijn moeder dat ik niet mocht vechten, deed ik dat ook niet.
Daarom gingen ze mij als een makkelijk object zien.
Toen ik naar tentekamp ging, kwamen even later die gozer op me af rennen met een paar gasten.
Die gooiden mij op de grond, en daarna kwam die gozer op me af, met een plank met lange spijkers erin.
Hij sloeg op me in, en ik kon niks doen.
Veel klappen kon ik afweren, waarna ik diepe wonden in mijn armen had.
Wonderbaarlijk heeft hij niet mijn hoofd geraakt, terwijl het zijn mikpunt was.
200 kinderen keken toe, ook gasten van een.jaar of 14.

Toen ik een jaar of zes was kreeg ik een zware klap in mijn gezicht van een 17 jarige gozer die met zijn vriendin alleen wou zijn in het park.
12 jaar later, zag ik hem terug in de winkel. Ik dacht: die mep ik hier keihard tegen de grond, toen ik plots zag wat een arme loser hij was; je weet wel, zo'n arm social case met zo'n lelijke vrouw naast hem. Ik kreeg plots medelijden met hem en draaide me terug om. Had hem mss toch beter een goeie slag gegeven.

Trek gisteren mijn schoenen aan die al een tijdje in de schuur stonden. Na een paar minuutjes ineens een keiharde steek in mijn voet, snel mijn schoen uitgetrokken, bleek er een wesp in te zitten.

Zeker 1 van de naarste ervaringen van deze week!

Word wakker, kan mn ogen maar half open doen, zie zwarte schim boven me staan, die me ineens met een hand bij mn keel pakt en met de andere bij mn ballen en me in mn matras drukt.
Begon me te verzetten, maar kon niet bewegen en toen schoot het in mn hoofd dat mijn deur altijd gesloten is, er dus onmogelijk iemand in mijn kamer kan komen zonder dat ik dit gehoord heb en dat dit bijgevolg gewoon een droom/slaapverlamming moest zijn.
Gewoon me niet bewogen en werd meteen weer wakker, waarna ik weer gewoon kon ademen.
Gezichtsveld was wel ****ed want had nog lichte hallucinaties de eerste 10 seconden nadat ik echt wakker was geworden.

Jij weet er dan het een en ander van maar als je dat niet weet en voor het eerst meemaakt is het echt wel eng hoor:p Helemaal dat je niet kan ademen:eek: Het kost ook meer wilskracht om je ogen te kunnen openen dan je squat pr te verbeteren.

Dat je in je matras gedrukt wordt is ook heel herkenbaar, leek net of iemand mijn rug aan het reanimeren was.

Voelde je trouwens ook echt die druk op je keel toen het gebeurde?

Ik ben het er wel mee eens, behalve dat ik me nooit echt vol realiseer dat het slaapverlamming is. Sterker nog, ik doe een paar 'trucjes' om te kijken of ik wakker ben (als ik denken ik wakker of slaap ik, dan ben ik wakker). Toch blijf ik dat dan zien en denk ik wtf. Maar het duurt maar een paar sec, en daarna denk je lol, wtf.

Sowieso mensen die last hebben van nachtmerries moeten 9/10x niet zeiken, nachtmerries zijn gewoon spannende dromen.

Ik droom veel over maden maar dat heeft niks met nachtmerries te maken. Wel een keer een nachtmerrie gehad waarbij ik levend begraven was. Was wel spannend.

Ik droom veel over maden maar dat heeft niks met nachtmerries te maken.

maden, maken veel ''schoon''. heb in een viswinkel (hengelsportwinkel maw.) gewerkt en heb werkelijk 1000'den liters van die krengen zuiver gemaakt. soms zaten er nog gewoon kopjes van kalkoenen/kippen in die bakken, 100% schoon gevreten :roflol:

Het engste dat ik heb meegemaakt is dat vroeger mijn buurman van een paar huizen verderop zijn Duitse herder op mij afstuurde. Gelukkig luisterde dat beest niet maar ik scheet hem wel als klein mannetje.

Ik droom veel over maden maar dat heeft niks met nachtmerries te maken. Wel een keer een nachtmerrie gehad waarbij ik levend begraven was. Was wel spannend.

Ik heb ook een keer gehad dat ik levend begraven werd. Ik zag mijn pa gewoon staan kijken maar deed niets. Ik dacht echt wtf! waarom helpt hij me niet! Toen ik eenmaal droomde dat ik stikte werd ik opeens wakker:)

Jij weet er dan het een en ander van maar als je dat niet weet en voor het eerst meemaakt is het echt wel eng hoor:p Helemaal dat je niet kan ademen:eek: Het kost ook meer wilskracht om je ogen te kunnen openen dan je squat pr te verbeteren.

Dat je in je matras gedrukt wordt is ook heel herkenbaar, leek net of iemand mijn rug aan het reanimeren was.

Voelde je trouwens ook echt die druk op je keel toen het gebeurde?

Idd net alsof ik gewurgd werd

Ohya, nog vergeten:roflol:

Toen ik 9 jaar was werd ik door een Marokkaan van 16 jaar gewurgd waardoor ik geen adem kreeg, terwijl ik buiten aan het spelen was(zonder reden, makkelijk doelwit wellicht), ik wist me los te maken en rende naar mijn vader toe, die vervolgens in zijn auto stapte en achter hem aan reed, die gast rende snel het bos in, niet gepakt dus.

Haha ik herinner me nog een verhaal.
Ik was zo'n 11j, en was samen met vriendjes op de achtbaan gegaan, echt spannend!
De achtbaan maakte een helse looping, en ik kreeg het idee om op het moment dat we net ondersteboven hingen een goede rochel de lucht in te lanceren. Terwijl we verder draaiden zag ik de groene rochel verdwijnen achter me, richting het einde van het treintje. Ik dacht er verder niet bij na en genoot nog van de verdere rit.

Ik stap uit, we praten nog wat na over hoe vet het niet was, komt er ineens een kk boze chinees (rond de 20j) met zn vriendinnetje bij mij en heft hij me aan mn kraag omhoog. Ik zie dat zn gezicht en debiele zonnebril vol hangt met groen speeksel en heb het moeilijk mn lach te onderdrukken. Kerel zat in het laatste karretje en was vol op zn gezicht geraakt. Hij beveelt me zn gezicht af te kuisen met mn mouw, anders zou hij me de vernieling inslaan. Zn vriendin staat bijna te wenen, smekend dat hij zou kalmeren. Heb dan maar wat over zijn lelijk gezicht zitten wrijven met mijn mouw waar wrs nog meer speeksel en vettigheid in zat dan op zn gezicht.

Terug
Naar boven