Angelus
Gargantuan Beast
- Waardering
- 3.499
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 8%
in spoiler omdat dit het topic vervuilen is
Vandaar
maar als je hier echt op wil vitten... een kortzinnig iemand los van gedrag bestaat overigens niet. Iemand is kortzinnig wanneer hij/zij kortzinnige associaties maakt. Dit betekent uiteraard niet dat hij altijd kortzinnig is, gewoon in het geval waarnaar gerefereerd wordt.
Impliciet heb je dus wel beweert dat ik kortzinnig ben, al is het maar enkel in dit geval.
overigens hou ik er wel van om buiten de kwestie om te discussieren dus zal er alsnog op ingaan
2) Precies omdat je zegt dat IQ niet aantoont hoe slim je wel niet bent, maar enkel een indicatie is over hoe je in dit systeem functioneert haalt dit dat 2de ding uit de recap onderuit. (wat trouwens het enige "punt" was dat ik heb gemaakt in deze discussie)
Ik ben zelfs niet ingegaan op als deze uitspraak van jou los gezien van deze discussie, uberhaubt in de realiteit klopt of niet.
Sterker nog, ik ben helemaal niet met je in discussie gegaan over geen enkel ding wat je gezegd hebt. Ik heb enkel aangetoont dat je in principe met jezelf in discussie bent gegaan omdat het 4de ding uit de recap het punt van het 2de ding onderuit haalde
mijn bedoeling met die comment: al spottent zeggen "al die klappen op je kop hebben je dom gemaakt hoody"
Hoody: "Dat had natuurlijk gekund, al moet ik toegeven dat ik op mijn 17de nog een IQ test heb gehad, die iets onder de 120 uitkwam. Dus zo erg zal het wel niet zijn hoop ik, dit wist jij (dacht ik al), wat jou associatie wat kortzinnig maakt"
waarop jij IQ aanhaalt en dus IQ en slim/dom zijn met elkaar in verband brengt.
Dus ofwel heb jij de bedoeling van mijn eerste comment niet begrepen en is dit gewoon een misverstand
(indien dit het geval is vraag ik me af waarom je uberhaubt over IQ begon, leg dat maar eens uit
))
maar mooie poging om net zo suave als ik te willen zijn toen ik je duidelijk maakte dat ik de woorden IQ nog niet in de mond had genomen

Dat zei ik omdat het niet echt relevant was voor het punt wat ik wilde maken, maar toch enigszins bij de recap hoorde. "ik kortzinnig ben" is namelijk sneller getypt dan "ik kortzinnige associaties maak".Ik heb nergens beweerd dat jij kortzinnig bent, maar dat ik je associatie kortzinnig vond, daar zit verschil in neem ik aan.
Vandaar

maar als je hier echt op wil vitten... een kortzinnig iemand los van gedrag bestaat overigens niet. Iemand is kortzinnig wanneer hij/zij kortzinnige associaties maakt. Dit betekent uiteraard niet dat hij altijd kortzinnig is, gewoon in het geval waarnaar gerefereerd wordt.
Impliciet heb je dus wel beweert dat ik kortzinnig ben, al is het maar enkel in dit geval.
Is weer volledig buiten de kwestie. Wat ik ermee bedoelde is in 2 geef je de indruk dat OMDAT je een IQ van 120 hebt, valt het nog mee (lees: ben je niet zo dom als ik zei met die permanente schade comment)Daarnaast heb ik mijn IQ nog nooit redelijk genoemd, maar gemiddeld wat ik buiten het ''systeem'' relatief kan noemen.
overigens hou ik er wel van om buiten de kwestie om te discussieren dus zal er alsnog op ingaan
"Dat had natuurlijk gekund, al moet ik toegeven dat ik op mijn 17de nog een IQ test heb gehad, die iets onder de 120 uitkwam. Dus zo erg zal het wel niet zijn hoop ik" als reactie op mijn "blijkbaar permanende schade" comment.
Dus b*ch please
:
Je hebt niets gezegd over 'het systeem' in die post. Daarenboven is een IQ van 120 een 'redelijk' IQ, aangezien het GEMIDDELDE IQ tussen de 90 en 110 ligt.
En gezien je in een mierennkende bui bent zal ik maar anticiperen op dat je ook nog kan twisten over waarnaar 'redelijk' verwijst.
Doelt het op redelijk hoog of redelijk laag? Mijn antwoord: als je dat niet uit mijn post kon opmaken dan twijfel ik over de authenticiteit van die IQ test die je hebt gedaan
Dus b*ch please
:Je hebt niets gezegd over 'het systeem' in die post. Daarenboven is een IQ van 120 een 'redelijk' IQ, aangezien het GEMIDDELDE IQ tussen de 90 en 110 ligt.
En gezien je in een mierennkende bui bent zal ik maar anticiperen op dat je ook nog kan twisten over waarnaar 'redelijk' verwijst.
Doelt het op redelijk hoog of redelijk laag? Mijn antwoord: als je dat niet uit mijn post kon opmaken dan twijfel ik over de authenticiteit van die IQ test die je hebt gedaan

redelijk hoog dus

1) welk argument van mij slaat dit precies in de wind?Omdat het alfabet binnen het huidige ''systeem'' zit, heb ik al het recht om mijn IQ binnen dit systeem te verantwoorden, wat jouw argument de wind in slaat. Zoals je gelezen had beweerde ik dat het IQ een indicatie is, over hoe je in dit systeem functioneert(dus niet hoe slim je wel niet bent), en omdat het alfabet binnen dit systeem valt, kan ik mijn IQ dus aan die spelfout koppelen, puur om aan te tonen dat het niet aan een disfunctie van mij binnen dit systeem valt. Ja, dan mag ik het alsnog relatief vinden.
2) Precies omdat je zegt dat IQ niet aantoont hoe slim je wel niet bent, maar enkel een indicatie is over hoe je in dit systeem functioneert haalt dit dat 2de ding uit de recap onderuit. (wat trouwens het enige "punt" was dat ik heb gemaakt in deze discussie)
Ik ben zelfs niet ingegaan op als deze uitspraak van jou los gezien van deze discussie, uberhaubt in de realiteit klopt of niet.
Sterker nog, ik ben helemaal niet met je in discussie gegaan over geen enkel ding wat je gezegd hebt. Ik heb enkel aangetoont dat je in principe met jezelf in discussie bent gegaan omdat het 4de ding uit de recap het punt van het 2de ding onderuit haalde

Angelus: "blijkbaar permanente schade, al die klappen op je hoofd"IQ en ''slim'' had ik trouwens nooit met elkaar in associatie gebracht, ik snap dus niet hoe je daar aan komt?
mijn bedoeling met die comment: al spottent zeggen "al die klappen op je kop hebben je dom gemaakt hoody"
Hoody: "Dat had natuurlijk gekund, al moet ik toegeven dat ik op mijn 17de nog een IQ test heb gehad, die iets onder de 120 uitkwam. Dus zo erg zal het wel niet zijn hoop ik, dit wist jij (dacht ik al), wat jou associatie wat kortzinnig maakt"
waarop jij IQ aanhaalt en dus IQ en slim/dom zijn met elkaar in verband brengt.
Dus ofwel heb jij de bedoeling van mijn eerste comment niet begrepen en is dit gewoon een misverstand
(indien dit het geval is vraag ik me af waarom je uberhaubt over IQ begon, leg dat maar eens uit
))maar mooie poging om net zo suave als ik te willen zijn toen ik je duidelijk maakte dat ik de woorden IQ nog niet in de mond had genomen

not really dusProbeer alles eens rustig door te lezen, omdat je nu argumenten uit je duim zit te zuigen.

Laatst bewerkt:

GO