XXL Nutrition

Wat is het ENGSTE wat je ooit hebt meegemaakt?

Dat had natuurlijk gekund, al moet ik toegeven dat ik op mijn 17de nog een IQ test heb gehad, die iets onder de 120 uitkwam. Dus zo erg zal het wel niet zijn hoop ik, dit wist jij (dacht ik al), wat jou associatie wat kortzinnig maakt:scratch:
Ik deed op m'n 20e een IQ test. Kwam uit op 147, is dat goed?

Dat had natuurlijk gekund, al moet ik toegeven dat ik op mijn 17de nog een IQ test heb gehad, die iets onder de 120 uitkwam. Dus zo erg zal het wel niet zijn hoop ik, dit wist jij (dacht ik al), wat jou associatie wat kortzinnig maakt:scratch:

neem het anders serieus:roflol:

Ik deed op m'n 20e een IQ test. Kwam uit op 147, is dat goed?

Dan ben je hoogbegaafd. Angelus zit ook rond de 140 dacht ik.

---------- Post toegevoegd Mon 28 Jan 2013 om 21:30 ----------

Ik probeerde eens voor de verandering zo objectief mogelijk te reageren, nu ik toch in zo'n bui zit, laten we eens naar het IQ test zelf kijken. Het IQ test komt in principe neer op een maatstaf, die een indicatie geeft over hoe je in een bepaald systeem (ala maatschappij) functioneert. Het systeem blijft relatief en daar ben jij het ook me eens dacht ik, het is door de mens bedacht en door de mens met de paplepel voortgezet als ''het ware systeem'', als je even verder denkt zijn er oneindig systemen die ''kunnen'' werken, maar wij weten niet beter(of jij misschien wel:rolleyes:).

Laatst bewerkt:
Heftig! Engste wat ik heb meegemaakt was een lichtbal die opeens voor het raam (22ste verd.) verscheen na middernacht.

De eerste keer in mijn leven dat ik diarree had. Kreeg bijna een hart verzakking

Dan ben je hoogbegaafd. Angelus zit ook rond de 140 dacht ik.
nee hoor:) 88

Ik probeerde eens voor de verandering zo objectief mogelijk te reageren, nu ik toch in zo'n bui zit, laten we eens naar het IQ test zelf kijken. Het IQ test komt in principe neer op een maatstaf, die een indicatie geeft over hoe je in een bepaald systeem (ala maatschappij) functioneert. Het systeem blijft relatief en daar ben jij het ook me eens dacht ik, het is door de mens bedacht en door de mens met de paplepel voortgezet als ''het ware systeem'', als je even verder denkt zijn er oneindig systemen die ''kunnen'' werken, maar wij weten niet beter(of jij misschien wel:rolleyes:).
Angelus: "blijkbaar permanente schade, al die klappen op je hoofd"

Hoody: "Dat had natuurlijk gekund, al moet ik toegeven dat ik op mijn 17de nog een IQ test heb gehad, die iets onder de 120 uitkwam. Dus zo erg zal het wel niet zijn hoop ik, dit wist jij (dacht ik al), wat jou associatie wat kortzinnig maakt:scratch:"

recap:
1 ik maakte opmerking over je domme spellingsfout.
2 Jij begint over dat je een redelijk IQ hebt en dat je dus niet zo dom bent en ik kortzinnig ben.
3 ik zeg 'neem het anders serieus'
4 jij zegt dat IQ relatief is en dus niet noodzakelijk kan gebruikt worden als absolute argument om aan te tonen dat je slim bent. Maw je haalt '2' weer onderuit, terwijl dat jouw eigen comment was:roflol:

ik had immers nergens 'IQ' in de mond genomen:)

Laatst bewerkt:

Hoody: "Dat had natuurlijk gekund, al moet ik toegeven dat ik op mijn 17de nog een IQ test heb gehad, die iets onder de 120 uitkwam. Dus zo erg zal het wel niet zijn hoop ik, dit wist jij (dacht ik al), wat jou associatie wat kortzinnig maakt:scratch:"

recap:
2 Jij begint over dat je een redelijk IQ hebt en dat je dus niet zo dom bent en ik kortzinnig ben.
4 jij zegt dat IQ relatief is en dus niet noodzakelijk kan gebruikt worden als absolute argument om aan te tonen dat je slim bent. Maw je haalt '2' weer onderuit, terwijl dat jouw eigen comment was:roflol:

Oh lawd

Ik kan Angelus zijn redeneren wel waarderen, alleen spijtig dat dit een topic zo derailed. Misschien eens een idee om een Angelus discussie topic te openen en daar verder te gaan (ben eig srs)

recap:

Ik heb nergens beweerd dat jij kortzinnig bent, maar dat ik je associatie kortzinnig vond, daar zit verschil in neem ik aan.

Daarnaast heb ik mijn IQ nog nooit redelijk genoemd, maar gemiddeld wat ik buiten het ''systeem'' relatief kan noemen. Omdat het alfabet binnen het huidige ''systeem'' zit, heb ik al het recht om mijn IQ binnen dit systeem te verantwoorden, wat jouw argument de wind in slaat. Zoals je gelezen had beweerde ik dat het IQ een indicatie is, over hoe je in dit systeem functioneert(dus niet hoe slim je wel niet bent), en omdat het alfabet binnen dit systeem valt, kan ik mijn IQ dus aan die spelfout koppelen, puur om aan te tonen dat het niet aan een disfunctie van mij binnen dit systeem valt. Ja, dan mag ik het alsnog relatief vinden.

IQ en ''slim'' had ik trouwens nooit met elkaar in associatie gebracht, ik snap dus niet hoe je daar aan komt?

Probeer alles eens rustig door te lezen, omdat je nu argumenten uit je duim zit te zuigen.

2) aangevallen door een 18 tal hooligans op de trein van Liedekerke naar Brussel. Ik had toen het geluk dat ik net op dat moment in mijn sterkste (wat betreft kracht) periode zat waardoor ik de "held" van de groep tussen twee zetels kon duwen en kon meppen tot hij zich overgaf (we gingen beiden vol met bloed) . Mijn vrouw vertelde me daarna dat ze met een hele bende op mijn rug stonden te springen maar ik heb dat toen niet gevoeld. HAd er eentje een mes gehad, dan was ik er nu niet geweest/ Mijn vrouw was toen een paar maand zwanger.
Politie stond ons op het perron op te wachten. De politieagent keek me aan en zag de 18 hooligans naast elkaar op de trappen staan, en zei: crazy ****er, hoe heb je dat klaargespeeld". Vraag ik me ook af.

Lie'kerk :roflol:
Ben je van die kanten? Zit wel wat marginaal volk daar :D
Was jij trouwens niet marokkans oid? Was dat de reden dat je aangevallen werd?

Lie'kerk :roflol:
Ben je van die kanten? Zit wel wat marginaal volk daar :D
Was jij trouwens niet marokkans oid? Was dat de reden dat je aangevallen werd?

Neen, ik zat gewoon op een verkeerde trein en moest terug naar Brussel om van daaruit de juiste trein te nemen. En, neen, ik heb geen marokkaanse roots. Ik werd aangevallen omdat ik ingreep toen ze ouderen aanvielen.

Neen, ik zat gewoon op een verkeerde trein en moest terug naar Brussel om van daaruit de juiste trein te nemen. En, neen, ik heb geen marokkaanse roots. Ik werd aangevallen omdat ik ingreep toen ze ouderen aanvielen.

wel lef dan , respect

Ja, heb meer lef dan goed voor me is. Door wat buffer te worden heb ik heel wat minder problemen omdat de meesten zich toch terugtrekken als ik pissed kijk. Toen ik maar 70 kilo woog werkte dat niet mar omdat ik een harde kop heb en heel agressief als ik kwaad wordt, win ik meestal al het gevecht nog voor het begonnen is omdat ze dat niet gewoon zijn. Maar als je maar 70 kilo weegt en je hebt een tegenstander met hetzelfde karakter maar die weegt 15 kilo meer, dan kan je in de problemen raken;

Aight mooi man!
Herinner me nog een situatie van toen ik een jaar of 16 was. Ik zat op de metro in Brussel en ging richting huis. Het was ongeveer 18u en eigenlijk zat er niet zoveel volk op de metro. Enkele meters van me stond een oude man met een klein hondje, en een stok, hij was blijkbaar blind, en had ook zo'n zonnebril op.
We rijden doorheen enkele groezelige haltes, en op een van de haltes stapt er een groepje buitenlanders op, zo'n 5 man. Ze waren allemaal jonger als mij schat ik, rond de 15j, en begonnen die blinde man zn hond te schoppen en namen zijn stok af, en lachten hem eigenlijk allemaal uit. Beetje duwen etc.

Ik zat als aan de grond genageld toe te kijken vanop enkele meters, ik wou er iets op zeggen maar durfde gewoon niet. Voel me er nog altijd slecht over tot op de dag van vandaag. Was helemaal aan het koken aan de binnenkant. Ben de week daarop beginnen kickboksen.

Ik heb mn hele leven in Brussel gewoond en heb echt al zo veel k*tdingen zien gebeuren. En ook echt vaak op de metro. Ik herinner me nog een ander gevalletje dat er enkele mocros in de metro terwijl die aan het rijden was de deuren probeerden open te trekken, want dat is grappig. Niemand durfde iets zeggen natuurlijk, behalve 1 vrouw. Ze vroeg vriendelijk of ze konden ophouden met hun gedoe, want dat zou ons alleen maar vertraging opleveren. Die gastjes lachen eens met haar, wachten tot de metro stopt en de deuren opengaan, waarop ze haar een enorme kopstoot geven. Vrouw ligt te wenen op de grond en de idioten konden weglopen. 1 kerel is er achteraan gerend maarja..

Heb echt nog tientallen dergelijke verhalen. ****ed up maatschappij eigenlijk.

Aight mooi man!
Herinner me nog een situatie van toen ik een jaar of 16 was. Ik zat op de metro in Brussel en ging richting huis. Het was ongeveer 18u en eigenlijk zat er niet zoveel volk op de metro. Enkele meters van me stond een oude man met een klein hondje, en een stok, hij was blijkbaar blind, en had ook zo'n zonnebril op.
We rijden doorheen enkele groezelige haltes, en op een van de haltes stapt er een groepje buitenlanders op, zo'n 5 man. Ze waren allemaal jonger als mij schat ik, rond de 15j, en begonnen die blinde man zn hond te schoppen en namen zijn stok af, en lachten hem eigenlijk allemaal uit. Beetje duwen etc.

Ik zat als aan de grond genageld toe te kijken vanop enkele meters, ik wou er iets op zeggen maar durfde gewoon niet. Voel me er nog altijd slecht over tot op de dag van vandaag. Was helemaal aan het koken aan de binnenkant. Ben de week daarop beginnen kickboksen.

Ik heb mn hele leven in Brussel gewoond en heb echt al zo veel k*tdingen zien gebeuren. En ook echt vaak op de metro. Ik herinner me nog een ander gevalletje dat er enkele mocros in de metro terwijl die aan het rijden was de deuren probeerden open te trekken, want dat is grappig. Niemand durfde iets zeggen natuurlijk, behalve 1 vrouw. Ze vroeg vriendelijk of ze konden ophouden met hun gedoe, want dat zou ons alleen maar vertraging opleveren. Die gastjes lachen eens met haar, wachten tot de metro stopt en de deuren opengaan, waarop ze haar een enorme kopstoot geven. Vrouw ligt te wenen op de grond en de idioten konden weglopen. 1 kerel is er achteraan gerend maarja..

Heb echt nog tientallen dergelijke verhalen. ****ed up maatschappij eigenlijk.

K*tvolk...

Terug
Naar boven