Bumfluff
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 218
- Lengte
- 1m82
[Link niet meer beschikbaar]Ik snap het ff niet. Hij zit vast in zijn bad waarvan het water 2 weken lang kookte terwijl hij er in zat?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Link niet meer beschikbaar]Ik snap het ff niet. Hij zit vast in zijn bad waarvan het water 2 weken lang kookte terwijl hij er in zat?
mn dorp staat bekend om pedofiele clowns in het bos in de jaren 80: er werd beweert dat ze kinderen betastten en verkrachtten (dit nieuws werd toendertijds uitgezonden op CNN). het dorp staat verder ook nog bekend om haat tegen asielzoekers, n*gers, marokkanen, polen en p*ssy's. verder zijn er veel extreem rechtse mensen met een uitkering. en als laatste: n*ger asielzoekers hebben mensen (incl kinderen) aangevallen met fietskettingen en stokken en zijn enkelingen gewond geraakt. als je een saai leven hebt, kom gerust eens even langs Bijlmermeer junior oftewel: Pekela.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
dat ambulance mensen tegen mensen in omgeving zeggen dat ik zo snel mogelijk naar zh moet omdat ik anders het einde van de middag niet ga halen

Eng was het niet echt, maar wel spannend.. Was keer met BB gun 's nachts op straat aan het 'spelen'.. mensen hadden blijkbaar politie gebeld, ik zag al auto in de verte dus ik al rennen, valt die bb gun op de grond met magazijn eruit. Dus ik pak hem op, en ondertussen staat politie eind van de straat uit de auto te kijken en zien mij het magazijn er weer in klikken en mee rond zwaaien..
Dus ik ren het bos in (ken het als mijn broekzak, ook 's nachts) En politie had het gezien.. dus ik had kilometers afgelegd en was achterin het bos waar het nogal onbegaanbaar was.. toen hoorde ik de politie honden al blaffen, en steeds dichterbij komen. toen maar richting de weg gegaan, achter auto's gescholen en weer richting huis... Was toen rond de 16 jaar..
![]()
als je een marokkaan was geweest hadden ze je beschoten
..
too soon?

Ik las net dat ie een waterkoker element in z'n badkuip had geinstalleerd, om het water warm te houden. Hij heeft waarschijnlijk het bewustzijn verloren en het element niet meer uitgezet. Dat is wat ik eruit op maak. Ben wel benieuwd wat ie precies in het bad gemaakt had.Ik snap het ff niet. Hij zit vast in zijn bad waarvan het water 2 weken lang kookte terwijl hij er in zat?
Slaapverlamming... Echt mega griezelige shit.
[Link niet meer beschikbaar]
Ik zag links in de hoek van mijn kamer een of ander wezen (zonder duidelijk gezicht) in mijn kamer staan. Ondertussen lig je echt stijf in je bed en kan je niet bewegen.