AndroidHealthClinic

Wat is het maximale lichaam dat je kan bereiken zonder AAS?

Het kan misschien allemaal wel, maar als het makkelijk was (eventueel met kuren) had het forum hier toch allang vol gestaan met fotos van dbbers. :p

mario-balotelli-story-getty1.jpg

''Is dit mogelijk denken jullie? En hoe lang moet je er over doen, gesteld dat je van een normaal lichaam begint en 3x per week fitnesst, gezond eet en goed rust''

Fysiek van Jay Cutler ongeveer.. google maar eens

Veel naïeve mensen op dit forum. Diegene die beweren van wel, wil ik hun foto's en Stats wel eens zien.

Anabolica gebruik wil niet direct zeggen dat je als een massieve buffel rondloopt. Van die zyzz kerel beweerden ze ook dat hij naturel was. Sure bro, you keep believing that.

Ik train al 12 jaar en ken daardoor veel kerels die heel hard trainen met veel toewijding. Nou, ik moet de eerste die er zo naturel uitziet nog tegenkomen. Nu ja, iedereen traint "natural" hè.

Veel naïeve mensen op dit forum. Diegene die beweren van wel, wil ik hun foto's en Stats wel eens zien.

Anabolica gebruik wil niet direct zeggen dat je als een massieve buffel rondloopt. Van die zyzz kerel beweerden ze ook dat hij naturel was. Sure bro, you keep believing that.

Ik train al 12 jaar en ken daardoor veel kerels die heel hard trainen met veel toewijding. Nou, ik moet de eerste die er zo naturel uitziet nog tegenkomen. Nu ja, iedereen traint "natural" hè.

Dan zou ik als ik jou was wat harder gaan trainen en beter eten. Die gast weegt hooguit 85 kg op die foto en hij oogt alleen groter omdat hij zo droog staat.
Als je dit al niet naturel kan halen zou ik meteen stoppen met trainen.

Dan zou ik als ik jou was wat harder gaan trainen en beter eten. Die gast weegt hooguit 85 kg op die foto en hij oogt alleen groter omdat hij zo droog staat.

die gozer heeft gewoon gelijk hoor. zo'n fysiek is gewoon verre weg van naturel. heb nog nooit zo'n iemand rond zien lopen en naturel is gebleven.

jij komt ook nog totaal niet in de buurt van zo'n fysiek dus ik snap jouw reactie niet echt helemaal :s

Wie zegt dat ik in de buurt kom? En met een beetje dedicatie sta ik er makkelijk zo bij als hem over een jaartje.
Dat hij niet naturel is betekent niet dat het niet kan. Ik ken er wel een paar die er beter bij staan roidfree...

Wie zegt dat ik in de buurt kom? En met een beetje dedicatie sta ik er makkelijk zo bij als hem over een jaartje.
Dat hij niet naturel is betekent niet dat het niet kan. Ik ken er wel een paar die er beter bij staan roidfree...

Versta je de ironie niet in m'n bericht? Hoeveel kerels in magazines die kuren om er net dat tikkeltje beter uit te zien. Op de gym loopt het vol kerels die staalhard ontkennen (aanvankelijk). Ik kijk naar signalen van anabolica. Een chest die iets te gezwollen staat voor iemand die verder heel slank gespierd is etc. De allereerste foto kan misschien wel, de tweede absoluut niet.

---------- Post toegevoegd Sat 2 Feb 2013 om 09:54 ----------

En nog iets, ga niet insinueren tegen onbekenden dat ze harder moeten trainen. Ik train al lang genoeg om er de fysieken uit te halen die verdacht lijken.

nee?

wat een schijt topic weer

Ga gewoon goed trainen etc.. en ga niet vragen of iets natural te bereiken is, want je weet toch nooit of iemand gebruikt heeft of niet.
Merk je dat je zonder AAS je doel niet kunt bereiken na jaren van hard trainen, dan zou je eens over AAS na kunnen denken.

Voor sommigen mensen is het mogelijk maar voor de meesten niet. Ligt puur aan je genen een vriend van mij heeft ongeveer zo'n lichaam en hij let niet eens op zijn voeding... srs

1-1_zpsbe28bd81.jpg
en dit? Wel dikke streef voor mij

hoe zie je er uit als je 15 jaar serieus natural hebt getraind? hoor je dan niet met de grootste k*t genen er nog prima uit te zien?

Spartacus seizoen 3 episode 1,de slaaf die die romein leert vechten. Doeeenskijkendoen.

al gekeken, ziet er best ****ed up goed uit voor een (geschatte) 58 jaar

---------- Post toegevoegd Sat 2 Feb 2013 om 23:29 ----------

hoe kan je eigenlijk je massa behouden als je ongeveer rond je 50e gaat stoppen omdat gewichtheffen dan te gevaarlijk wordt? ik hoorde iets ervan dat je dan yoga kon doen ofzo

Terug
Naar boven