XXL Nutrition

Wat is het maximale lichaam dat je kan bereiken zonder AAS?

al gekeken, ziet er best ****ed up goed uit voor een (geschatte) 58 jaar

---------- Post toegevoegd Sat 2 Feb 2013 om 23:29 ----------

hoe kan je eigenlijk je massa behouden als je ongeveer rond je 50e gaat stoppen omdat gewichtheffen dan te gevaarlijk wordt? ik hoorde iets ervan dat je dan yoga kon doen ofzo

Wut? Hoezo gevaarlijk?

---------- Post toegevoegd Sun 3 Feb 2013 om 00:41 ----------

Die oudjes zien er altijd droger uit omdat ze een dunnere huid hebben maar ziet er netjes uit. Ik zou er voor tekenen op die leeftijd.

Hij was retedroog maar zn huid zat vrij los vond ik. Iig zo oogte het

Wut? Hoezo gevaarlijk?

---------- Post toegevoegd Sun 3 Feb 2013 om 00:41 ----------

Hij was retedroog maar zn huid zat vrij los vond ik. Iig zo oogte het

ik denk niet dat ik nog fatsoenlijke joints heb om mee te trainen op 80-jarige leeftijd. op een bepaald ogenblik moet je wel stoppen, anders gaat het tegen je gezondheid werken (dacht ik zo iig)

Op m'n gym loopt er een 50plusser met een lichaam waar veel twintigers zouden voor tekenen. Zijn geheim heeft hij mij na enige tijd ook bekend: HGH en winstrol. Dat laatste zou nu niet mijn voorkeur genieten, maar bij hem geeft het het gewenste resultaat.

ik denk niet dat ik nog fatsoenlijke joints heb om mee te trainen op 80-jarige leeftijd. op een bepaald ogenblik moet je wel stoppen, anders gaat het tegen je gezondheid werken (dacht ik zo iig)

Denk als je altijd hebt getraind dat je dat prima kan hebben. Op je 70e beginnen lijkt me dan weer minder handig

Je kan zo in "citaten van verstandlozen"
Je lult als een Chickenkip zonder kop.

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
nou sorry hoor, ik hoorde alleen van iemand dat het niet altijd even veilig is om op zeer hoge leeftijd zwaar te tillen en ik dacht dat dat wel zou kunnen

Frank Zane toen die 64 was
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En zwaar tillen is relatief je moet niet denken dat je op je 70ste nog steeds de zelfde gewichten omhoog krijg als op je 30ste.

Terug
Naar boven