Fitness Seller

Wat is het ultieme ontbijt?

tijdens de week meestal vloeibaar ontbijt :

200gr havermout
1 banaan
2 scoops proteinepoeder
50gr pindakaas
500ml melk
allemaal in de blender

sowieso al flink boven de 1000kcal dacht ik

in het weekend altijd een all-you-can-eat ontbijtbuffet, mijn favoriet :

roerei (3-4 eieren) met gebakken krielaardappelen
2 moten kabeljauwfilet
1 à 2 magere kippeworsten
1 liter perziksmaak drinkyoghurt

tijdens de week meestal vloeibaar ontbijt :

200gr havermout
1 banaan
2 scoops proteinepoeder
50gr pindakaas
500ml melk
allemaal in de blender

sowieso al flink boven de 1000kcal dacht ik

in het weekend altijd een all-you-can-eat ontbijtbuffet, mijn favoriet :

roerei (3-4 eieren) met gebakken krielaardappelen
2 moten kabeljauwfilet
1 à 2 magere kippeworsten
1 liter perziksmaak drinkyoghurt

Dat is het betere werk!

oke, bedankt voor de link iig, maar let wel:
en aangezien jij whey neemt..

Het is niet bewezen dat zo'n GH piek ook leidt tot meer spiermassa ofzo. En mocht je het toch doen voor een Gh piek kun je beter bijvoorbeeld L-Arginine nemen.

Ik eet nu:

100gr havermout
400ml magere melk
25gr whey
25gr caseine

Snelle eiwitten en snelle koolhydraten( eieren + Oats)
Miss wat BCAA, multivit, en omega3 vetzuren erbij?

whey is toch eiwitten of vergis ik me nou ?
Whey is inderdaad eiwitten, maar geen aminozuren, zoals gebruikt in de proef die jij stuurde. Met eiwitten zal de piek, volgens dat artikel, een stuk minder zijn.

Het is niet bewezen dat zo'n GH piek ook leidt tot meer spiermassa ofzo. En mocht je het toch doen voor een Gh piek kun je beter bijvoorbeeld L-Arginine nemen.
Heb je daar een artikel van? al geloof ik het zo.. Weet ook niet of in bijvoorbeeld de pubertijd, of na gebruik van AAS, je groeihormoon stijgt..

Whey is inderdaad eiwitten, maar geen aminozuren, zoals gebruikt in de proef die jij stuurde. Met eiwitten zal de piek, volgens dat artikel, een stuk minder zijn.

Heb je daar een artikel van? al geloof ik het zo.. Weet ook niet of in bijvoorbeeld de pubertijd, of na gebruik van AAS, je groeihormoon stijgt..

eiwitten wordt omgezet in aminozuren

eiwitten wordt omgezet in aminozuren
ja maar dat duurt even en gaat minder snel (gaat stuk geleidelijker) dan in een keer een portie losse aminozuren.. Ik zeg voor de rest ook alleen maar wat in het artikel staat dat jij stuurde he.. Als je het ene er uit gelooft lijkt me dat je het andere ook gelooft?

Is 'dbol breakfast of the champions' al voorbij gekomen? :o

Snelle eiwitten en snelle koolhydraten( eieren + Oats)
Miss wat BCAA, multivit, en omega3 vetzuren erbij?
Sinds wanneer zijn eieren snelle eiwitten?
En heb je een reden om vet bij je ontbijt te gooien?

---------- Toegevoegd om 08:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:06 ----------

Ik eet ook een ei en noten bij mijn ontbijt. Alsof het voor de amateursporter een zak uitmaakt of je nu havermout+melk of havermout+melk+amandelen eet :).
Ging het om een "ultiem ontbijt" of 'wat eet jij als ontbijt'?
:P

blik tonijn mengen met 2 hele eieren, verkruimel er 4 sneetjes volkoren brood doorheen! pan aanzetten, olijfolie verwarmen, de hele ei/tonijn/brood mengsel plat drukken in soort van hamburger vormen en in de pan gooien! heerlijk

Ontbijt:
Multigranen (soort Brinta maar dan beter) met ongezoete soja drink Whey.
1 tot 2 stukken fruit (sinaasappel/mandarijn/banaan/kiwi).

blik tonijn mengen met 2 hele eieren, verkruimel er 4 sneetjes volkoren brood doorheen! pan aanzetten, olijfolie verwarmen, de hele ei/tonijn/brood mengsel plat drukken in soort van hamburger vormen en in de pan gooien! heerlijk

Eeen wentelteefje voor BB-ers :D Ga ik in de bulk eens proberen!

Terug
Naar boven