AndroidHealthClinic

Wat is het ultieme ontbijt?

Eggs and oatmeal!

Gekookte eieren en havermout met weinig water (magnetron). Dan wordt het een dikke en machtige substantie. Er een shake van maken vindt ik echt zonde, dat vult helemaal niet.

Ik snap dat echt niet... Voor 60g brinta heb ik minstens 400ml melk nodig anders is het NIET TE VRETEN. En mensen hier maken een ''shake'' met 200ml melk, een berg brinta en 2 scheppen whey en een banaan. Hoe krijg je het weg? Dat is dan weer het voordeel van havermout. Het zuigt geen melk op zoals brinta en je kan er dus meer van weg krijgen zonder er zo snel vol van te raken. Helaas lust is echt geen havermout! Die vieze brokken die ergens onderin mijn schaaltje liggen, bleh. Iemand tips om havermout lekkerder te maken?
Ik doe bij mijn havermout dubbel zoveel melk bij en laat het dan 5minuten koken. Als het beetje afgekoeld is heb je lekker papje :p

Pleur zelf melk brinta en whey door elkaar. Lekker handig/snel/meeneembaar. Whey zit wel een smaakje aan, met melk istie gewoon lekker, met water en brinta gewoon neutraal. Heb whey perfection.

Hoe krijg jij nou 80gr brinta opgelost in 300ml melk? Voor een scoop whey en 50gr brinta heb ik toch echt 700-800ml minimaal nodig. Shakeskillz? :sad:

brinta lost niet op:o

-500ml half volle melk
-85 gram brinta
-20 gram whey
-banaan

kcal ekv
734 46 109 9

opmerkingen zijn altijd welkom.

Mijn ontbijt:
40 gram brinta
20 gram whey delicious cappuchino
250 ml soja melk
banaan

Heul lekker :P

Brinta (incl melk) en 50 cl water, en me dagelijkse pillen.

Mijn ontbijt:

Brinta met magere melk, hoeveelheden weet ik niet precies. Goed bord vol iig.
Tijdens het eten neem ik omega 3, L-arginine, multivit en aminozuren in pil/cap/brokvorm.

Ik ben van mening dat dit een topontbijt is. Of dit het beste is, weet ik niet.

pizza!

Ben ik nog niet verder:(

Kan niet geen bron vertrouwen die zichzelf Dwarf Warrior noemt. Speelt vast teveel World of Warcraft:p

Wat is er mis met World of Warcraft? Speel ik ook !! :D
(niet zo heel fanatiek meer, maar nog steeds wel dagelijks wat voor en na het sporten)

Wat is er mis met World of Warcraft? Speel ik ook !! :D
(niet zo heel fanatiek meer, maar nog steeds wel dagelijks wat voor en na het sporten)

Is niks mis mee hoor, just trolling. Heb zelf sinds me 11 gespeeld. nu geen tijd meer voor raids door me keizware levensstijl!:rolleyes:

blik tonijn mengen met 2 hele eieren, verkruimel er 4 sneetjes volkoren brood doorheen! pan aanzetten, olijfolie verwarmen, de hele ei/tonijn/brood mengsel plat drukken in soort van hamburger vormen en in de pan gooien! heerlijk

Klinkt goed, ga ik morgen maar eens proberen

:roflol:

Das k*t he, ik zit ook te puzzelen om BB, school, vriendin etc. te combineren met WoW en andere shit. Probleem is dat je voor fatsoenlijke PvE-Guilds je 3x in de week minimaal moet raiden, ben je je hele avond kwijt :(

Gewoon leechen, 2 maanden offline gaan. dan ff meegaan met een raid en alle shit binnenhalen:p
Maar het kost tijd. Was in wotlk 35e beste gear van realm. en na een maand in cata 28e! Goeie ouwe tijd.

Ach ja, die goede oude tijd...
Raid ook niet meer. Was het ook zat om 3-4 x per week te raiden.
Dat de laatste 12 maanden WotLK niets meer geraid kon worden dan Icecrown hielp ook wel mee dat het me neus uit kwam.

Op zich wel lekker veel tijd over nu.
Daardoor kan ik nu 4-5x per week trainen, in plaats van 3-4x per week.

Maar iets zegt mij dat dit topic hier niet over ging :D

Ja dat leechen mag wat mij betreft wel beginnen, paar progressiekills getanked, toen ging internet k*tdoen. Vrijdag krijgen we nieuwe provider. Heb nog helemaal geen raiddrops, jammer want ik was de eerste weken de best gegearde dude van mn guild en 12de van mn realm :P Naja, ff lekker dkp uitgeven, als iedereen al shit heeft kost het mij weer minder :)

IMBA, check je profiel ff :P

2 scheppen whey delicious
100gr brinta
halve liter melk

yummie :p

Weight gainer met melk,Brinta met melk, multi en omega 3, en natuurlijk zwarte koffie:)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven