XXL Nutrition

Wat is je zwakste spiergroep?

Peiling Peiling Wat is je zwakste spiergroep?

• Totaal stemmers
    137
borst en kuiten lopen het meest achter.
kracht loopt alleen niet zo achter in borst

miss til je het gewicht het meest met armen en schouder, bij borstoefeningen altijd borst vooruit.
Wanneer je je borst intrekt dan kun je meer gewicht aan maar prikkel je meer je schouders...

Zie dat een bij aantal mensen schouders achterloopt. Dat is zwaar k*t schouders maken het helemaal af.

Kuiten is mijn zwakste spiergroep echt bizar train die dingen zo hard en zwaar maar ze groeien niet :o

Kuiten..
Bovenkant borst is ook nog steeds flinterdun :mad:

Ik heb jouw probleem mc. c, daarom ging ik ze ipv 1x, 2x p/w trainen en dat liep fout af :(
Die peesontsteking in mijn schouder is nog aan het nasmeulen....

borst, begint nu wel bij te trekken maar steekt nog steeds schril af tegen m'n schouders....

Benen lopen toch wel achter op UB, daar ligt mijn 1ste prioriteit. Er werd mij gezegd rug ook maar dat vind ik imo erg goed meevallen, qua kracht is rug zeker goed mee , massa is weer een andere zaak.

Benen en kuiten zijn de zwakste schakels, de rest groeit als kool.

biceps
Interesseert me eigenlijk niks... Zolang ik goed kan bankdrukken deadliften en squatten maak ik me over mijn bicepjes geen zorgen :P

1. Quadriceps + Hamstrings (Gluteus niet, en kuiten vallen opzich ook wel mee)
2. Bicep
3. Borst
4. Trapezius

Waarom worden 'benen' niet onderverdeeld? Er staat toch ook niet 'armen'. :scratch:

Zie dat een bij aantal mensen schouders achterloopt. Dat is zwaar k*t schouders maken het helemaal af.

Kuiten is mijn zwakste spiergroep echt bizar train die dingen zo hard en zwaar maar ze groeien niet :o

Zittend je kuiten trainen kan ook heel erg helpen, je trained dan weer andere spieren in je kuit.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb jouw probleem mc. c, daarom ging ik ze ipv 1x, 2x p/w trainen en dat liep fout af :(
Die peesontsteking in mijn schouder is nog aan het nasmeulen....
Hmmm Jerney, hoop niet dat ik hetzelfde ga krijgen. Ik ga goed luisteren naar de schouders.

Zittend je kuiten trainen kan ook heel erg helpen, je trained dan weer andere spieren in je kuit.
Idd, doe ze nu ook zittend, soleus.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Helaas hebben we geen machine die deze mogelijkheid bied, dus het is improviseren en een barbell op je knieën leggen.

Hmmm Jerney, hoop niet dat ik hetzelfde ga krijgen. Ik ga goed luisteren naar de schouders.

Idd, doe ze nu ook zittend, soleus.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Helaas hebben we geen machine die deze mogelijkheid bied, dus het is improviseren en een barbell op je knieën leggen.

Of 2 dumbbells, werkt ook ideaal.

Kuiten, maar die staan er niet bij.

Verder loopt alles wel redelijk gelijk, maar daar kun je ook niet voor kiezen:p

Borst zou wel wat groter mogen, maakt het toch helemaal af.

Kuiten.. serieus dude waarom heb je kuiten niet in de poll erbij gezet, ik wed dat dat de meest voorkomende achterlopende spiergroep is.

• Topic Starter Topic Starter
Kuiten vallen onder de benen, je kunt het in een post toch nader benoemen.

Terug
Naar boven