Fitness Seller

Wat is je zwakste spiergroep?

Peiling Peiling Wat is je zwakste spiergroep?

• Totaal stemmers
    137
alles wilt meewerken behalve mijn borst

Ik ben redelijk Alround, al zou iets meer massa op mijn benen/kuiten niet misstaan. Maar dat is te wijten door het blessureleed.

Ik heb voor buik gekozen omdat deze in verhouding tot de rest van me lichaam te dik is.:fuu:
Of me buik echt achterloopt weet ik niet, daar kom ik pas achter als me vetlaag weg is. :roflol:

Biceps...maar ben eraan aan het werken:clap:

Hmmm Jerney, hoop niet dat ik hetzelfde ga krijgen. Ik ga goed luisteren naar de schouders.

Idd, doe ze nu ook zittend, soleus.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Helaas hebben we geen machine die deze mogelijkheid bied, dus het is improviseren en een barbell op je knieën leggen.

Maar van de gastrocnemius krijg je juist zo'n mooie vorm in je kuit. Bij mij groeit dat deel niet maar de soleus wel redelijk maar 't ziet er niet mooi uit :(

Borst. Altijd al geweest. En misschien ook buik, maar die tel ik niet mee.

Maar van de gastrocnemius krijg je juist zo'n mooie vorm in je kuit. Bij mij groeit dat deel niet maar de soleus wel redelijk maar 't ziet er niet mooi uit :(
Hoe train je de gastrocnemius dan?

Sommige mensen vergeten wel eens de benen helemaal uit te strekken, die houden net de spanning van de knie af. Zoals je ziet zit de gastrcnemius aangehecht aan het bot van het bovenbeen, dus kan hij pas optimaal zn werk doen als het been volledig gestrekt is.

1) Borst mist volume met name aan de bovenkant
2) Buik, te veel vet en slechte separatie
3) Kuiten..need I say more:mad:

Hoe train je de gastrocnemius dan?

Sommige mensen vergeten wel eens de benen helemaal uit te strekken, die houden net de spanning van de knie af. Zoals je ziet zit de gastrcnemius aangehecht aan het bot van het bovenbeen, dus kan hij pas optimaal zn werk doen als het been volledig gestrekt is.

Gastrocnemius train ik met donkey raises/calf raises in hacksquat (liever leg press maar daar kan het niet op bij ons) gewoon met gestrekte benen idd train je die.

• Topic Starter Topic Starter
Best wel shocking om te zien dat zoveel mensen problemen hebben met de borst.
Schouders is ook nog best hoog zie ik.

Aangezien ik alle spieren van de benen onder een noemer heb geplaatst valt het aantal me reuze mee. Dbb is echt een squat en deadlift forum.

Kan je ook een slecht uitziende spiergroep hebben die toch behoorlijk sterk is.
Mijn kuiten zijn niet slap maar lijken maar niet te groeien :(

• Topic Starter Topic Starter
Tuurlijk, heb het hier in het midden gelaten. De een traint op kracht en de ander op massa. Jij bepaald wat je zwak vindt, dus weinig massa mag je als zwak zien.

onderrug, benen, schouders en nek.

Terug
Naar boven