- Waardering
- 1.387
Dat natuurlijk ook ja, al weet ik niet of @Bullshark rookt
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat natuurlijk ook ja, al weet ik niet of @Bullshark rookt
hij is wel al op leeftijd ook, denk dat dat ook wel meespeelt hahaDat natuurlijk ook ja, al weet ik niet of @Bullshark rookt
Het gewicht waarmee je traint doet natuurlijk ook veel mbt de rust die je vervolgens nodig hebt.1 minuut rust tussen de sets, dat gaat hem niet worden voor mij.
Zwaarste compounds oa squats, leg press, veel presses zit ik op 3/4 soms 5min
Ik denk dat het hem meer zit in de intensiviteit die iemand hanteert. Iemand die 50kg bankdruk of 150kg zit denk ik geen noemenswaardig veel verschil tussen rust mits beide personen wel de grens opzoeken.Het gewicht waarmee je traint doet natuurlijk ook veel mbt de rust die je vervolgens nodig hebt.
Nee, als beginner heb je geen besef van intensiviteit en dan train je “3x12”Zeker zo, denk maar eens terug toen je net begon en niks kon tillen, 3x in en uit ademen en je kon volgende setje al doen meer gewicht is veel meer belastend
Ik loop je er vierkant uit dikkie

Ja nee dat is lastig. 😂
Enige wat hij voor zich ziet is dit.
PrimaEnige wat hij voor zich ziet is dit.
(even slowmotion)
![]()
Je zult vast wel weten wat je hebt ervaren. Persoonlijk heb ik het anders ervaren.Kan het mis hebben, maar aan mijn eigen progressie qua gewichten merk ik niet dat zwaarder meer rust eist.
Mijn gebruik is louter medicinaal.
Ik zou het fijn vinden als je voorbeelden of meme's post, dat je dan voorbeelden kiest uit onze eigen mooie cultuur.
Mensen die mij sturen hebben er ook al last van.
GenoteerdIk zou het fijn vinden als je voorbeelden of meme's post, dat je dan voorbeelden kiest uit onze eigen mooie cultuur.
Wij hebben toch niks met rap en gangs en drugs. Drugs kan dan nog wel.
Maar de rest is nieuwe wereld, kits, geïmporteerde kunst. En rages, zijn ze goed in. Wij hebben hunebedden, Engelsen hebben Stone Henge Duitsland, het Neanderthaler thal. België heeft het veldrijden.
Zeker bij zo'n snelle progressie zou ik denken dat je vooral veel efficiënter bent geworden op de bench, dat je er als skill beter in bent geworden. Bij de 115 zou je dan veel meer tegen je echte limiet en spierfalen aan zijn gelopen. Vandaar dat het toen ook in het algemeen zwaarder werd.Je zult vast wel weten wat je hebt ervaren. Persoonlijk heb ik het anders ervaren.
Toen ik van 80kg naar 115kg bench ging werd mijn uithoudingsvermogen een stuk sneller ontoereikend.
Mogelijk speelt het mee dat ik dat in zes weken deed.
Beide gingen wel tot falen.
Ik heb geen LinkerventrikelhypertrofieKan een verdikte linker hartkamer er niet voor zorgen dat (zuurstofrijk) bloed minder goed rond wordt gepompt, en herstel langer duurt?