AndroidHealthClinic

Hoe noem je dit?

1 minuut rust tussen de sets, dat gaat hem niet worden voor mij.
Zwaarste compounds oa squats, leg press, veel presses zit ik op 3/4 soms 5min
Overige compounds 3/4min
Uni isolatie kant/kant 1min/30sec en na beide kanten 2min tot volgende set.

Ik time rust ook niet, houd stiekem wel de tijd in de gaten dat het niet 15min word, maar ik wacht tot gewoon tot het solid voelt voor de volgende set. Ik zou persoonlijk ook nooit rust tussen de sets timen en meer op gevoel doen, maar ik time wel start/eind tijd vd workout ex warm up zodat ik een indicatie heb voor dezelfde workouts daarna. Probeer altijd heel eind dezelfde tijd aan te houden en indien machine bezet is etc dan haal ik die “wacht” tijd ervan af.

• Topic Starter Topic Starter
Ik rust ook tot hartslag is genormaliseerd hoor duurt nu meestal maar minuutje bij eerste set, 2de set vaak al iets langer idd als hoger doseer duurt het ook langer maar gebruik vaso dilaterende middelen voor sporten aan wat helpt bloeddruk laag te houden
7mg tadafil, 2g natriumnitraat en 10g L-citruline

1 minuut rust tussen de sets, dat gaat hem niet worden voor mij.
Zwaarste compounds oa squats, leg press, veel presses zit ik op 3/4 soms 5min
Het gewicht waarmee je traint doet natuurlijk ook veel mbt de rust die je vervolgens nodig hebt.

Het gewicht waarmee je traint doet natuurlijk ook veel mbt de rust die je vervolgens nodig hebt.
Ik denk dat het hem meer zit in de intensiviteit die iemand hanteert. Iemand die 50kg bankdruk of 150kg zit denk ik geen noemenswaardig veel verschil tussen rust mits beide personen wel de grens opzoeken.

Kan het mis hebben, maar aan mijn eigen progressie qua gewichten merk ik niet dat zwaarder meer rust eist.

• Topic Starter Topic Starter
Zeker zo, denk maar eens terug toen je net begon en niks kon tillen, 3x in en uit ademen en je kon volgende setje al doen meer gewicht is veel meer belastend

Enige wat hij voor zich ziet is dit.
(even slowmotion)
sexy pig GIF

Kan het mis hebben, maar aan mijn eigen progressie qua gewichten merk ik niet dat zwaarder meer rust eist.
Je zult vast wel weten wat je hebt ervaren. Persoonlijk heb ik het anders ervaren.
Toen ik van 80kg naar 115kg bench ging werd mijn uithoudingsvermogen een stuk sneller ontoereikend.
Mogelijk speelt het mee dat ik dat in zes weken deed.
Beide gingen wel tot falen.

Ik zou het fijn vinden als je voorbeelden of meme's post, dat je dan voorbeelden kiest uit onze eigen mooie cultuur.
Wij hebben toch niks met rap en gangs en drugs. Drugs kan dan nog wel.
Maar de rest is nieuwe wereld, kits, geïmporteerde kunst. En rages, zijn ze goed in. Wij hebben hunebedden, Engelsen hebben Stone Henge Duitsland, het Neanderthaler thal. België heeft het veldrijden.

Mensen die mij sturen hebben er ook al last van.

Afbeelding van WhatsApp op 2024-08-28 om 12.25.24_e542fe57 (1).jpg

Ik zou het fijn vinden als je voorbeelden of meme's post, dat je dan voorbeelden kiest uit onze eigen mooie cultuur.
Wij hebben toch niks met rap en gangs en drugs. Drugs kan dan nog wel.
Maar de rest is nieuwe wereld, kits, geïmporteerde kunst. En rages, zijn ze goed in. Wij hebben hunebedden, Engelsen hebben Stone Henge Duitsland, het Neanderthaler thal. België heeft het veldrijden.
Genoteerd

Je zult vast wel weten wat je hebt ervaren. Persoonlijk heb ik het anders ervaren.
Toen ik van 80kg naar 115kg bench ging werd mijn uithoudingsvermogen een stuk sneller ontoereikend.
Mogelijk speelt het mee dat ik dat in zes weken deed.
Beide gingen wel tot falen.
Zeker bij zo'n snelle progressie zou ik denken dat je vooral veel efficiënter bent geworden op de bench, dat je er als skill beter in bent geworden. Bij de 115 zou je dan veel meer tegen je echte limiet en spierfalen aan zijn gelopen. Vandaar dat het toen ook in het algemeen zwaarder werd.

Terug
Naar boven