- Waardering
- 22
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ketamine.
De roes ervaar ik als buitengewoon prettig, hoewel een sleutelpuntje teveel al gauw een sterk opleverd. Het gevoel van er niet bewust bij zijn, maar toch de controle houden vind ik fijn. Het werkt net als GHB niet catabool, behalve dat je wel lege darmen moet hebben.
keta is idd een aanrader, lekker spacen, alsof de buitenwereld amper nog bestaat.
keta is idd een aanrader, lekker spacen, alsof de buitenwereld amper nog bestaat.
Avondje zuipen, heel af en toe wat ghb of ketamine erbij..maar dan verkeer ik meestal al in bedenkelijke staat..

http://www.drugsinfoteam.nl/images/ketaminepoes.jpg
kat onder invloed van ketamine voor een operatie...lekker spul![]()

Heroine, absoluut. Het lekkere lome gevoel dat in werking treed zodra je de naald uit je arm haalt is een extase die met niks anders te vergelijken is. Lekker aan de bar hangen met je mond open en je ogen op half zeven, heerlijk. Al is een lekker basepijpje op zijn tijd natuurlijk niet te versmaden, vooral in combinatie met een stevig aantal spierverslappers!