XXL Nutrition

Wat is jouw favoriete anabool?

trenbolone :D

Epitiostanol. :)

1:test
2:winstrol
3:tren
4:hgh
5:slin

Voor mij trenbolone en winny.

Nee, het is geen Halotestin. Het is enkel verkrijgbaar in Japan wil je een injecteerbare vorm ervan verkrijgen.
Producten als IBE Epistane en Havoc zijn erop gebaseerd. Die hebben iets aan het molecuul gewijzigd om het oraal beschikbaar te krijgen.

Lees hier

Het staat bekend om zijn SERM effect vergelijkbaar met tamoxifen en tevens is het een sterk anabool en heel laag androgeen. Ik heb verschillende kilogrammen opgebouwd met dit middel, de PCT stelde letterlijk niets voor en er word zelfs gesuggereerd dat het zonder PCT afgerond kan worden. :)

Dit is zeker geen prohormoon, dit is waar veel bodybuilding webwinkels het onder geplaatst hebben. Ik meen dat het nog verkrijgbaar is op de volgende UK website.

CHUCK

Oh ja halo is iets heel anders lol.
Maar als je het vergelijkt met bijv primo, bouw je daar niet veel meer massa mee op?

Tren

• Topic Starter Topic Starter
Mijn favoriet is toch wel trenbolone, waarom? Omdat je hiermee tegelijk vet verbrand en massa bouwt.
Hoe kan winstrol trouwens je favoriet zijn? Naar mijn mening is dit de allerslechste en het meest overrated, je bouwt er totaal geen massa mee, je verbrand er geen vet mee en het is super slecht voor je gewrichten.
Als je het gebruikt om droger te worden kan je veeeeeel beter voor masteron gaan.

Nou het is mijn favoriet omdat ik niet echt nog meer massa wil , ik ben bezig met het perfectioneren van de definitie en daar is winny erg goed voor plus de pomp die ik er van krijg heerlijk van masteron krijg ik puistjes vandaar. En @ mack indd wat jij favoriete anabool is niet de beste want dat kan niemand zeggen aangezien iedereen anders reageerd op juice

Laatst bewerkt:
Oh ja halo is iets heel anders lol.
Maar als je het vergelijkt met bijv primo, bouw je daar niet veel meer massa mee op?

Ik verkrijg met Epitiostanol zo een 5 kilogram VVM per maand, gezien de bijwerkingen zo minimaal zijn en de anabole activiteit zo groot in combinatie met het SERM effect is dit mijn favoriete anabool. :)

• Topic Starter Topic Starter
Is epi niet een designer anabool? Als dat het geval is tel ik dat niet mee

Haha grapjas ben je ook
No way dat je met die shit 5kg vvm per maand pak

Blijkbaar onderschat jij het medicijn. Bij de logs die je leest zie je dat het vrij gebruikelijk is om 10-15 lbs aan te komen. Ik heb het zelf mogen ondervinden, ik verkreeg 5 kg VVM in één maand tijd. Ik heb geen reden om hierover te liegen.

5kg oke
Maar geloof niets van 5kg vvm

1. tren
2. test

Jij denkt dat wanneer je kuurt(bulk) je altijd alleen vvm gained ofzo

Terug
Naar boven