Fitness Seller

Wat is jouw favoriete anabool?

Nnp en test p denk ik

Mijn recente ervaring met Tren-E hebben me overhaald dit goedje hierzo neer te pennen. Wat een lekker spul zeg!

Favo Oral: Epistane
Favo Inject: Test

• Topic Starter Topic Starter
En van welk hulp middel hebben jullie de meeste bijwerkingen en welke bijwerkingen zijn dit ?

Heb nog geen favoriete AAS gevonden, moet er nog meer testen hiervoor :p

Trouwens, ik zie hier Deca + tren voorbij komen, beiden 19NOR. Dus gyno-guaranteed of valt dat allemaal wel mee?

Trouwens, ik zie hier Deca + tren voorbij komen, beiden 19NOR. Dus gyno-guaranteed of valt dat allemaal wel mee?

Ik heb geen last van gyno bij bovengenoemde producten..

Meeste bijwerkingen toch wel tren..

ben zelf niet zo gyno gevoelig, ook niet op hoge BF % :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik zelf heb de meeste bijwerkingen op tren ik word daar zwaar psycho van .. Verder hoge dosis primo zorgt bij mij voor wat puistjes die weg gaan met wat Roa .. Wel vreemd want van tren krijg ik geen puistjes

Tren-e en Anavar.
Low test als basis.

Ga ik volgende keer eens doen, heb nu de winny al thuis liggen haha.

Jij ook al Epi? Waarom liever Epi ipv bijvoorbeeld Winny?

+ Enorme kracht toename
+ Nagenoeg geen sides (ik droom wel extreem veel op Epi, nog meer dan op tren zelfs)
+ Solide gains, makkelijk te behouden

Brotip: als je Epi wilt proberen een keer, ga dan voor de real deal van het merk IBE. En ga niet voor de Havoc versie of een andere kloon.

Test met mast of provi
Fijne combi

zijn er ook mensen die gewoon winstrol only als favorieten aas hebben en waarom?

Terug
Naar boven