AndroidHealthClinic

Wat is jouw laatste soldenaankoop?

Bij mij een hemdje, en dan nog wel een mooi hemdje!
Van 90 euro naar 45 euro
k'tsjing :D
best een toevalstreffer want de meeste dingen waren maar voor 30% afgeprijsd, wat ook nog wel netjes is maar ik heb toch wel lekker 50%
Wat voelt dat goed!
Jammer dat die tommy hilfiger truitjes niet afgeprijsd stonden want nu heb ik nog altijd geen trui om erover te doen en die dingen kosten 90 euro :o
Het is trouwens 2 jaar geleden dat ik nog eens naar de solden geweest was en minstens 10 jaar geleden dat ik (mijn mama) nog iets in de solden heb gekocht dus ik ben wel blij met mijn koopje.
Wat is jullie laatste soldenkoopje?

als je truitjes van tommy hilfiger aankunt moet je meer eten

en wat is solden? 1 of ander belgisch warenhuis?

Een zwart shirtje met V-hals van JC Rags. -50%
Een shirtje van G-star :yarly: -30%
Een zwart vestje van Jack & Jones -50%
En een paar Nike Air Force 1 white -20eutjes.

verkapt ik-heb-geld-teveel-dus-draag-hilfiger-kleding

ik koop nooit kleren, laat ze door mijn moeder meenemen.
al moet ik wel eens nieuwe broeken gaan kopen. heb nog maar 3 die goed zitten.de rest is allemaal te strak atm met mijn kont die met de dag groeit

Koopjesperiode :roflol:, heb eig bijna nog nooit iets gekocht in de solden, zorgt altijd voor zoveel stress, koop daarom liever in het begin als de nieuwe collectie er is, ook al is het dan wel vaak enorm duur.

Laatste was denk ik all-star schoenen om beter te kunnen deadliften, maar had miskeken, dacht dat het nog 20€ was, maar was nog 70€, wss maar 30% korting ofzo voor die afgrijselijke schoenen.

****, u got me there.. Ik las te snel ik dacht dat je een hilfiger truitje had gekocht :roflol:

Kmoet binnenkort ff witte court traditions halen, die met de veters.

Iemand enig idee hoeveel die tegenwoordig kosten?

2 knaak 50

Jezus wat een geld voor een hemdje. Ligt er bladgoud op oid?

• Topic Starter Topic Starter
Lol, voor de originele prijs heb ik bijna 5 hemden, voor de soldenprijs nog steeds 2. Maar merken boeien me niet, ik kijk puur naar de kwaliteit.

Het zit hier dus eigenlijk gewoon vol superdude's met veel te dure kleding :roflol:
Bling bling baby

• Topic Starter Topic Starter
Lol, ik heb daar 2 hemden voor (niet in solden). Maar merken boeien me niet, ik kijk puur naar de kwaliteit.

Ik kijk ook niet echt naar het merk maar het moet wel goed zitten.
En al gauw komen dezelfde merken dan wel terug. Zo heb ik 2 broeken van Diesel, zelfde model maar ander kleurtje, gewoon omdat ze redelijk goed zitten en van goede kwaliteit zijn.
De goedkope hemden die je vind bij de h&m, c&a van maar 30 euro (of mss is het zelfs minder) die zitten langs geen meter omdat ze niet getailleerd zijn. En als ik (als ecto) dan zo een hemd draag lijkt het alsof ik zwanger ben dus ik moet zowiezo getailleerde hemden hebben.
Ik zou trouwens niet weten waar je in de stad hemden aan 22,5 euro kan kopen als ze getailleerd moeten zijn. De goekoopste vind je dan nog bij esprit voor 35-40 euro en zijn redelijk goed van kwaliteit.
Het hemd dat ik gekocht heb is trouwens van matinique en een half jaar geleden kende ik dat merk nog niet eens. (zie oud topic van mij :D)
Echt heel goede kwaliteit, stevige kraag die niet te lang of te kort is, goede pasvorm, geen logo te bespeuren langs de buitenkant. Goede afwerking, geen rare achterkant zoals die ralph lauren hemden en de stof voelt enorm goed aan!
Als je in Gent woont moet je anders morgen maar naar de inno gaan. Het is de afdeling matinique en de small en medium zijn uitverkocht. (ik heb de small :')) er hangt zeker nog een large en xl (waren nog 3 stuks nadat de mijne weg was). 50 % korting!!! Het enige nadeel is dat de stof niet zo goed meerekt. Maar dat hoeft geen probleem te zijn voor iemand zoals jij. Als iemand je vraagt om je spieren op te spannen heb je meteen een excuus om je hemd uit te doen en doe je meteen een most muscular :D

Terug
Naar boven