MuscleMeat

Wat is jouw laatste soldenaankoop?

Lol, voor de originele prijs heb ik bijna 5 hemden, voor de soldenprijs nog steeds 2. Maar merken boeien me niet, ik kijk puur naar de kwaliteit.

En hoe bepaal je de kwaliteit van een hemd. Het is een -goddamn- hemd.. één pot nat voor mij qua kwaliteit.

---------- Toegevoegd om 19:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:22 ----------

ja en later bleek dat ik soldenartikels niet meer kon terugdragen dus nu zit ik er mee :o

Ooit moest de payback er zijn :D

En hoe bepaal je de kwaliteit van een hemd. Het is een -goddamn- hemd.. één pot nat voor mij qua kwaliteit.
Je kijkt naar het etiket, welk materiaal? Je kijkt naar de dikte van het stof en hoe fijn het is. Of de afwerking goed is en of er geen fouten in zitten. Je koopt 1 zo'n hemd en test de kwaliteit uit voor een hele tijd...

Mensen denken altijd dat duurder beter is, maar dat is niet altijd het geval!

Schoenen van 350 euro ipv 700 euro
Een 3x een overhemd 110 euro per stuk ipv 220
Overhemd/hoodie 172 ipv 200

Wist je dat rijke mensen altijd proberen de beste deals te vinden? En ja dat is inclusief de solden afwachten.

Het zijn de paupers, die nooit wat bereiken en altijd arm blijven, die kopen als het artikel op zijn duurst staat.

er hing een rekje overjaars spul in vreemde maten, verder was alles nieuwe colectie wat een comersie.

Ik koop echt bijna nooit meer kleding aan de 'normale' prijs. Wacht wel tot het voor de helft te krijgen is.
Zit hier in de buurt een outlet, daar koop je diesel broeken nog voor 80 euri. Laatst broek van 7 gekocht voor 100 euro, zijn normaal 240.
Verder een PME trui gekocht voor 60 euro die ik 's middags in een andere winkel nog heb terug gelegd omdat ik 100 euro teveel vond en de kortingsprijs wel ging afwachten ;-)

dünner rol voor 2,50

---------- Toegevoegd om 05:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:13 ----------

nee hoor... heb ik niet gekocht :D heb zelf hamburgers staanbakken! mijn laatste soldendinges hoe jij het noemt was een biertje van 3 euro.. teringhufters! aan tequila was 5 euro :( afzetterij.. maaaaaar..... ik ben wel aangeschoten!

Ts, een hemd in de zin van een (t-)shirt of een overhemd? Neem niet aan dat je doelt op een hemd van ondergoed.. :o

2superdude tsjirts van ea7 :D

weet ik niet meer, ben in 2009 niet eens in een solden geweest denk.

BIj bb.com 193euro :) deze week komt het dan eindelijk. Kleding maakt me niet zoveel uit ik ben dit jaar door al mijn kleding gejast niks past me meer :( en om het nou een maat te groot te nemen is ook niet wat

Ik richt me eigenlijk nooit op de uitverkoop. De blousjes die ik meestal koop zijn vaak toch niet duurder dan 30/40 Euro, bij Esprit.

Al is het bij de aankoop van een broek wel nice als ie is afgeprijsd. :o

De uitverkoop in Nederland komt er op neer dat je met korting de kleren kan kopen die iedereen het hele jaar heeft laten liggen omdat ze graflelijk zijn.. :o

Het was geen "solden" maar ben net met 10 kilo bagage extra teruggekomen uit NYC omdat alles daar goedkoper is (+ gunstige $) :)

• Topic Starter Topic Starter
jullie vergeten het vliegticket en hotel!
Maar daar is het idd wel veel goedkoper

Terug
Naar boven