eq_909
Huge Freak
- Waardering
- 1
The Locust zei:Alles werkt, voor een tijdje.
Ik heb de methode van één set compleet all-out geprobeerd, en ook de volume-methode zonder tot faillure te gaan. Op beide systemen goede gains gemaakt.
Zolang je weet waarmee je bezig bent en je ziel erin legt. Ik ben van mening dat, zolang je de juiste, productieve oefeningen doet (compounds zoals squats, deadlifts etc), de factoren 'vastberadenheid', 'verlangen', 'wil om hard te werken', etcetera, kortom de 'Iron Attitude', meer doorwegen dan het precieze set en repschema dat op je papiertje staat.
Steve Justa zei:There is no secret routine, there is no magical number of reps and sets. What there is, is confidence, belief, hard work on a consistant basis, and a desire to succeed.

Uiteindelijk gaat het erom om een voor jou gepaste mix te vinden van drie variabelen : intensiteit, volume, en frequentie. Veel verschillende combinaties van die factoren kunnen tot kracht/massa toename leiden, zo ook is HIT een mogelijke combinatie.
Helemaal mee eens. Probleem met HIT is dat als je niet hard genoeg traint, je niet (hard genoeg) gaint.

. Ik ga ook geen 6 reps meer doen bij dit type training. Ik ga voor de 10-12 die Jones aanbeveelt. Daarnaast weet ik welke oefeningen ik voldoende stabiel kan uitvoeren.