- Waardering
- 119
- Lengte
- 1m99
- Massa
- 122kg
3XL zei:Ik denk dat je bij Manfred meer naar de kant van Synthol meot denken als naar z'n trainingsmethoden
![]()
![]()
Allemachtig wat een deceptie.
Ik had al in jaren geen beelden van Manfred meer gezien, maar nu ik ze weer bekijk!! Die armen pasten ook niet echt bij de rest.....Hij blijft ondanks alles wel de meest explosieve strong man naar mijn idee. Ik heb een keer een world strongest man competitie gezien waarbij even liet zien hoe je de farmer walk doet: Iedereen waggelde over het parcours met twee gasflessen van 90 kg per stuk. Maar Manfred liep stevig door om na het keerpunt (halverwege) naar de finish te 'sprinten' en vervolgens bij de finish die gasflessen met een behoorlijke zwaai weg te fl*kkeren

Of stones of strength (grote ronde keien die steeds zwarder worden en op vaten gezet moeten worden). Hij ging bijna rennen met die dingen tegen zijn buik. Volgens mij had hij ze alle 5 tussen 30 en 40 seconden geplaatst.
Nou ja, het maakte destijds veel indruk op me en van synthol had ik nog nooit gehoord

Ik zag hem ongeveer 5 jaar geleden op de FiBo. Hij was duidelijk dunner. Zijn armen waren nog redelijk maar leken me niet misvormd... Misschien toch geen synthol? Of misschien maar een beetje. Of implants?