Fitness Seller

Wat is jouw sportmuziek?

Peiling Peiling Wat is jouw sportmuziek?

• Pop

Stemmen: 24 10,1%
  • Rock

Stemmen: 68 28,6%
  • Metal

Stemmen: 78 32,8%
  • Klassiek

Stemmen: 6 2,5%
  • Hardstyle

Stemmen: 92 38,7%
  • Speeches/Motivatie

Stemmen: 21 8,8%
  • Geen muziek

Stemmen: 19 8,0%

• Totaal stemmers
    238
Meestal rock/dubstep.

En dan vooral het nummer: skrillex - make it bun them, voor de ultieme beast mode haha.

metal, kan ik lekker hard op trainen

Hardstyle, heb vaak slam!hardstyle aanstaan tijdens het trainen.

Luister nooit muziek met trainen. Met hardlopen wel. Dan zet ik mijn app fitradio aan. Allemaal workoutplaylists gecategoriseerd op soort workout etc.

Early hardcore of Speedy J achtige techno

Yellow Claw bij krachttraining, Hardstyle bij cardio. Ideaal om steeds per nr volluit te gaan en bij de intro's ff op adem komen :)

house music, soundcloud setjes altijd

Roxy Music-Viva live.
Do the strand, Out of the blue, Both ends burning.

- Trap
- Dubstep
- Electro rap
- Hip hop
- Linkin Park

Hardstyle, hardcore of gabber als maar beukt!

Ik probeer motivatie te vinden om te trainen op Dubstep... maar ik krijg het er maar niet ingestampt... niet mijn smaak dus...

Ik vind stilte eigenlijk net zo lekker, gewoon mijzelf horen zuchten en kreunen en het gezoem van mijn kachel/heater in mijn home-gym.

wat is momenteel de beste,populairste hardstyle compilatie ? :hedbang: iemand een linkje ofzo om te downloaden,ik volg dat allemaal niet meer zo en heb geen ideee welke groep ofzo nu nog goed is...

wat is momenteel de beste,populairste hardstyle compilatie ? :hedbang: iemand een linkje ofzo om te downloaden,ik volg dat allemaal niet meer zo en heb geen ideee welke groep ofzo nu nog goed is...

Kijk gewoon naar mooie feestjes en download een setje met de meeste likes op www.lsdb.nl
Of luister de Unleashed-episodes van DigitalPunk (altijd top platen!).
Als je meer van de melodische hardstyle bent heeft Headhunterz ook HardWithStyle.

Tijdens het trainen vaak een knallend house livesetje van Showtek opstaan, afwisselend met rap tijdens cardio. Misschien al bekend hier, maar rapper Stic. heeft een heel album opgenomen of the gym, genaamd The Workout. Staan best lekkere nummertjes op!

Ik luister van alles; van motivational speeches tot hardstyle, tot rock.
Van die motivational speeches krijg ik meestal meer een ''boost'' dan andere muziek

Goede dance, electro of house

Hardstyle / Rock-metal / House progressive

Geeft me een drill om door te gaan...

Terug
Naar boven