Fitness Seller

Wat is jullie hartslag in rust?

'k Lag eens in 't ziekenhuis (kleine operatie).
En na de operatie hebben ze mij daar nog een half uur gehouden omdat ze dachten dat ik flauw zou vallen. :p
Ik had hartslag 42/min

had het afgelopen maandag gemeten: 44. Heb het 5x gemeten want voorheen zat ik zo rond 53. Maar het bleef gem 44 (43-44-44-45-44).

totale rust laag in de 60.

anders laag in de 70

ik ga hem niet eens meten

Net ff met stopwatch gemeten en ik kreeg tussen de 51 en 54. Best wel laag:D

50 per minuut, is dit laag of gaat het nog ?

denk best hoog

In normale toestand 60. En daar wil ik het houden. Bradicardie voelt ****ed up.

Een periode terug cardiode ik 5 dagen per week op 160 BPM een uur of langer. Weinig zout en voornamelijk vetten als brandstof.

In rust zat ik dan en dan kreeg m'n hart een soort shock om wakker geschud te worden.

Toen werd ik best para toen ik voelde dat m'n bloeddruk laag kwam te liggen (dacht ook de hele dag aan coïtus gehe) als ik een paar dagen niets deed.

Op de stepper kreeg ik wat ik ook deed m'n BPM niet meer boven de 130 uit.

Op 't dieptepunt lag het op 50 in rust terwijl ik 100 kg woog.

95 ongeveer

+-65

bij efi gebruik +80

na slaap +- 60 , normale rusttoestand overdag +- 70/75 ,... vrij hoog doordat ik er een jaar (bijna) uitgelegen heb :(

rond de 55

Men zegt dat krachtsporters een lage hartslag hebben, ook atleten hebben een hele lage hartslag.

De persoon die mij het hartslag horloge voordeed had een hartslag van 78 :rolleyes: (winkelverkoper)

ik denk dat ie bang voor je was, angst verhoogd de hartslag, had je toevallig een bivakmuts op ? :D

rond de 70

Nu 70.. voor het eerst in jaren geteld.

Ik rond de 55 - 60. Me pa zit rond de 35 - 40 .... een echt duursporter, maar wel irritant want als je dan naar het ziekenhuis schrikken ze zich helemaal dood!

Terug
Naar boven